What's new.
Ψηφιακή Αλληλεγγύη: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις!
share mail icon share facebook icon share twitter icon share google plus icon
< Ψηφιακή Αλληλεγγύη: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις!
> Ψηφιακή Αλληλεγγύη: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις!
05 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015

Ψηφιακή Αλληλεγγύη: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις!

Τι είναι τελικά η «Ψηφιακή Αλληλεγγύη»; Είμαι δικαιούχος; Πώς μπορώ να συμμετέχω;

Το Public Blog έχει όλες τις απαντήσεις για να μην παιδεύεσαι άλλο! Άλλωστε τα Public, η νούμερο ένα αλυσίδα καταστημάτων σε Αθήνα και περιφέρεια, συμμετέχει στο πρόγραμμα «Ψηφιακή Αλληλεγγύη» το οποίο συμβάλει στη μείωση του ψηφιακού χάσματος και στην παροχή ισότιμων ευκαιριών για όλους τους πολίτες μέσω πρόσβασης στο διαδίκτυο και αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών.

 

 Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή…

 

Βήμα 1

Για να μάθεις εάν είσαι δικαιούχος μπαίνεις στο πληροφοριακό σύστημα της Ψηφιακής Αλληλεγγύης (https://submit.e-inclusion.gr/Default.aspx

Βήμα 2

Mε χρήση των συνθηματικών (username/password) σου έχεις τη δυνατότητα να τυπώσεις το μοναδικό κωδικό του κουπονιού που δικαιούσαι ή να το λάβεις στο e-mail σου ή στο κινητό σου.

Πιο συγκεκριμένα, δικαιούχοι του προγράμματος είναι οι ωφελούμενοι πολίτες, που αιτήθηκαν και έλαβαν το Κοινωνικό Μέρισμα και οι οποίοι, σύμφωνα με το ηλεκτρονικό αρχείο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ), κατοικούν σε μία από 8 Περιφέρειες Αμιγούς Σύγκλισης (Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία, Ιόνια Νησιά, Δυτική Ελλάδα, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη), σύμφωνα με τη δηλωθείσα κατά την 31/12/2014 στο πληροφοριακό σύστημα “TAXISNET” και ισχύουσα διεύθυνση κατοικίας.

 
Βήμα 3

Πριν πας να αποκτήσεις τον εξοπλισμό σου, μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου τα απαραίτητα δικαιολογητικά : a) την ταυτότητά σου, β) το εκκαθαριστικό της δήλωσής σου για το 2014, γ) λογαριασμό ΔΕΚΟ που να πιστοποιεί την διεύθυνση κατοικίας σου και δ) τον ηλεκτρονικό 12ψήφιο κωδικό του κουπονιού που έχεις λάβει . (Το κουπόνι πρέπει υποχρεωτικά να είναι εκτυπωμένο. Εάν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα από πριν, τότε μέσω του e-mail που έχεις λάβει τα Public θα το εκτυπώσουν για εσένα.)

 

Βήμα 4

Πηγαίνεις σε ένα από τα 19 καταστήματα Public που συμμετέχουν στη δράση. Πιο συγκεκριμένα: Αλεξανδρούπολη, Δράμα, Ορεστιάδα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Πάτρα, Πύργος, Ιωάννινα, Λάρισα, Βόλος, Τρίκαλα, Κέρκυρα, Ηράκλειο, Χανιά, Καβάλα, Αγρίνιο, Άργος, Κόρινθος, Καλαμάτα

 

Βήμα 5

Επιλέγεις τον εξοπλισμό σου στα Public! Εκεί σε περιμένουν ο βασικός εξοπλισμός πρόσβασης στο διαδίκτυο, σταθερή ή κινητή διαδικτυακή ευρυζωνική σύνδεση και υπηρεσίες συμβουλευτικής ενημέρωσης κατ’ οίκον. Δες εδώ όλες τις προσφορές για τους δικαιούχους!

 Και μην ξεχάσεις ότι η επιταγή Ψηφιακής Αλληλεγγύης μπορεί να εξαργυρωθεί μέχρι 30/06/2015!
 

