3 νέα features του Facebook απογειώνουν την εμπειρία σου!

Περίληψη: Μπορεί το Facebook να μετράει 2,19 δισ. ενεργούς  λογαριασμούς, όμως ο Zuckerberg και οι επιτελείς...

Μπορεί το Facebook να μετράει 2,19 δισ. ενεργούς  λογαριασμούς, όμως ο Zuckerberg και οι επιτελείς του κάθε άλλο παρά αναπαυτικά κάθονται στις καρέκλες τους, αφού ψάχνουν διαρκώς τρόπους για να βελτιώσουν την υπηρεσία και να προσελκύσουν ακόμα περισσότερους χρήστες. Έτσι η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα μια σειρά καινούργιων χαρακτηριστικών τα οποία έχουν ως στόχο «να δημιουργείς και να αποθηκεύεις» καλύτερα τις αναμνήσεις σου. H πρώτη λειτουργία είναι η Cloud Storage, με την οποία, αφού τραβήξεις μια νέα φωτογραφία ή ένα νέο βίντεο μέσα από την εφαρμογή του FB, σου δίνει την επιλογή να αποθηκεύσεις τα αρχεία αυτά απευθείας στον λογαριασμό σου, γλιτώνοντας έτσι πολύτιμα MB αποθηκευτικού χώρου από το smartphone σου. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο που θα αποθηκεύεις στον λογαριασμό σου δε θα εμφανίζονται τοπικά, αλλά θα είναι προσβάσιμα από τη συσκευή σου μόνο αν έχεις κάνει log in στην εφαρμογή, ενώ η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής κάποιο όριο αποθήκευσης δεδομένων.H δεύτερη λειτουργία αφορά τα Stories, όπου εκτός από τη δυνατότητα να κάνεις Live Story, Normal Story ή Story με κείμενο, θα μπορείς να κάνεις Story με ηχητικό μήνυμα, χαρακτηριστικό που θα ονομάζεται Voice Post. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Facebook, τα Voice Posts έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι πολύ άμεσα και εύκολα στη δημιουργία τους, δεν απαιτούν native πληκτρολόγιο - κάτι που αποτελεί πρόβλημα σε ορισμένες αγορές - είναι λειτουργικά με πιο αργές συνδέσεις, ειδικά σε σύγκριση με τα Live Stories, ενώ θα σου δώσουν τη δυνατότητα να δημιουργήσεις micro-podcasts.Τέλος, η εφαρμογή θα προσφέρει και δυνατότητα αποθήκευσης των αγαπημένων σου Stories, Stories Archive, η οποία θα λειτουργεί περίπου όπως η αντίστοιχη του Instagram, αποθηκεύοντάς τα αυτόματα μόλις αυτά λήξουν, ώστε να μπορείς να τα ξαναδείς ή να τα ξαναμοιραστείς όποτε επιθυμείς.Και οι τρεις λειτουργίες είναι ήδη διαθέσιμες στους χρήστες της υπηρεσίας στην αγορά της Ινδίας και σταδιακά θα διατεθούν και στις υπόλοιπες αγορές, χωρίς όμως να υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα συμβεί αυτό.