Και για φθηνά αναλώσιμα γραφείου έλα στα Public

Περίληψη: Παρά την εξέλιξη της τεχνολογίας, τις οθόνες αφής και τη διακίνηση ψηφιακών αρχείων, το χαρτί...

Παρά την εξέλιξη της τεχνολογίας, τις οθόνες αφής και τη διακίνηση ψηφιακών αρχείων, το χαρτί ήταν και παραμένει το πιο χρήσιμο αντικείμενο σε ένα γραφείο. Είτε ως σελίδες για τον εκτυπωτή ή το φωτοτυπικό, είτε με τη μορφή σημειωματάριου, είτε πάλι ως post-it, το χαρτί αποτελεί τον πιο άμεσο τρόπο για να επικοινωνούμε και να καταγράφουμε τις σκέψεις μας. Και βέβαια δεν είναι μόνο το χαρτί. Υπάρχει ένας «ολόκληρος κόσμος» με γραφική ύλη που έχει δημιουργηθεί γύρω από αυτό: Ψαλίδια, κοπίδια, κόλλες, κολλητικές ταινίες, συνδετήρες, συρραπτικά, περφορατέρ, μολύβια, μαρκαδόροι, κ.λπ., είναι απολύτως απαραίτητα σε όλους και κυρίως αναλώσιμα. Αυτό σημαίνει ότι κάθε γραφείο χρειάζεται συνεχή τροφοδοσία με γραφική ύλη. Σήμερα τα Public σου δίνουν τη δυνατότητα να μειώσεις τα κόστη της γραφικής ύλης που χρησιμοποιείς είτε ως ιδιώτης είτε ως υπεύθυνος προμηθειών μιας επιχείρησης. Επειδή τα αναλώσιμα αποτελούν ένα σημαντικό έξοδο, είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε στην αναζήτηση προσφορών και ευκαιριών, με μια τεράστια γκάμα από προϊόντα που καλύπτουν κάθε ανάγκη του σύγχρονου γραφείου. Ενδεικτικά μπορείς να βρεις στυλό από 0,07€, κολλητικές ταινίες από 0,19€, μαρκαδόροι από 0,29€, αυτοκόλλητα χαρτάκια σημειώσεων από 0,29€, μολύβια από 0,08€, ψαλίδια - κοπίδια από 0,38€, διορθωτικά από 0,35€, συρραπτικά από 1,49€. Στην κατηγορία χαρτικά, γραφική ύλη και είδη γραφείου θα ανακαλύψεις χιλιάδες επιλογές στις χαμηλότερες τιμές για μικρό γραφείο, μέχρι τη μεγάλη επιχείρηση. Χάρη στην έξυπνη κατηγοριοποίηση μπορείς να επιλέξεις το αναλώσιμο που σου λείπει, να βρεις ημερολόγια, σημειωματάρια και organizer, είδη αρχειοθέτησης και όλα τα άκρως απαραίτητα για κάθε γραφείο, όπως συρραπτικά, ψαλίδια, post-it, είδη σχεδίου, είδη γραφής και διόρθωσης και χιλιάδες άλλα προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές. [caption id="attachment_45163" align="aligncenter" width="567"] Τα αναλώσιμα που αγοράζει ο περισσότερος κόσμος είναι στυλό σε ποσοστό 47% και χαρτί φωτοτυπίας/εκτυπωτή σε ποσοστό 43%.[/caption]