Εάν έχεις οποιαδήποτε άλλη απορία, επισκέψου την ειδική σελίδα που θα δώσει απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις σου!

Ακόμα όμως και αν δεν είσαι δικαιούχος, TOP προσφορές σε laptops & tablets μόνο  με 230€ για ΟΛΟΥΣ θα βρεις εδώ

Άλλα θέματα στο Public Blog

Stor.E Wireless Adapter της Toshiba αποκλειστικά στα Public

  • toulis

    Ναι κουπόνι 230€ που το εξαργυρώνεις μόνο για συγκεκριμένα προϊόντα που διαφέρουν απο κατάστημα σε κατάστημα. Ή πιο απλά ΑΠΑΤΗ. Είναι απαραίτητο να γίνει άμεσα έρευνα για ποιο λόγο και με ποια κριτήρια έγινε επιλογή συγκεκριμένων προϊόντων… Πολύ φοβάμαι ότι συσκευές με κόστος χαμηλότερο των 200€ αγοράζονται ως ΔΩΡΕΑΝ με το κουπόνι ή απλά ξεκαθάρισμα των στοκ των καταστημάτων. Απο τη στιγμή που σε κάθε κουπόνι αντιστοιχεί χρηματικό ποσό είναι ιδιαίτερα ύποπτο το γεγονός ότι ο καταναλωτής δεν έχει την ελευθερία να επιλέξει το προϊόν που θέλει και να πληρώσει τη διαφορά. Βρωμάει πολύ το θέμα όλο…

    • Matt

      Καμία σχέση.
      Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις τις συσκευές που προσφέρονται από 230€ και πάνω.
      Το ότι προσφέρονται συγκεκριμένες συσκευές έχει να κάνει και με τους προμηθευτές.
      Π.χ. προσφέρεται και iPad.
      Όσες κοστίζουν 230€ δίνονται δωρεάν στον δικαιούχο.
      Όσες κοστίζουν παραπάνω, ο δικαιούχος πληρώνει τη διαφορά.
      Δηλαδή τα 230€ είναι πιστωτικά. Άρα, δεν μπορεί κάποιος να αγοράσει μια συσκευή των 200€, εκτός επιλογών, και να του μείνουν τα 30€ να τα ξοδέψει όπως θέλει.
      Το μόνο που δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα (φαντάζομαι εντός λίγων ημερών θα το ξέρουμε) είναι αν κάποιος έχει το δικαίωμα να πάρει 2 ή περισσότερες συσκευές συμπληρώνοντας το πιστωτικό των 230€ και όχι να είναι αναγκασμένος να πάρει μία.
      Τέλος, μια χαρά συμφέρει τον δικαιούχο το πρόγραμμα.
      Μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2015 παίρνει το Wind Double Play μόνο με 8€!
      Από εκεί και έπειτα μέχρι την λήξη του 24μηνου συμβολαίου θα πληρώνει μόνο 20€/μήνα (από την μισοτιμής έκπτωση που ισχύει ήδη στο Double Play, δηλαδή ήταν 40€ και τώρα 20€).
      Άρα αν κάποιος ξεκινήσει, ας πούμε από Μάρτιο τη σύνδεση θα πληρώσει 8*8μήνες=64€ Double Play + 20*16μήνες=320€, σύνολο 384€ για 2 χρόνια!
      Συν του ότι παίρνει συσκευές, εξοπλισμός ίντερνετ και συμβουλευτικές υπηρεσίες ΔΩΡΟ.
      Όχι μόνο συμφέρει φίλε μου, αλλά ουσιαστικά είναι τσάμπα να έχεις σταθερό και ίντερνετ με τόσο λίγα χρήματα.
      Μην ξεχνάς επίσης ότι “χαρίζεται” το τέλος ενεργοποίησης.
      Πέρνα από ένα κατάστημα Wind να ενημερωθείς.

