Περισσότερες από 18.500 ώρες επιμόρφωσης για το προσωπικό των καταστημάτων Public

Περίληψη: Τα Public, η μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, επενδύουν αδιάκοπτα στην επιμόρφωση των...

Τα Public, η μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, επενδύουν αδιάκοπτα στην επιμόρφωση των εργαζομένων τους μέσα από το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και ανάπτυξης, Public School of Retail. Το 2016, οι εργαζόμενοι στο Δίκτυο καταστημάτων των Public, χωρισμένοι σε ομάδες ανάλογα με τον τομέα στον οποίο απασχολούνται, παρακολούθησαν περισσότερες από 18.500 ώρες εκπαιδευτικών προγραμμάτων, με στόχο την επιμόρφωση τους και την εξέλιξη των τεχνικών και διαπροσωπικών δεξιοτήτων τους. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης Public School of Retail, αναπτύχθηκε σε διαφορετικές θεματικές, εστιάζοντας στις προιοντικές κατηγορίες που προσφέρουν τα Public στους πελάτες τους, ενώ υλοποιήθηκε με σεμινάρια μέσα στα καταστήματα, περιπάτους φωτογραφίας και βιβλίου σε εξωτερικούς χώρους, e-learning καθώς και βιωματικές εκπαιδεύσεις.Οι βιωματικές εκπαιδεύσεις περιλάμβαναν ένα εμπλουτισμένο θεωρητικό μέρος, καθώς και hands-on εκπαίδευση με επισκέψεις σε εργοστάσια παραγωγής παιχνιδιών, εκδοτικές εταιρίες και εταιρίες τεχνολογίας (σε συνεργασία με τους προμηθευτές της εταιρείας), «φωτογραφικές» εκδρομές για τα στελέχη που ασχολούνται με το imaging, καθώς και ειδικές εκπαιδεύσεις για τους book experts, με κύριο στόχο τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη. Παράλληλα μεγάλη έμφαση δόθηκε στα σεμινάρια για τους book experts, καθώς τα βιβλιοπωλεία Public αποτελούν μία από τις πιο σημαντικές της δραστηριότητας της εταιρείας. Τα συγκεκριμένα σεμινάρια αναπτύσσονται με ιδιαίτερα διαδραστικό τρόπο, καθώς οι ίδιοι οι εργαζόμενοι μεταδίδουν στους συναδέλφους τους τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει από την ενασχόλησή τους με κάποια συγκεκριμένη κατηγορία βιβλίων. Ακόμη, με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση των γνώσεων των εργαζομένων, πραγματοποιείται το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ambassadors Training», όπου συγγραφείς, βιβλιοκριτικοί και δημοσιογράφοι, συζητούν με τους πωλητές των Public και μοιράζονται μαζί τους τις απόψεις τους, για διαφορετικές κατηγορίες βιβλίων, από παιδικά και εφηβικά βιβλία, έως αστυνομικά μυθιστορήματα και ιστορικά διηγήματα.Ο Διευθυντής Δικτύου & Πωλήσεων Ελλάδος των Public, Δημήτρης Τσανακαλιώτης, αναφέρει σχετικά: «Στα Public πιστεύουμε ότι η εκπαίδευση όλων των ανθρώπων μας στα καταστήματα πρέπει να εμπλουτίζεται διαρκώς με στόχο τόσο την προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη των συναδέλφων όσο και την ενημέρωση τους για όλες τις νέες τάσεις, στο βιβλίο, στο παιχνίδι αλλά και τις εξελίξεις της αγοράς στην τεχνολογία. Με τον τρόπο αυτό επενδύουμε στο προσωπικό μας ακόμα περισσότερο για να μπορεί να συνεχίσει να παρέχει κάθε στιγμή μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης στους επισκέπτες μας.»Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης συνεχίζεται το 2017, εμπλουτισμένο με διαδραστικά επιμορφωτικά σεμινάρια και πρωτότυπες δράσεις.Παρακολουθήστε τι συνέβη στο Public School of Retail το 2016.