Το Star Wars όπως δεν το έχεις ξαναζήσει!

Περίληψη: Η Disney δεν έδωσε 4 δισεκατομμύρια δολλάρια, όταν αγόρασε ολόκληρη τη Lucasfilm, απλά για να...

Η Disney δεν έδωσε 4 δισεκατομμύρια δολλάρια, όταν αγόρασε ολόκληρη τη Lucasfilm, απλά για να βγάλει μερικές ακόμη ταινίες. Ο γίγαντας της ψυχαγωγίας είχε πολύ μεγαλύτερα πλάνα, και σιγά σιγά βλέπουμε μερικά από αυτά. Η τελευταία ανακοίνωση από την εταιρία αφορά -- τι άλλο -- το "σύμπαν" του Star Wars. Η Disney συνεργάστηκε με την εταιρία The Void για να δημιουργήσει ένα παράλληλο "πάρκο", δίπλα από τις Disneyland, τόσο αυτήν στο Anaheim της California όσο και τη Disney World στο Orlando της Florida, αφιερωμένο στον κόσμο που δημιούργησε ο George Lucas. Το "πάρκο" θα περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη "εμπειρία" Star Wars, δωσμένη με τη βοήθεια της πλέον προηγμένης τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας, την οποία η Disney ονομάζει "Secrets of the Empire". Σε αυτό το "πράγμα", οι επισκέπτες (τέσσερις τη φορά) θα μπαίνουν σε ένα χώρο ειδικά σχεδιασμένο ώστε να ταυτίζεται με τους εικονικούς χώρους (δωμάτια, σκάλες κτλ) που θα βλέπουν οι χρήστες, καθώς θα παίρνουν το ρόλο τεσσάρων rebels μεταμφιεσμένων ως Stormtroopers και θα ψάχνουν για... κάτι που μπορεί να βοηθήσει τους επαναστάτες! Δες το trailer που έδωσε η Disney στη δημοσιότητα και συνεχίζουμε...Η ομάδα των επισκεπτών θα μπαίνει στον χώρο φορώντας ειδικά headsets αλλά και ένα backpack, τα οποία θα είναι εντελώς ασύρματα, για να μπορούν να κινούνται χωρίς να σέρνουν... μέτρα καλωδίων από πίσω. Όλη η "γεωγραφία" του χώρου, σκάλες, πόρτες, διάδρομοι, θα έχουν μεταφερθεί επακριβώς και στο χώρο της εικονικής πραγματικότητας ώστε, όταν για παράδειγμα ο χρήστης ανοίγει μια πόρτα, θα υπάρχει όντως πόρτα και στον κανονικό χώρο! Αυτό είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει και δίνει πραγματικά μια άλλη διάσταση στο "παιχνίδι". Βέβαια, όλα αυτά δεν θα είναι δωρεάν, καθώς η κάθε "αποστολή", η οποία θα διαρκεί περίπου μισή ώρα, θα κοστίζει $30 κατ' άτομο, αλλά αυτό δεν πιστεύουμε πως θα εμποδίσει κανέναν. Το "Secrets of the Empire" θα ανοίξει τις πύλες του στο Orlando στις 16 Δεκεμβρίου και στο Anaheim στις 5 Ιανουαρίου. Άντε, και στα δικά μας!