What's new. Ψυχαγωγία.
Stand-Up Paddleboarding: Κάνε κουπί και γυμνάσου πάνω στο κύμα!
share mail icon share facebook icon share twitter icon share google plus icon
< Stand-Up Paddleboarding: Κάνε κουπί και γυμνάσου πάνω στο κύμα!
> Stand-Up Paddleboarding: Κάνε κουπί και γυμνάσου πάνω στο κύμα!
02 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2017

Stand-Up Paddleboarding: Κάνε κουπί και γυμνάσου πάνω στο κύμα!

Το Stand-Up Paddleboarding ή SUP είναι η νέα (για την Ελλάδα) μόδα του καλοκαιριού. Ήδη έχει γίνει το αγαπημένο sport των “θαλασσόβιων” και έχει εκτοπίσει άλλα θαλάσσια αθλήματα, όπως το surf, το windsurfing και το κανό, μιας και είναι πολύ πιο φιλικό σε αρχάριους. Τι είναι, όμως, το SUP;

Stand-Up Paddleboarding: Κάνε κουπί και γυμνάσου πάνω στο κύμα!

Καταγωγή του SUP

Όπως στα περισσότερα πράγματα, η καταγωγή και η ιστορική προέλευση του SUP αμφισβητείται, καθώς τόσο η Χαβάη όσο και η Αφρική διεκδικούν τις ρίζες του. Σίγουρα, όμως, στη Χαβάη έγιναν τα βήματα που έφεραν το SUP στο προσκήνιο της σύγχρονης εποχής. Καθώς οι ιθαγενείς της Χαβάης χρησιμοποιούσαν σανίδες και κουπιά για να βγουν στον ωκεανό, η συνήθεια αυτή πέρασε στη σύγχρονη εποχή ως συνδυασμός σανίδας του surfing και κουπιού του κανό.

Γιατί να κάνεις SUP;

Ο πρώτος και κύριος λόγος είναι η ευκολία. Το SUP δεν είναι τόσο απαιτητικό όσο το windsurfing σε τεχνική και δύναμη, ούτε όσο το “συμβατικό” surfing, καθώς δεν χρειάζεται κύμα. Απλά ανεβαίνεις, βρίσκεις την ισορροπία σου, και κάνεις κουπί. Σύντομα θα αρχίσεις να βρίσκεις τα “πατήματά” σου και να καταλαβαίνεις τι πρέπει να κάνεις για να επιταχύνεις, να στρίψεις και να σταματήσεις. Ο καθένας μπορεί να ανέβει στη σανίδα με σχετική ευκολία, και ο καθένας μπορεί να κάνει κουπί. Μάλιστα, δεν είναι καν απαραίτητο να είσαι όρθιος! Μπορείς να κάτσεις και στα γόνατα!

Stand-Up Paddleboarding: Κάνε κουπί και γυμνάσου πάνω στο κύμα!

Εκτός από την ευκολία, το SUP προσφέρεται και ως μια θαυμάσια μέθοδος γυμναστικής, η οποία δεν επιβαρύνει κανένα σημείο του σώματος. Γυμνάζει όλο το σώμα, πόδια και κοιλιακούς για να κρατάς ισορροπία πάνω στη σανίδα, και χέρια, ώμους και πλάτη λόγω κωπηλασίας.
Επίσης, η επαφή με τη θάλασσα βοηθά και στη μείωση του στρες!

Stand-Up Paddleboarding: Κάνε κουπί και γυμνάσου πάνω στο κύμα!

Τι χρειάζεσαι;

Τα μόνα πράγματα που χρειάζεσαι είναι μια σανίδα και ένα κουπί. Μάλιστα, λόγω του ότι οι σανίδες του SUP δεν είναι σχεδιασμένες για ταχύτητα, μπορούν να είναι — και πολλές είναι — φουσκωτές. Αυτό σημαίνει πως μπορείς να την έχεις πάντα μαζί σου, ζυγίζουν λίγο πάνω από 10 κιλά και πιάνουν ελάχιστο χώρο. Δεν χρειάζεσαι, λοιπόν, ούτε ειδικές σχάρες για το αυτοκίνητο, παρά μόνο μια τρόμπα! Ακόμη και το κουπί είναι πτυσσόμενο, ώστε να μην πιάνει χώρο, αλλά και να προσαρμόζεται σε κάθε ύψος κωπηλάτη.

Και βέβαια, μην ξεχάσεις να δεις τα gadgets που είναι must για όλους τους… θαλασσόλυκους, επίδοξους και μη!

Stand-Up Paddleboarding: Κάνε κουπί και γυμνάσου πάνω στο κύμα!

music news banner
ΑΘΗΝΑ
17°
Weather from OpenWeatherMap

Σχετικές ειδήσεις

    Copyright © 2017 Publicworld S.A.
    Public Blog