What's new. Τεχνολογία.
Νίκος Δημητριάδης: “Κάθε αθλητική προσπάθεια υψηλού επιπέδου και συνέπειας κερδίζει το θαυμασμό μου”
share mail icon share facebook icon share twitter icon share google plus icon
< Νίκος Δημητριάδης: “Κάθε αθλητική προσπάθεια υψηλού επιπέδου και συνέπειας κερδίζει το θαυμασμό μου”
> Νίκος Δημητριάδης: “Κάθε αθλητική προσπάθεια υψηλού επιπέδου και συνέπειας κερδίζει το θαυμασμό μου”
23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017

Νίκος Δημητριάδης: “Κάθε αθλητική προσπάθεια υψηλού επιπέδου και συνέπειας κερδίζει το θαυμασμό μου”

Ο Νίκος Δημητριάδης (1970), M.Sc., είναι καθηγητής Φυσικής Αγωγής – Εργοφυσιολόγος. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, ΤΕΦΑΑ, και συνέχισε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στην Μ. Βρετανία στο αντικείμενο της Φυσιολογίας της Προπόνησης με έμφαση στην αντοχή μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων. Σήμερα, είναι επικεφαλής του εργομετρικού κέντρου My Athlete και προπονητής και παραχώρησε μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Public Blog:

Μετά από τόσα χρόνια καριέρας ως προπονητής και μεγάλες διακρίσεις, ποια θα ορίζατε ως την κορυφαία στιγμή στη μέχρι τώρα πορεία σας στον χώρο του αθλητισμού;

Κορυφαία προπονητική μου στιγμή είναι οπωσδήποτε η κατάκτηση του χρυσού ολυμπιακού μεταλλίου από την Αθανασία Τσουμελέκα στους αγώνες της Αθήνας το 2004Νίκος Δημητριάδης: Κάθε αθλητική προσπάθεια υψηλού επιπέδου και συνέπειας κερδίζει το θαυμασμό μουστα 20χλμ βάδην. Από εκεί και πέρα, δεν μπορώ να παραλείψω τα δύο χρυσά μετάλλια που κατακτήσαμε σε ένα απόγευμα το 2003 στην Πολωνία και στο Πανευρωπαΐκό πρωτάθλημα Νέων με την Αθανασία στα 20χλμ βάδην και τον Γιάννη Κανελλόπουλο στα 10χλμ. Για αυτό, το ίδιο έτος, ανακυρήχθηκα προπονητής της χρονιάς στις αποστάσεις αντοχής από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Στίβου. Επιπλέον, οφείλω να επισημάνω ότι, χάρη στους αθλούμενούς μου, απολαμβάνω σχεδόν καθημερινά σημαντικές προπονητικές στιγμές όποτε επιτυγχάνουν τους στόχους που θέτουμε μαζί.

Σήμερα είστε επικεφαλής στο Εργομετρικό Κέντρο myathlete που στεγάζεται εντός του Holmes Place Glyfada, εκεί με τι ακριβώς καταπιάνεστε;

Στο εργαστήριο, που διαχρονικά παραμένει ο αγαπημένος μου χώρος δράσης, ασχολούμαστε με την καταγραφή και την ανάλυση της αθλητικής συμπεριφοράς και παρέχουμε υπηρεσίες προπόνησης και σωστής διατροφής σε κάθε ενδιαφερόμενο. Απώτερος στόχος μας, που διαρκώς αναπτύσσεται και επιτυγχάνεται, είναι η διάδοση της υγιεινής διαβίωσης και του ευ αγωνίζεσθαι στο κοινωνικό σύνολο.

Tι ακριβώς είναι η εργομέτρηση αθλουμένων, με την οποία ασχολείστε στο myathlete;

Εργομέτρηση είναι η διαδικασία καταγραφής και αξιολόγησης της αθλητικής ικανότητας εκείνου που την επιλέγει. Με την επιστημονική αυτή διαδικασία εντοπίζουμε επακριβώς το επίπεδο της φυσικής κατάστασης του αθλουμένου, προκειμένου στη συνέχεια να τον κατευθύνουμε προπονητικά προς την εκπλήρωση των στόχων που ο ίδιος έχει θέσει. Η εργομέτρηση είναι απαραίτητο εργαλείο για όποιον γυμνάζεται, αλλά και για τους καθημερινούς ανθρώπους που θέλουν να μάθουν το επίπεδο της φυσικής τους κατάστασης.

Ποια gadgets ή accessories θεωρείτε χρήσιμα και θα προτείνατε σε όσους προπονείτε;

Νομίζω ότι ένα αθλητικό ρολόι gps που μετρά αποστάσεις, καρδιακές συχνότητες, βήματα, θερμίδες και διαδρομές είναι απαραίτητο εργαλείο για την προπόνηση και ταυτόχρονα μπορεί να λειτουργήσει και σαν κίνητρο προς αυτήν. Επιπλέον, τα σύγχρονα ρολόγια παρέχουν και υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης που μπορούν να παρακινήσουν περαιτέρω τους χρήστες τους. Από εκεί και πέρα, προαιρετικά, μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλα τα σχετιζόμενα με τη μουσική ακρόαση κατά την άθληση: mp3 players, ακουστικά κλπ.

Συνηθίζετε να ακούτε μουσική όταν τρέχετε;

Άλλες φορές ναι και άλλες φορές όχι. Όταν η προπόνηση είναι απαιτητική αποφεύγω τη μουσική. Στα πιο χαλαρά μου τρεξίματα η μουσική αποτελεί την ιδανική συντροφιά.

Έχετε τρέξει σε μαραθωνίους δρόμους. Τι είναι αυτό που  θα συμβουλεύατε κάποιον που θέλει να προπονηθεί και να τρέξει σε ένα Μαραθώνιο; Τι πρέπει να έχει κατά νου;

Έχω τρέξει μαραθωνίους, τόσο στο δρόμο, όσο και στο βουνό. Η απόσταση αυτή θέλει σεβασμό και σωστή προετοιμασία. Για μένα, απαραίτητη προϋπόθεση παραμένει η εργομέτρηση και η σωστή προσαρμογή στο τρέξιμο αποστάσεων. Δεν θα συμβούλευα κανέναν να ξεκινήσει το τρέξιμο με έναν μαραθώνιο, αλλά θα τον καθοδηγούσα στην σταδιακή αύξηση των χιλιομέτρων στους αγώνες. Κάποιος που δεν έχει δρομικό παρελθόν θα πρέπει να ξεκινήσει από μικρότερες αποστάσεις (5 – 20χλμ) και αφού αποκτήσει αρκετή εμπειρία να δοκιμάσει και τα 42 χλμ της απόστασης του Μαραθωνίου.

Έχετε κάποιον αγαπημένο αθλητή; Κάποιον που είχατε ως πρότυπο ξεκινώντας την καριέρα σας;

Σε όλη την πορεία της αθλητικής και προπονητικής μου σταδιοδρομίας γνώρισα και συναντήθηκα με σπουδαίους αθλητές. Κάθε αθλητική προσπάθεια υψηλού επιπέδου και συνέπειας κερδίζει το θαυμασμό μου και την παρακολουθώ με αμείωτο ενδιαφέρον διαχρονικά. Δεν έχουν τόση σημασία τα ονόματα, όσο η ατόφια προσπάθεια για την κατάκτηση του στόχου.

Νίκος Δημητριάδης.
Εργοφυσιολόγος – head coach myathlete

music news banner
ΑΘΗΝΑ
18°
Weather from OpenWeatherMap

Σχετικές ειδήσεις

    Copyright © 2017 Publicworld S.A.
    Public Blog