What's new. Τεχνολογία.
Ένας Έλληνας στη λίστα του Forbes “30 Under 30”
share mail icon share facebook icon share twitter icon share google plus icon
< Ένας Έλληνας στη λίστα του Forbes “30 Under 30”
> Ένας Έλληνας στη λίστα του Forbes “30 Under 30”
12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018

Ένας Έλληνας στη λίστα του Forbes “30 Under 30”

Ο Σταύρος Τσομπανίδης είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση επιχειρηματία, αποτελεί έναν από τους ιδρυτές της start-up επιχείρησης PHEE και αναγνωρίζεται ως ένας από τους πλέον φερέλπιδες νέους επιχειρηματίες στον κλάδο της βιομηχανίας. Κάθε χρόνο, η λίστα αναδεικνύει νέους κάτω των 30 ετών οι οποίοι ξεχωρίζουν στο αντικείμενό τους. Συνολικά, περιλαμβάνει δέκα κατηγορίες, μεταξύ των οποίων Τέχνες, Επιστήμες, Τεχνολογία, Οικονομία, Κοινωνική Επιχειρηματικότητα και Βιομηχανία.

Ένας Έλληνας στη λίστα του Forbes 30 Under 30

«Ήμουν στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά, στα Χρηματοοικονομικά. Αυτό ήθελα να σπουδάσω. Ωστόσο από το πρώτο έτος διαπίστωσα ότι ο τρόπος με τον οποίο γινόταν η μάθηση, δεν με εξέφραζε. Αυτό αποτέλεσε την αφορμή να ψαχτώ και να αναζητήσω πιο πρωτότυπα πράγματα. Παράλληλα, εκμεταλλεύτηκα όλο το κλίμα που υπήρχε τη διετία 2013-14 με τις νεοφυείς εταιρείες και τη νεανική επιχειρηματικότητα. Αποφάσισα, λοιπόν, να πάω σε ένα συνέδριο TedX και άκουσα τον Παύλο Ευμορφίδη (σ.σ. ιδρυτής και πρόεδρος της Coco-Μat). Αυτό ήταν. Πραγματικά η ομιλία του με ενέπνευσε. Είναι ένας άνθρωπος που χρησιμοποιεί το ίδιο υλικό που χρησιμοποιούμε και εμείς για μια σειρά στρωμάτων. Πολύ γρήγορα μού έδωσε να καταλάβω τον πλούτο που αποτελούν τα φύκια για τη χώρα μας» θυμάται ο Σταύρος Τσομπανίδης, υπογραμμίζοντας ότι «υπάρχουν τεράστιες ποσότητες που εκβράζονται στις παραλίες στο πλαίσιο του θαλάσσιου κύκλου ζωής και δυστυχώς κατά πολύ μεγάλο ποσοστό οι δήμοι δαπανούν χρήματα για να τα συλλέξουν και να τα πετάξουν στις χωματερές».

Ένας Έλληνας στη λίστα του Forbes 30 Under 30Ένας Έλληνας στη λίστα του Forbes 30 Under 30

Σύμφωνα με τον κο Τσομπανίδη, 25.000-30.000 ευρώ είναι το ποσό που δαπανά κάθε χρόνο ένας δήμος για να απομακρύνει από τις ακτές τα φύκια. Και φυσικά, σε αυτή τη διαδικασία υπάρχει και το περιβαλλοντικό κομμάτι: Αυξάνεται ο όγκος των σκουπιδιών και του διοξειδίου του άνθρακα.

Όπως περιγράφει ο ίδιος σε μια άλλη συνέντευξή του, η εταιρεία ξεκίνησε με την επεξεργασία 10 και 20 τόνων νεκρών φυτών Ποσειδωνίας και έφτασε σήμερα να επεξεργάζεται 200 τόνους, «είμαστε στο 1% ψάχνουμε να βρούμε νέες εφαρμογές για να εκμεταλλευτούμε τις τεράστιες ποσότητες εκατομμυρίων τόνων που υπάρχουν την περίοδο του καλοκαιριού. Μπορούμε να δημιουργήσουμε μια βιομηχανία με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα εδώ στην Ελλάδα, που θα δημιουργεί προϊόντα τα οποία θα ταξιδεύουν σε ολόκληρο τον κόσμο».

Ένας Έλληνας στη λίστα του Forbes 30 Under 30

Ο Σταύρος Τσομπανίδης επισημαίνει ότι «…ξεκινάμε από τις παραλίες, η ύπαρξη και μόνο του συγκεκριμένου φυτού αποδεικνύει ότι θάλασσα είναι καθαρή. Στη συνέχεια μεταφέρουμε τις ποσότητες σε ένα πρώτο στάδιο επεξεργασίας για να μπορέσει η ύλη να συμπιεστεί και να παραχθεί ένα νέο υλικό, το οποίο δίνουμε σε εταιρείες και από αυτό κατασκευάζονται διάφορα προϊόντα, όπως οι θήκες για κινητά τηλέφωνα» περιγράφει.

Ένας Έλληνας στη λίστα του Forbes 30 Under 30

Η PHEE παράγει και εμπορεύεται μία γκάμα χρηστικών προϊόντων επενδυμένων με την πολυχρηστική επιφάνεια PΗΕΕboard. Θήκες για κινητά τηλέφωνα, συσκευασίες πολυτελείας, είδη σπιτιού και ρακέτες θαλάσσης, έχουν ήδη κερδίσει και τους επισκέπτες των καταστημάτων Public, αλλά και τους καταναλωτές εντός και εκτός συνόρων. Τελευταίο δημιούργημα της PHEE είναι σκελετοί γυαλιών ηλίου σε στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία Zylo στην Σύρο. Το PHEEboard έχει επιπλέον εφαρμογές στον κλάδο του επίπλου και της διακόσμησης εσωτερικών χώρων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

 
music news banner
ΑΘΗΝΑ
17°
Weather from OpenWeatherMap

Σχετικές ειδήσεις

    Copyright © 2018 Publicworld S.A.
    Public Blog