      • toulis

        Μάλλον δεν καταλάβατε τι εννοώ:
        1. Απο τη στιγμή που εχω επιδότηση ή αλλιώς επιταγή της ψηφιακής αλληλεγγύης για 230€ μείωση της τιμής σε ενα προϊόν ταμπλετ ή λαπτοπ για ποιο λόγο και με ποιο δικαίωμα το προγραμμα και ο προμηθευτής ορίζει ή όπως το λέτε δηλώνει συγκεκριμένα προϊόντα; Γιατί στερούμαι το δικαίωμα να επιλέξω απο το σύνολο των προϊόντων;
        2. Παρά το γεγονός ότι δε με αφορά αλλα με ποιον ακριβώς τροπο μπορώ να ξέρω ότι δεν πωλείται στην τιμή των 230€ (δλδ όσο το κουπόνι) συσκευή με κόστος αγοράς στα 100€; (Δεν είπα πουθενά ότι θελω πίσω τη διαφορά σε χρήμα είπα ότι οι πάροχοι θα πάρουν τη διαφορά και πιστεύω ειναι ολοφάνερο το πως)
        3. αναφερατε το iPad ότι βρίσκεται στην προσφορά. Αυτή τη στιγμή είναι μόνο μέσα στα προϊόντα του κοτσοβολου για την αλληλεγγύη και είναι όλα τα παλαιότερα μοντέλα. Και ερχόμαστε στην πρώτη ερώτηση γιατί να πάρω ότι με αναγκάζετε και όχι ό,τι θελω;
        Δε νομίζω ότι είναι ιδιαίτερα διάφανος ο τρόπος χορήγησης της επιδότησης…

        • Giannis

          Σωστός ο toulis

          • Giannis

            Όποιος ξέρει αυτό που ρώτησα πιο πάνω ας πει καμία άποψη..

        • Matt

          1.Οι επιλεγμένες συσκευές είναι θέμα προμηθευτών.

          2. Οι τιμές ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και βεβαίως δεν είναι ψευδείς. Μπορείτε να δείτε για όλες τις προσφερόμενες συσκευές τις τιμές ανταγωνιστικότητας. Σαφώς και τα καταστήματα παραεισαγωγής (από skroutz π.χ.) προσφέρουν καλύτερες τιμές αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.

          3. Περάστε από ένα κατάστημα για πλήρη ενημέρωση.

          Επίσης, σε προηγούμενο ποστ είπατε…
          “κουπόνι 230€ που το εξαργυρώνεις μόνο για συγκεκριμένα προϊόντα που διαφέρουν απο κατάστημα σε κατάστημα.”

          Δεν ισχύει αυτό. Οι συσκεύες είναι ίδιες σε όλους.

          “Πολύ φοβάμαι ότι συσκευές με κόστος χαμηλότερο των 200€ αγοράζονται ως ΔΩΡΕΑΝ με το κουπόνι ή απλά ξεκαθάρισμα των στοκ των καταστημάτων.”

          Δεν ισχύει αυτό. Απάντησα προηγουμένως.

          Τέλος, εγώ σαν καταναλωτής εφόσον μου δίνεται η δυνατότητα να έχω double play με 8€ έστω για 8 μήνες και μετά μόνο 20€/μήνα (Wind), μια (ή περισσότερες, ακόμα είναι αβέβαιο) συσκευές αξίας 230€, εξοπλισμό ίντερνετ και συμβουλευτικές υπηρεσίες ΔΩΡΕΑΝ, τότε είμαι υπερευχαριστημένος.
          Διότι, από τη στιγμή που είμαι δικαιούχος κοινωνικού μερίσματος σημαίνει ότι δυσκολεύομαι οικονομικά.
          Οπότε, το αφήνω, σε σας, στον καταναλωτή, αν όλο αυτό το deal είναι συμφέρον ή απάτη.

          Προσωπικά, ήδη το δρομολόγησα για τον θείο μου.
          Αυτά.

