#PublicEventsGoSocial: Μαθαίνω μαθηματικά με βάση το προφίλ μου!

#PublicEventsGoSocial: Μαθαίνω μαθηματικά με βάση το προφίλ μου!

#PublicEventsGoSocial: Μαθαίνω μαθηματικά με βάση το προφίλ μου!

...

#PublicEventsGoSocial: Μαθαίνω μαθηματικά με βάση το προφίλ μου!

#PublicEventsGoSocial: Μαθαίνω μαθηματικά με βάση το προφίλ μου!

...

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΩΡΑ

13 Μαΐου 2021, 19:00

Προσθήκη στο ημερολόγιο σου

Μαθαίνω μαθηματικά με βάση το προφίλ μου ...από τη δυσαριθμησία έως τη χαρισματικότητα!

  • Γιατί τα Μαθηματικά θεωρούνται ένα «δύσκολο μάθημα» από πολλούς γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές;
  • Είναι πραγματικά ένα «δύσκολο μάθημα»; Πώς γίνεται να έχουμε χαρισματικά παιδιά που παίρνουν χαμηλούς βαθμούς στο σχολείο;
  • Πού μπορεί να οφείλονται οι δυσκολίες ενός παιδιού στα Μαθηματικά ή/και οι χαμηλές σχολικές του επιδόσεις;
  • Τι είναι το γνωστικό προφίλ στα μαθηματικά και πώς μπορεί αυτό να αξιοποιηθεί στην αποτελεσματική διδασκαλία των Μαθηματικών στην τάξη;
  • Πώς μπορούν οι εκπαιδευτικοί να εντοπίσουν πιθανές ενδείξεις δυσκολιών και με ποιους τρόπους θα κάνουν αποτελεσματικότερη τη διδασκαλία τους στα Μαθηματικά, ενισχύοντας έτσι την αυτοπεποίθηση των μαθητών τους;
  • Πώς μπορούν να βοηθήσουν οι γονείς στο σπίτι;

Σε αυτές και πολλές ακόμα ερωτήσεις θα απαντήσουν ο Δρ. Γιάννης Καραγιαννάκης, Μαθηματικός και Επιστημονικός Υπεύθυνος του MathPro Education, και ο Ελευθέριος Μέλιος, Διευθυντής του Διεπιστημονικού Κέντρου Ηπείρου, την Πέμπτη 13/5 στις 19:00, μέσα από τις σελίδες του Public στο Facebook και YouTube.

13052021 karagiannakis - 01

Λίγα λόγια για τα βιβλία που στάθηκαν αφορμή για την εκδήλωση

Οι δύο τόμοι με τίτλο «Πολλαπλασιάζω και διαιρώ με τον τρόπο που με βολεύει» επικεντρώνονται στη βιωματική και πολυαισθητηριακή κατανόηση και εφαρμογή εναλλακτικών στρατηγικών εκμάθησης της προπαίδειας, όταν ο παραδοσιακός τρόπος στείρας απομνημόνευσης (παπαγαλία) δεν λειτουργεί.

Η χρήση αυθεντικών υλικών της καθημερινότητας βοηθά τους μαθητές αφενός να αντιληφθούν με χειροπιαστό τρόπο τις μαθηματικές έννοιες, τονώνοντας το αίσθημα αυτοπεποίθησης και καλλιεργώντας θετική στάση απέναντι στο μάθημα των μαθηματικών, και αφετέρου να αξιοποιήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες αυτές στην καθημερινότητά τους, συμβάλλοντας τελικά στην τόνωση του αισθήματος της αποτελεσματικότητας σε σχέση με την εκμάθηση της προπαίδειας.

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα

O Γιάννης Καραγιαννάκης είναι επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Μάλτας (University of Malta), διδάσκων του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Ινστιτούτο Έρευνας Επιστημών Ψυχολογίας του Καθολικού Πανεπιστημίου της Λουβένης (Catholic University of Leuven).

Το ερευνητικό του ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον χώρο των Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά (ΜΔΜ) και, ειδικότερα, στη διερεύνηση του είδους (ειδικού ή γενικού γνωστικού τομέα) των δυσκολιών στα Μαθηματικά και στην ανάπτυξη επιστημονικά τεκμηριωμένων στρατηγικών αντιμετώπισης για μαθητές 8-18 ετών.

Έχει λάβει μέρος σε ερευνητικά ευρωπαϊκά προγράμματα με αντικείμενο τις Μαθησιακές Δυσκολίες: DYSSpeLD (2010-2012), EUPALT (2011-2013) και EUSpLD (2014-2017). H δουλειά του έχει δημοσιευτεί σε διεθνή ερευνητικά περιοδικά με κριτές και έχει παρουσιαστεί σε πλήθος διεθνών συνεδρίων, σε αρκετά από τα οποία συμμετείχε ως προσκεκλημένος κεντρικός ομιλητής.

Έχει πολυετή εμπειρία στην αξιολόγηση μαθητών που αντιμετωπίζουν ΜΔΜ και στον σχεδιασμό παρεμβάσεων, και έχει εκπαιδεύσει χιλιάδες ειδικούς και εκπαιδευτικούς σε διεθνές επίπεδο.

Είναι επιστημονικός υπεύθυνος του τομέα των Μαθηματικών και του πρότυπου σχολείου για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες Eureka Leuven School του Βελγίου. Επίσης, είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου και συντονιστής της ακαδημαϊκής επιτροπής του European Dyslexia Association.

Βιωματικές εκπαιδεύσεις/σεμινάρια

Κάθε μαθητής κατακτά με διαφορετικό τρόπο μαθηματικές δεξιότητες με βάση τις ατομικές γνωστικές του δεξιότητες καθώς και τις μαθηματικές του εμπειρίες. Κάθε παιδί μπορεί να μάθει και να αγαπήσει τα μαθηματικά, αρκεί να τα διδαχτεί με τον τρόπο που του ταιριάζει, αξιοποιώντας τα δυνατά του σημεία.

Σε αυτή την κατεύθυνση πραγματοποιούνται από το Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου βιωματικές, ζωντανές διαδικτυακές εκπαιδεύσεις για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών, ειδικών και γονέων στον τομέα της αποτελεσματικής διδασκαλίας μαθητών που:

  • δυσκολεύονται στα Μαθηματικά λόγω μαθησιακών δυσκολιών, ειδικών μαθησιακών δυσκολιών (Δυσαριθμησία) ή μη
  • αγαπούν τα Μαθηματικά αλλά αποτυγχάνουν λόγω σχολικών κενών ή του παραδοσιακού τρόπου διδασκαλίας
  • έχουν καλές επιδόσεις στα μαθηματικά και θέλουν να εμβαθύνουν και να διευρύνουν τις γνώσεις ανακαλύπτοντας παράλληλα πιο αποτελεσματικές στρατηγικές.

Οι εκπαιδεύσεις διοργανώνονται και διεξάγονται από το Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου και εισηγητής είναι ο συγγραφέας των βιβλίων, Δρ. Γιάννης Καραγιαννάκης.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ: www.diepistimoniko.gr