Η σωστή επιλογή γραφικής ύλης

Δεν έχουν όλοι οι εργαζόμενοι σε μια εταιρεία τις ίδιες ανάγκες. Δύο είναι οι βασικοί παράγοντες που παίζουν ρόλο στην επιλογή της γραφικής ύλης: Ο πρώτος έχει να κάνει με τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται η εταιρεία. Εδώ οι ανάγκες είναι πολύ εξειδικευμένες. Για παράδειγμα δεν χρειάζονται όλοι φωτογραφικό χαρτί εκτύπωσης, ούτε αυτοκόλλητες ετικέτες για να αναφέρουμε δύο παραδείγματα. Ένα κατασκευαστικό/σχεδιαστικό γραφείο έχει αυξημένες ανάγκες σε κοπίδια, χαρτόνια και μαρκαδόρους, ενώ ο δικηγόρος και ο γιατρός χρειάζονται υλικό αρχειοθέτησης, ημερολόγια και μπλοκ σημειώσεων. Από την άλλη ακόμα και μέσα στην ίδια εταιρεία ο κάθε εργαζόμενος έχει τις δικές του ανάγκες ανάλογα με το αντικείμενό του. Έτσι, η γραμματεία θα χρειαστεί μπλοκ σημειώσεων, post-it, μολύβια και στυλό, ενώ το λογιστήριο, χαρτί εκτύπωσης, ντοσιέ αρχειοθέτησης, ετικέτες, συρραπτικά και περφορατέρ, ανάμεσα σε άλλα. Επιπλέον, ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη είναι και η εποχικότητα. Για παράδειγμα, στις εορτές οι περισσότεροι επαγγελματίες αποστέλλουν ευχετήριες κάρτες σε πελάτες, συνεργάτες και προμηθευτές. Έτσι, εκείνη την περίοδο η ανάγκες σε φακέλους, επιστολόχαρτα και κάρτες είναι αυξημένες. Μάλιστα, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, παρά την τεχνολογική πρόοδο, οι παραδοσιακές ευχετήριες κάρτες είναι κατά 150% πιο δημοφιλείς από τις e-cards. [caption id="attachment_45164" align="aligncenter" width="480"] Τα φυσικά καταστήματα έχουν την τιμητική τους σε ότι αφορά τις αγορές ειδών γραφείου. Το 51% των αγορών πραγματοποιούνται αποκλειστικά σε φυσικά καταστήματα και το 26% αποκλειστικά σε on-line.[/caption]

Οι τάσεις της αγοράς

Σύμφωνα με αναλυτές, η αγορά των αναλωσίμων γραφείου υπολογίζεται να αγγίξει τα 27 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020. Οι κατασκευαστές εστιάζουν περισσότερο στην ποιότητα, ενώ μια τάση που αυξάνεται όλο και περισσότερο είναι τα bundles, δηλαδή τα πακέτα που περιλαμβάνουν περισσότερα προϊόντα σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τις πωλήσεις. Επιπλέον, επειδή ο ανταγωνισμός έχει αυξηθεί και οι κατασκευαστές νιώθουν την απειλή της ψηφιακής τεχνολογίας, στρέφονται σε νέους καινοτομικούς σχεδιασμούς και λειτουργικότητα, κυκλοφορώντας είτε εντελώς καινούρια προϊόντα, είτε βελτιώνουν την υφιστάμενη γκάμα τους.

Αυτό το ήξερες;

  • Η λέξη στυλό ή στιλό, προέρχεται από το γαλλικό stylοgraphe (στιλογράφος) και αυτό με τη σειρά του από το λατινικό stilus, που αποδίδει το αρχαίο στύλος και το ελληνικό γράφω. Η αγγλική λέξη pen «στυλό» σήμαινε αρχικώς «πένα» και σχηματίστηκε από το γαλλικό penne που σήμαινε φτερό ουράς πουλιού, το οποίο χρησιμοποιούταν ως όργανο γραφής στο παρελθόν.
  • Το χαρτί εφευρέθηκε από τους Κινέζους γύρω στο 105 μ.Χ. Για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε ύφασμα και ίνες από το φυτό το φυτό κάνναβις. Χιλιάδες χρόνια πριν οι λαοί της Μεσογείου χρησιμοποιούσαν πάπυρο ως επιφάνεια γραφής.
  • Το 1858, ο Hyman Lipman από τη Φιλαδέλφια των ΗΠΑ κατοχύρωσε πατέντα για το μολύβι με ενσωματωμένη γόμα.
  • Το 2008 δημοσιεύθηκε έρευνα σύμφωνα με την οποία ένα στυλό διαρκείας Bic μπορεί να ζωγραφίσει μια γραμμή μήκους τριών χιλιομέτρων.
  • Ένα πεύκο μπορεί να παράξει 80.000 φύλλα χαρτιού.
  • Ένα από τα πιο χρήσιμα αναλώσιμα γραφείου είναι η γομολάστιχα, η οποία εφευρέθηκε το 1770 και ως πρώτη ύλη χρησιμοποιήθηκε το καουτσούκ.
  • Τα post-it εφευρέθηκαν το 1977 κατά λάθος σε μια προσπάθεια να κατασκευαστεί κόλλα.
  • Οι μαρκαδόροι υπογράμμισης εφευρέθηκαν το 1930 στη Γερμανία. Αν και πλέον κυκλοφορούν σε πολλά χρώματα, το μεγαλύτερο ποσοστό σε πωλήσεις (85%) καταλαμβάνουν οι ροζ και οι κίτρινοι.
  • Το 1845 εφευρέθηκε η πρώτη αυτόματη μηχανή δημιουργίας φακέλων.