          • toulis

            Ειναι πολύ δύσκολο πια να αναρωτηθεί κανεις για ποιο λόγο οι προμηθευτές, οι πάροχοι και το κράτος δε θέλησαν να εντάξουν όλη τη γκάμα προϊόντων που διαθέτουν στην επιδότηση; Τι το κακό δλδ; Που ακούστηκε να περιορίζεις τον καταναλωτή να αγοράσει οποίο του αρέσει; Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι δεν καταλαβαίνετε;
            Δεν άκουσα πουθενά ότι κανει καλο στον ανταγωνισμό να ορίζει το προγραμμα, ο προμηθευτής το κράτος οποιοσδήποτε τι θα αγοράσει ο καταναλωτής. Είναι ξεκάθαρα ένας τρόπος να “επιδοτηθούν” έμμεσα εταιρίες ή πάροχοι ή προμηθευτές και όλοι μεταξύ τους το ήξεραν πριν βγει. Πέρασα ήδη απο κάποια καταστήματα και αυτο που είδα είναι τραγικό και ΟΧΙ δεν είναι ίδια τα προϊόντα μεταξύ των διαφορετικών αλυσίδων.
            Εγώ προσωπικά εχω ήδη υποβάλει αίτημα και στο e-inclusion και πρόκειται να απευθυνθώ και στο ΙΝΚΑ και όπου άλλου χρειαστεί.

          • Matt

            Εννοούσα από Wind, όχι για άλλα καταστήματα (Κωτσόβολος, Vodafone, Cosmote κτλ).
            Εν πάση περιπτώσει, ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
            Κι εγώ καταναλωτής είμαι.
            Ο θείος μου δεν έχει ιδέα από τεχνολογία, οπότε θα μεταπωλήσω το τάμπλετ που θα πάρει -και το λέω ξερά- διότι χρειάζεται οικονομική βοήθεια.
            Και για να προλάβω την ερώτηση, “τότε γιατί αγοράζει αυτό το πρόγραμμα εξ’αρχής;”, θα σας απαντήσω ότι τέτοια προσφορά τόσο φθηνή δεν υπάρχει πουθενά στις μέρες μας.
            Και όταν έχεις παιδιά πρέπει να μορφώνονται.
            Το ίντερνετ έχει πάρα πολλά καλά (εκτός από τα άσχημα) και δεν νοείται σπιτικό εν έτει 2015 χωρίς σύνδεση στο ίντερνετ.
            Άποψή μου.
            Και τελειώνω για σήμερα, ότι με 384€ για 2 χρόνια double play είναι τσάμπα.
            Εσείς έχετε ενστάσεις μόνο με τις συσκευές από όσο κατάλαβα, οπότε πράξτε αναλόγως.
            Προσωπικά, βρίσκω την μεταπώληση ιδανική λύση.
            Έπειτα, αγοράζετε το προϊόν της αρεσκείας σας.
            Καλή σας νύχτα.

      • Giannis

        Δεν γίνεται μετάτις 31 Οκτωβρίου 2015 να κόψουμε το συμβόλαιο για το ίντερνετ?διάβασα σα στο http://www.e-inclusion.gr ότι γίνεται.. Ορίστε τι γράφει: Να διατηρήσει την τηλεπικοινωνιακή σύνδεση που προμηθεύτηκε μέσω της δράσηςμέχρι 31/10/2015, ή, αν επιθυμεί να τη διακόψει, να προσκομίζει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση… Το θέμα είναι πως πάει σε άνεργος περισσότερο και δεν θα πρέπει να υπάρχει οποιαδήποτε δέσμευση..

        Πιστεύω Μετα τον Οκτώβριο να μπορείς να κόψεις σύνδεση..

        • Matt

          Μπορείτε να τη διακόψετε, αλλά θα υπάρξουν και οι ανάλογες κυρώσεις (τέλη ακύρωσης), όπως ακριβώς σε όλες τις ακυρώσεις συνδέσεων εντός συμβολαίου, είτε είναι 12, 18 ή 24 μήνες.
          Τα τέλη ακύρωσης ποικίλλουν.
          Περάστε από ένα κατάστημα για ενημέρωση.

