What's new.
Πρωτοβουλία των Public  για την διεύρυνση της αγοράς του βιβλίου μέσω της αύξησης του αναγνωστικού κοινού
share mail icon share facebook icon share twitter icon share google plus icon
< Πρωτοβουλία των Public  για την διεύρυνση της αγοράς του βιβλίου μέσω της αύξησης του αναγνωστικού κοινού
> Πρωτοβουλία των Public  για την διεύρυνση της αγοράς του βιβλίου μέσω της αύξησης του αναγνωστικού κοινού

Πρωτοβουλία των Public για την διεύρυνση της αγοράς του βιβλίου μέσω της αύξησης του αναγνωστικού κοινού

Μείωση του μέσου όρου βιβλίων ανά αναγνώστη  και παράλληλη αύξηση των σποραδικών αναγνωστών στη χώρα μας

Τα καταστήματα Public ξεκινούν μια εκστρατεία φιλαναγνωσίας με στόχο την διεύρυνση του αναγνωστικού κοινού, την αφύπνιση του μη ενεργού αναγνώστη, την ενδυνάμωση του ρόλου του βιβλίου και την ανάδειξή του ως μέσο ψυχαγωγίας στην καθημερινότητά μας. Με κεντρικό μήνυμα «Κάποιο βιβλίο μιλάει για σένα; To έχεις διαβάσει;», η εκστρατεία των Public στοχεύει στο να παρακινήσει κάθε άνθρωπο να ανακαλύψει το βιβλίο που τον εκφράζει και να απολαύσει το ταξίδι μέσα στις σελίδες του. Η δράση τελεί υπό την αιγίδα του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ).

Βάσει της πρόσφατης έρευνας που διεξήχθη από το ΕΚΕΒΙ «Αναγνωστικές Τάσεις 2010», ο μέσος αριθμός βιβλίων που διαβάστηκαν μέσα στους τελευταίους 12 μήνες μειώθηκε σε 5,9 βιβλία έναντι 7 βιβλίων το  1999 οπότε και πραγματοποιήθηκε η τελευταία έρευνα του ΕΚΕΒΙ με κυριότερη αιτία (39%) για όσους δεν διαβάζουν βιβλία, την έλλειψη χρόνου. Ωστόσο, βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, το ποσοστό των αναγνωστών που διαβάζουν από 1 έως 9 βιβλία τον χρόνο αυξήθηκε στο  34% για το 2010 έναντι του 25% το 2004.

Η οικονομική κρίση και οι αλλαγές που έχει επιφέρει στη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου με: 4 στους 10 Έλληνες να διασκεδάζουν στο σπίτι, την τηλεθέαση να αυξάνεται σε ποσοστό 10% επί του συνόλου σε σχέση με προηγούμενες χρονιές και 7 στους 10 Έλληνες να δαπανούν τα χρήματα τους με πιο προσεκτικό τρόπο, δημιουργεί ευνοϊκές συνθήκες για την ανάδειξη του βιβλίου σε ιδανικό μέσο διασκέδασης και ψυχαγωγίας.  Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι κατά την περίοδο της κρίσης οι πωλήσεις βιβλίου παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 7% στις Η.Π.Α, 8% στη Γαλλία και 3% στην Αγγλία ενώ στη Γερμανία η αύξηση έφτασε στο 10%.

Ο κ. Βασίλης Βασιλείου, εμπορικός διευθυντής βιβλίου των Public ανέφερε σχετικά, «Βάσει των στοιχείων της πρόσφατης πανελλήνιας έρευνας του ΕΚΕΒΙ για την αναγνωστική συμπεριφορά κατά το 2010, αλλά και αξιοποιώντας την ραγδαία εξελισσόμενη  σχέση μας με το αναγνωστικό κοινό, στα Public θεωρούμε ότι μέσα από αυτή την εκστρατεία θα διευρύνουμε το αναγνωστικό κοινό δημιουργώντας νέους αναγνώστες και θα ενδυναμώσουμε τη συνήθεια της ανάγνωσης στο υφιστάμενο παραδοσιακό κοινό του βιβλίου».

Το 1ο κατάστημα Public ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2005 στη Θεσσαλονίκη. Τότε, το τμήμα του βιβλίου παρείχε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 100.000 τίτλους ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας. Σήμερα, έξι χρόνια μετά κι έχοντας συμπληρώσει τα 11 καταστήματα, η αλυσίδα καταστημάτων Public διαθέτει 200.000 τίτλους βιβλίων οι οποίοι είναι επίσης διαθέσιμοι κι από το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.public.gr. Παράλληλα, με στόχο την περεταίρω ενίσχυση της σχέσης τους με το αναγνωστικό κοινό τα Public υλοποιούν ένα πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για το βιβλίο με προσκεκλημένους σημαντικούς Έλληνες και ξένους συγγραφείς κι επιστήμονες.  Συνολικά, αναφέρεται ότι το 2010 πραγματοποιήθηκαν 100 εκδηλώσεις βιβλίου τις οποίες παρακολούθησαν 8.000 παρευρισκόμενοι.

Η μεγάλη ποικιλία, η δυνατότητα παραγγελίας οποιουδήποτε βιβλίου κυκλοφορεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, η σωστή εξυπηρέτηση από ένα πολύ καλά ενημερωμένο προσωπικό που αγαπά το βιβλίο, η συνεχής προσφορά προνομίων στον επισκέπτη και η διοργάνωση πλήθους σημαντικών εκδηλώσεων, έχουν φέρει την αλυσίδα πολύ ψηλά στην προτίμηση του αναγνωστικού κοινού.

Μέχρι στιγμής την εκστρατεία έχει αγκαλιάσει το σύνολο των εκδοτών της χώρας καθώς και πολλοί συγγραφείς ενώ τα Public καλούν σε συμμετοχή όλους τους φυσικούς συνεργάτες του χώρου: μεταφραστές, επιμελητές, βιβλιοθήκες, λέσχες ανάγνωσης και σχετικούς φορείς του χώρου του βιβλίου, καθώς και όποιον αγαπάει τα βιβλία.

Σε αυτό το πλαίσιο τα Publicπρόκειται να :

  • προσφέρουν δωρεάν 10.000 βιβλία σε κοινωφελή Ιδρύματα
  • δημιουργήσουν βιβλιοθήκες σε χώρους αναμονής (τράπεζες, νοσοκομεία)
  • ενδυναμώσουν τις θεματικές εκδηλώσεις τους
  • ξεκινήσουν πρωτότυπες και μοναδικές δράσεις προώθησης του βιβλίου στο διαδίκτυο
  • οργανώσουν σχετικά σεμινάρια
  • αναπτύσσουν δράσεις ανταλλαγής βιβλίων
  • διοργανώνουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε κεντρικά σημεία πόλεων, μια βραδιά στα πρότυπα του World Book Night, ενός θεσμού ήδη πετυχημένου στο εξωτερικό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πλαίσια της εκστρατείας έχει γίνει προσέγγιση και σε άλλες εταιρίες που μπορούν να συμμετέχουν στη διάδοση του μηνύματος.

Παρακαλούμε όποιον θέλει να συμμετάσχει είτε ιδιωτικά, είτε εκπροσωπώντας κάποια εταιρία να απευθυνθεί στο email: brc@odv.gr.

 

 

Tags:
music news banner
ΑΘΗΝΑ
30°
Weather from OpenWeatherMap

Σχετικές ειδήσεις

    Copyright © 2017 Publicworld S.A.
    Public Blog