What's new.
Πιο ευτυχισμένοι οι Έλληνες που διαβάζουν βιβλία, σύμφωνα με έρευνα των Public!
share mail icon share facebook icon share twitter icon share google plus icon
< Πιο ευτυχισμένοι οι Έλληνες που διαβάζουν βιβλία, σύμφωνα με έρευνα των Public!
>

Πιο ευτυχισμένοι οι Έλληνες που διαβάζουν βιβλία, σύμφωνα με έρευνα των Public!

Πιο ευτυχισμένοι είναι οι Έλληνες που διαβάζουν βιβλία, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησαν τα Public. Το συμπέρασμα προκύπτει από εκτενή έρευνα[1] που πραγματοποίησε η εταιρία ερευνών QED για λογαριασμό των Public(www.public.gr). Η έρευνα διεξήχθη στο πλαίσιο της εκστρατείας για το βιβλίο, μιας πρωτοβουλίας των Public που ξεκίνησε το 2011, με στόχο την διεύρυνση του αναγνωστικού κοινού, και την ανάδειξη του βιβλίου ως μέσο ψυχαγωγίας. Τα ευρήματα περιγράφουν τις τάσεις, τις προτιμήσεις, τα βασικά χαρακτηριστικά των αγοραστών, αλλά και της ευρύτερης αγοράς.

Η έρευνα καταδεικνύει πως εκείνοι που επιλέγουν να διαβάσουν είναι πιο ευτυχισμένοι και θέλουν να αποφασίζουν οι ίδιοι για τη ζωή τους, ενώ αποτυπώνει τις αναγνωστικές συνήθειες των Ελλήνων (Παράρτημα, Γράφημα 3). Παράλληλα, καταγράφει τα PUBLIC ως την πρώτη επιλογή βιβλιοπωλείου από το αναγνωστικό κοινό, με κριτήρια τις τιμές, την ποικιλία, το ευχάριστο περιβάλλον, την εξυπηρέτηση, το εκπαιδευμένο και ευγενικό προσωπικό, καθώς και τη δυνατότητα διερεύνησης και ξεφυλλίσματος βιβλίων (Παράρτημα, Γράφημα 4).

Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας έχουν ως εξής:

• Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες βιβλίων στις προτιμήσεις του αναγνωστικού κοινού είναι η λογοτεχνία, ελληνική και ξένη, σύγχρονη, αλλά και κλασσική (68% των συχνών αγοραστών βιβλίων), καθώς και τα επιστημονικά βιβλία τα οποία φαίνεται να έχουν σταθερό αγοραστικό κοινό.

• Φίλοι, διαδίκτυο και βιβλιοπωλεία αποτελούν τα βασικά μέσα ενημέρωσης για το βιβλίο.

• Συχνότερα αγοράζουν οι γυναίκες, οι νέοι και οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης. (Παράρτημα, Γράφημα 1)

• Βασικά κριτήρια επιλογής βιβλιοπωλείου, όπως αποδείχθηκε στην έρευνα, είναι οι τιμές, η ποικιλία, η αξιοπιστία, η βολική τοποθεσία, η αισθητική του χώρου, αλλά και το έμπειρο προσωπικό.

• Η έρευνα έδειξε ότι ο μέσος αγοραστής αγοράζει 4 βιβλία το χρόνο. (Παράρτημα, Γράφημα 2)

Τα καταστήματα Public (www.public.gr), με ξεκάθαρο προβάδισμα στις προτιμήσεις του κοινού, έχουν εδραιωθεί στην αντίληψη του κόσμου ως ο πρώτος προορισμός εύρεσης βιβλίων, υπερέχοντας σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε όλες τις υπό εξέταση κατηγορίες για την επιλογή βιβλιοπωλείου (τιμές, ποικιλία, ευχάριστο περιβάλλον, εξυπηρέτηση, εκπαιδευμένο και ευγενικό προσωπικό καθώς και τη δυνατότητα διερεύνησης και ξεφυλλίσματος βιβλίων).

Τα καταστήματα PUBLIC με όχημα την εκστρατεία για το βιβλίο επενδύουν στη διεύρυνση του αναγνωστικού κοινού και προωθούν τη συνήθεια της ανάγνωσης. Στο πλαίσιο της εκστρατείας για το βιβλίο έγιναν 700 δράσεις. Η κοινότητα PublicBookFriendshttp://www.facebook.com/PublicBF που έχει δημιουργήσει η αλυσίδα στο Facebook και είναι αφιερωμένη στο βιβλίο, αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες κοινότητες αναγνωστών στην Ευρώπη και αριθμεί πλέον περισσότερους από 55.000 φίλους με κοινό ενδιαφέρον την αγάπη τους για τα βιβλία.

Tα PUBLIC συνεχίζουν τη δυναμική τους ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή το δίκτυο καταστημάτων Public διαθέτει συνολικά 20 καταστήματα στην Ελλάδα και στην Κύπρο, ενώ προβλέπεται ότι μέχρι τα τέλη του 2013 ο αριθμός των καταστημάτων θα αγγίξει τα 50. Στόχος της αλυσίδας είναι να δημιουργεί νέες εστίες αναγνωστών στις πόλεις που δραστηριοποιείται.

[1]*Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.000 ατόμων, ηλικίας 18-64 ετών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και πολλαπλά αστικά κέντρα με προσωπικές συνεντεύξεις – Ιούλιος 2012.

 

Tags: book
music news banner
ΑΘΗΝΑ
27°
Weather from OpenWeatherMap

Σχετικές ειδήσεις

    Copyright © 2017 Publicworld S.A.
    Public Blog