      • Dimitris ampatzis

        που προσφερεται ipad? public plaisio και germanos εχουν συγκεκριμενη γκαμα. για πιο λογο εφοσον το επιδομα ειναι μια επιταγη 230 ευρω να βαζουν ορισμενα προιοντα ως επιλογη και οχι ολα! δεν καταλαβα λεφτα δεν θα παρουν?

        • Matt

          Στα καταστήματα Wind.
          Ipad Mini αν θυμαμαι καλα.

  • Σσσς

    Δεν είναι μόνο αυτό toulis. Σε υποχρεώνουν να κανείς σύνδεση 24μηνη σε Ίντερνετ κ καλύπτουν μόνο μέχρι τον οκτωμβριο από και κ πέρα τους επόμενους 14μηνες πληρώνεις ΕΣΥ την σύνδεση….ουσιαστικά από πληρώνεις την συσκευή που πήρες…απάτη.

    • toulis

      Σωστός! απλά δεν πρόλαβα να ρωτήσω για τη σύνδεση με το που είδα τους πάγκους με τα συγκεκριμένα προϊόντα κατάλαβα την κακοστημένη απάτη με τις συσκευές. Πραγματικά γιατί απλά δεν το έκαναν επίδομα στα καταστήματα αφου στην πραγματικότητα για αυτά προορίζεται;!;!

  • Georgia

    Δεν αποσαφηνίζει ποιο θα είναι ακριβώς το κόστος απενεργοποίησης π.χ. σε mobile broadband 5GB της WIND μετά τις 31/10/15. Δεν θέλω νέα σύνδεση εφόσον έχω και αυτό το κάνουμε αναγκαστικά λόγω ότι θέλεις να πάρεις λαπτοπ ή ταμπλετ. Και γιατί να είναι 24μηνες όταν οι ανταγωνιστές σου είναι 12μηνη σύμβαση;
    Όπως και να χει από σήμερα 6/2 γίνεται 2η εγγραφή Προμηθευτών και ίσως δούμε περισσότερες επιλογές.

  • ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΖΗΤΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΔΕΚΟ Η ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ.ΕΓΩ ΑΛΑΞΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ,ΕΜΕΝΑ ΣΕ ΕΝΟΙΚΙΟ ΚΑΙ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΗ.ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΧΑΝΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ;

  • Σπυρος

    Περιμενω κ εγω 2 ΜΗΝΕΣ, απο αυριο σε αυριο, ποτε θα εχουν μηχανήματα-χωρις απαντηση συγκεκριμενη! Και να πρεπει να δεσμευτεις και για 24 μηνες! Απατεώνες!

  • elena sili

    to internet sto flasaki ananeonete kathe mina h exeis 5 gb mexri ton oktwmvrio ?/

  • Johnnie

    Εσείς όλοι που λέτε για απάτη να φανταστώ ότι σας δίνουν κάτι δωρεάν και δε σας αρέσει κιόλας και μιλάτε για απάτη ε? Κι εγώ δεν είμαι σε καλύτερη μοίρα χρηματικά αλλά δε μπορώ να έχω απαιτήσεις όταν μου δίνουν κάτι τζάμπα.Έλεος.

    • Johnnie

      Στο μόνο που συμφωνώ μαζί σας για να συμπληρώσω είναι όσον αφορά τη σύνδεση.Εκεί ναι δε πράττουν σωστά.

  • Sir D

    Τελικά ισχύει ότι μπορείς να κάνεις διακοπή αν έχεις τα 5 GB της Wind (tablet me κάρτα sim για το ιντερνετ – χωρίς στικάκι) μετά τις 31-10-2015 χωρίς κάποια επιβάρυνση?

    Υ.Γ: Επειδή η 1/11/2015 είναι Κυριακή …προφανώς το αίτημα διακοπής θα πρέπει να γίνει στις 2/11/2015….

    • Public stores

      Καλησπέρα σας. Σύμφωνα με ενημέρωση της Wind προτείνεται να καταχωρήσετε το αίτημα ακύρωσης των συνδέσεων Mobile Broadband Ψηφιακής Αλληλεγγύης έως και τις 28/09/2015 στο Pasport. Όλα τα αιτήματα ακύρωσης που θα καταχωρηθούν έως 28/9/2015 θα
      προγραμματιστούν για τις 31/10/2015 και οι συνδρομητές θα πιστωθούν το όποιο
      αναπόσβεστο ποσό επιδότησης (δεν θα έχουν δηλαδή καμία πρόσθετη επιβάρυνση).

