Πρώτοι οι Έλληνες έφηβοι στην παρακολούθηση eSports.

Περίληψη: Αν ανήκεις στη γενιά Χ ή στις παλαιότερες, τότε για σένα η έννοια “αθλητικά” είναι...

Αν ανήκεις στη γενιά Χ ή στις παλαιότερες, τότε για σένα η έννοια “αθλητικά” είναι σίγουρα συνυφασμένη με παραδοσιακά αθλήματα  - ποδόσφαιρο, μπάσκετ, στίβο, και ούτω καθεξής. Για τους σημερινούς νέους και έφηβους όμως, τα eSports έχουν αρχίσει να κερδίζουν σημαντικό έδαφος στην προτίμησή τους ως θεατές. Και μη νομίζεις πως αυτό αφορά την Αμερική, αφού η ίδια τάση επικρατεί τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα. Μάλιστα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της PayPal και της SuperData, οι Έλληνες έφηβοι (13-17 ετών) βρίσκονται στην κορυφή σε ό,τι αφορά την παρακολούθηση eSports, με ποσοστό 19%, μαζί με τους Γάλλους και τους Βούλγαρους ομόλογούς τους. [gallery columns="2" size="full" ids="58920,58921"] Πιο αναλυτικά, στην Ευρώπη υπάρχουν 27 εκατομμύρια άνθρωποι που παρακολουθούν eSports, εκ των οποίων οι 437 χιλιάδες στην Ελλάδα, ενώ τα συνολικά έσοδα του κλάδου για το 2018 αναμένεται να φθάσουν τα 325 εκατομμύρια δολάρια. Στην Ελλάδα τα έσοδα είναι ακόμα περιορισμένα, στα 851.500 δολάρια, ποσό που φέρνει την χώρα μας στην προτελευταία θέση, πάνω μόνο από την αγορά της Ουγγαρίας. Πάντως, για το 2018 αναμένεται αύξηση των εσόδων κατά 17-18%. Θα χρειαστεί όμως προσπάθεια για να φθάσουμε τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο, όπου η αγορά αναπτύσσεται με ρυθμούς της τάξης του 29%. [gallery columns="2" size="full" ids="58923,58922"] Αν και τα eSports και το gaming παραμένουν αντρική υπόθεση, εντούτοις και το γυναικείο κοινό έχει αυξητικές τάσεις. Εδώ η Σουηδία έχει τα πρωτεία, με τις γυναίκες να αποτελούν το 25% του κοινού των eSports. Αυξητική είναι η τάση και στην Ελλάδα, αφού το γυναικείο κοινό αποτελεί πλέον το 19% του συνόλου -από 15% που ήταν το 2016, ξεπερνώντας τον Ευρωπαϊκό μέσο όρο που βρίσκεται στο 18%. Όσο για το μεγαλύτερο κοινό, αυτό στην Ελλάδα απαρτίζεται από τις ηλικίες 25-34, με ποσοστό 28%, ενώ για τις ηλικίες άνω των 50 τα eSports είναι πρακτικά άγνωστη λέξη.