Το "Division 2" ανακοίνωσε η Ubisoft!

Περίληψη: Που πας όταν έχεις ήδη το πιο πετυχημένο παιχνίδι στην ιστορία των παιχνιδιών; Μα... προφανώς,...

Που πας όταν έχεις ήδη το πιο πετυχημένο παιχνίδι στην ιστορία των παιχνιδιών; Μα... προφανώς, πας στο sequel! Η Ubisoft, αργά χτες το βράδυ, ανακοίνωσε επίσημα πως ετοιμάζει το "The Division 2", τη συνέχεια του πολύ πετυχημένου "The Division" το οποίο κυκλοφόρησε το 2016, μετά από μεγάλο ενδιαφέρον. Το shooter έβαζε τους παίκτες σε μια post-apocalyptic Νέα Υόρκη, όπου μπορούσαν να τρέξουν και να... πυροβολήσουν (τι άλλο) ό,τι βρισκόταν στον δρόμο τους, σε ένα υβρίδιο παιχνιδιού open-world και γραμμικού σεναρίου, ενώ μπορούσαν είτε να το παίξουν solo είτε να συνεργαστούν μεταξύ τους. Το παιχνίδι, βέβαια, όταν κυκλοφόρησε, αντιμετώπισε πολλά προβλήματα, τόσο από σχεδιαστικά λάθη που δημιουργούσαν ανισορροπίες, όσο και από cheaters. Όμως, μετά από ένα χρόνο και πολλά updates, το studio διόρθωσε σχεδόν όλα τα προβλήματα και, ειδικά μετά το μεγάλο patch 1.8, το παιχνίδι έγινε αυτό που περίμεναν όλοι. Αν και το "The Division" θα λάβει άλλα δύο updates, τα 1.8.1 "Strawberry" και το 1.8.2 "Parsnip", η Ubisoft ανακοίνωσε πως ήδη από τον πρώτο μήνα μετά την κυκλοφορία του "The Division" εργάζεται στη συνέχεια του παιχνιδιού και, πλέον, το έκανε επίσημο!Το studio Massive δουλεύει πάνω στο "The Division 2" εδώ και καιρό. Στην ανακοίνωση λένε πως θεωρούσαν από την αρχή το πρώτο Division ως το αρχικό κεφάλαιο σε μια πολύ μεγαλύτερη ιστορία και τώρα θέλουν να την προχωρήσουν. Μάλιστα, η εταιρεία αξιοποιεί τα δεδομένα και το feedback του πρώτου παιχνιδιού ώστε να "πλάσει" τη συνέχεια. Το "The Division 2" θα χρησιμοποιεί μια βελτιωμένη έκδοση του Snowdrop engine και μάλιστα η εταιρεία έχει διαθέσει και άλλα τμήματά της για να βοηθήσουν τη Massive να δημιουργήσει τη δεύτερη έκδοση, όπως τα Ubisoft Annecy, Ubisoft Bucharest, Ubisoft Shanghai, Red Storm και Reflections. Το πως ακριβώς μορφοποιείται το Division 2 είναι άγνωστο, αλλά γνωρίζουμε πως η Ubisoft ακολουθεί έναν απλό κανόνα: μην "φτιάχνεις" κάτι που δεν είναι "χαλασμένο"! Ταυτοχρόνως, αξιοποιούν τα μαθήματα που έχουν ήδη πάρει από όλα τα patches και τα fixes του πρώτου παιχνιδιού (αλλά και των άλλων τίτλων), όπως για παράδειγμα το να μην αλλάζουν συνεχώς το πως "δουλεύει" και παίζεται το παιχνίδι, πως λειτουργούν διαδικασίες όπως το πως εξοπλίζεσαι ή το πως δουλεύει το loot, ειδικά όταν αυτές οι διαδικασίες δεν χρειάζονταν αλλαγές. Οι gamers εκνευρίζονται όταν τους αλλάζεις τέτοια πράγματα, η Ubisoft φαίνεται πως έχει πάρει το μάθημά της και λένε πως δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο με το Division 2. Επίσης ανέφεραν στην ανακοίνωση πως το Division 2 θα συνδέεται με κάτι που έρχεται στο Division 1: ένα νέο είδος achievement επονομαζόμενο "Shields", το οποίο θα ξεκλειδώνει "ειδικά" rewards στο Division 2, όταν αυτό κυκλοφορήσει! Ίσως το μεγαλύτερο ατού του Division 1 ήταν η κεντρική του ιστορία. Παρά τα updates, όμως, αυτή η πλευρά του παιχνιδιού δεν αναπτύχθηκε σχεδόν καθόλου. Στο Division 2, ελπίζουμε, η Ubisoft θα "αναγκαστεί" να δουλέψει πάνω στο σενάριο του κόσμου του Division και να προχωρήσει τη διήγηση παραπέρα. Το πως θα το κάνει αυτό, βέβαια, είναι άγνωστο. Επίσης άγνωστο είναι το πότε θα κυκλοφορήσει το "The Division 2", αν και το 2019 φαίνεται λογικό. Η Massive υποσχέθηκε πως, μετά την έκθεση E3 θα βρίσκεται και σε όλες τις υπόλοιπες, οπότε η κυκλοφορία του Division 2 μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή, σε κάποια από αυτές!