      • Sir D

        Καταρχήν ευχαριστώ για την άμεση απάντηση….Επειδή δεν γνωρίζω τι είναι το Pasport θα ήθελα περισσότερες πληροφορίες για το που θα κάνω την αίτηση ακύρωσης….κάποιο λινκ???…..και πάλι ευχαριστώ

        • Public stores

          Καλησπέρα σας. Να διευκρινίσουμε ότι το Pasport είναι το ηλεκτρονικό σύστημα στο οποίο καταχωρείται η αίτηση ακύρωσης στο κατάστημα. Δεν υπάρχει αντίστοιχο link στο οποίο να καταχωρήσετε μόνο σας την αίτηση ακύρωσης. Προτείνουμε να επισκεφτείτε το κατάστημα στο οποίο πραγματοποιήσατε την αγορά για να προχωρήσουν οι υπάλληλοι του καταστήματος στην αίτηση ακύρωσης.

      • angel

        Οσοι δεν το γνωριζαμε αυτο,ποτε μπορουμε να κανουμε την αιτηση για ακυρωση χωρις να επιβαρυνθουμε?

      • popotas

        Καλημέρα σας. Έχω τη σύνδεση mobile broadband 5GB της WIND. Όταν πήρα το laptop με είχαν διαβεβαίωσει ότι δεν θα είχα καμία επιβάρυνση αν διακόψω τη σύνδεση μόλις τελειώσει η επιδότηση και θα έπρεπε ένα μηνά πριν την λήξη της επιδότησης να υποβάλλω το σχετικό αίτημα στο κατάστημα της WIND που εξυπηρετούμαι. Σύμφωνα με όσα λέτε πήγα σε ένα κατάστημα της WIND στις 29/09/15 και υπέβαλλα αίτημα διακοπής της σύνδεσής μου, και παράλληλα με διαβεβαίωσαν ότι θα έχω internet μέχρι τέλος Οκτωβρίου και δεν ενημερώθηκα για σχετικά τέλη αποσύνδεσης. Όμως στις 6/10/15 έγινε διακοπής της σύνδεσης και παράλληλα καλούμαι να πληρώσω χρήματα για αναπόσβεστη αξία κλπ. Τι γίνεται, δηλαδή και πόσα χρήματα πρέπει να πληρώσω και γιατί, εφόσον ακολούθησα ότι μου είπαν? Μπορείτε να με βοηθήσετε?

  • Παύλος

    Όταν πέρασα από το
    κατάστημα σας μου είπαν να κάνω την έτιση διακοπής στο τέλος του ΟΚΤΟΜΒΡΙΟΥ
    και το έκανα την προηγούμενη εβδομάδα.

    Τι θα γίνει με
    την σύνδεση μου?

    Θα διακοπεί?

    Πότε?

    • Public stores

      Αγαπητέ Παύλο θα μπορούσες να μας στείλεις ένα τηλέφωνο επικοινωνίας για να δούμε πιο συγκεκριμένα το θέμα και να σου απαντήσουμε;

  • Πηνελοπη

    Καλημερα σασ.Εκανα διακοπη ψηφιακησ αλληλεγγυησ τελη Οκτωβριου,μετα απο 10 ημερεσ περιπου ηρθε επομενοσ λογαριασμοσ με την εκκαθαριση,οπου υποτιθεται ηταν ο τελευταιοσ.Εχθεσ ομωσ ηρθεσ και αλλοσ λογαριασμοσ με 50% εκπτωση παγιου.Αρα δεν εχει διακοπει η συνδεση?Τι ισχυει τελικα?

music news banner
ΑΘΗΝΑ
15°
Weather from OpenWeatherMap

Σχετικές ειδήσεις

    Copyright © 2017 Publicworld S.A.
    Public Blog