A.I. της Google νίκησε επαγγελματίες του StarCraft II

Περίληψη: Από την εποχή που ο Deep Blue της IBM κέρδισε τον Kasparov στο σκάκι, η...

Από την εποχή που ο Deep Blue της IBM κέρδισε τον Kasparov στο σκάκι, η τεχνητή νοημοσύνη (A.I.) έχει εξελιχθεί σε εντυπωσιακό βαθμό. Σήμερα ολοένα και περισσότερα είδη A.I. δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους εναντίον ανθρώπων, αποδεικνύοντας πολύ συχνά την υπεροχή τους.

H OpenAI ήταν η πρώτη που κέρδισε στο Dota 2 σε αγώνα 1-v-1, ενώ η Google, μέσω των A.I. που φτιάχνει η θυγατρική της DeepMind, κατέχει αυτή τη στιγμή τα παγκόσμια ρεκόρ σε Space Invaders, Ms Pac-Man και Q*Bert. Μάλιστα η AlphaGo Α.Ι. που ανέπτυξε η DeepMind, ήταν η πρώτη που κατάφερε να κερδίσει πρωταθλητή του Go, κάτι που πολλοί πίστευαν πως δε θα γινόταν ποτέ.

Τον προηγούμενο μήνα ήρθε η σειρά του StarCraft ΙΙ, του γνωστού RTS της Blizzard Entertainment, με την DeepMind να δοκιμάζει την AphaStar A.I. σε μια σειρά παιχνιδιών εναντίων επαγγελματιών με προκαθορισμένους κανόνες. Η AlphaStar A.I. αντιμετώπισε τους TLO και MaNa σε ξεχωριστούς αγώνες και τα αποτελέσματα των αναμετρήσεων δόθηκαν στη δημοσιότητα στο τέλος της περασμένης εβδομάδας.

Όπως μπορείς να δεις και στο βίντεο που ακολουθεί, τα agents που χειριζόταν η AlphaStar δεν άφησαν και πολλά περιθώρια στους δύο επαγγελματίες παίκτες που ηττήθηκαν αμφότεροι 5-0.

Να σημειώσουμε πως στις δύο αναμετρήσεις η AlphaStar είχε πρόσβαση στο raw interface, που σημαίνει ότι είχε ορατότητα σε όλο το χάρτη, κάτι που δεν μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι.

Στη συνέχεια ακολούθησε μια ακόμα σειρά αγώνων με τροποποιημένη έκδοση της AlphaStar, που έπρεπε να μετακινεί την κάμερα, με τον MaNa να επικρατεί σε αυτό το παιχνίδι.

Πάντως, οι άνθρωποι της DeepMind πιστεύουν ότι αυτό το αποτέλεσμα μπορεί να ανατραπεί, καθώς η δεύτερη έκδοση της AlphaStar είχε μόνο επτά ημέρες στην διάθεσή της για να εκπαιδευτεί στο χειρισμό της κάμερας.