Τεχνολογία RTX της NVIDIA: παιχνίδια με γραφικά πιο ρεαλιστικά από ποτέ!

Περίληψη: Αν υπάρχει ένας στόχος που αποτελεί το “άγιο δισκοπότηρο” της βιομηχανίας του gaming, αυτός δεν...

Αν υπάρχει ένας στόχος που αποτελεί το “άγιο δισκοπότηρο” της βιομηχανίας του gaming, αυτός δεν είναι άλλος από την δημιουργία παιχνιδιών που να προσφέρουν κινηματογραφικό ρεαλισμό στα γραφικά. Στην επίτευξη αυτού του στόχου, η προσομοίωση της συμπεριφοράς του φωτός και της αλληλεπίδρασής του με τα διάφορα αντικείμενα που απεικονίζονται στην οθόνη σου, ήταν μέχρι τώρα το μεγάλο εμπόδιο. Και αυτό όχι γιατί δεν υπήρχαν οι τεχνικές -η καλύτερη τεχνική είναι το λεγόμενο Ray Tracing, που είναι γνωστό από το 1968-, αλλά γιατί ήταν αδύνατο να γίνει επεξεργασία των γραφικών με αυτή την τεχνική σε πραγματικό χρόνο, ώστε τα παιχνίδια να τρέχουν σε φυσιολογική ταχύτητα και όχι στοπ καρέ. H Nvidia ασχολείται με την τεχνική του Ray Tracing επί μία δεκαετία και η επόμενη γενιά καρτών γραφικών της θα είναι σε θέση να προσφέρει Ray Tracing σε πραγματικό χρόνο, χάρη στην τεχνολογία NVIDIA RTX, τo προγραμματιστικό εργαλείο NVIDIA OptiX και το νέο Raytracing API του DirectX 12 (και το αντίστοιχο API που αναμένεται να ενσωματωθεί στο Vulcan), που είναι διαθέσιμα για τους developers. Μια πρώτη γεύση από τις δυνατότητες της τεχνολογίας μπορείς να πάρεις στα βίντεο που ακολουθούν, αλλά αν έπρεπε να σου περιγράψουμε το αποτέλεσμα, αυτό είναι φωτισμοί, σκιάσεις και εφέ ανακλάσεων που προσεγγίζουν τον πραγματικό κόσμο.

Τώρα, αν έχεις την εντύπωση πως θα περάσουν χρόνια μέχρι να δούμε παιχνίδια που να υποστηρίζουν αυτή την τεχνολογία, θα έχεις άδικο, αφού το Metro Exodus, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στο πρώτο τρίμηνο του 2019, είναι το πρώτο παιχνίδι που ενσωματώνει την τεχνολογία RTX της NVIDIA στη μηχανή γραφικών του, στην έκδοση για PC. Και αν δεν μας πιστεύεις, ιδού και η απόδειξη.

Οπότε, βάλε προ-παραγγελία και ετοιμάσου να σπάσεις κουμπαρά, γιατί οι επόμενες κάρτες γραφικών της Nvidia αναμένονται το καλοκαίρι!