PS5 / Η Sony ενημερώνει για voice chat & πώς θα γίνονται τα reports

Περίληψη: Τι θα ισχύει για το voice chat αλλά και τα repots για ανάρμοστη συμπεριφορά στη next-gen κονσόλα; Η Sony απαντά!

Η Sony μίλησε για τη λειτουργία του voice chat στο PS5 αλλά και το πώς θα μπορούν οι παίκτες να κάνουν τα σχετικά repots για ανάρμοστη συμπεριφορά.
 

Μέσω του πρόσφατου 8.00 PS4 update, οι παίκτες πήραν ήδη μια πρώτη ιδέα για το πώς αλλάζουν τα πράγματα ωστόσο τα πρώτα προβλήματα δεν άργησαν να εμφανιστούν. Σε αυτό το επίπεδο, η εταιρεία σημείωσε ότι αναγνωρίζει τα προβλήματα και πως ετοιμάζεται για να βρει την καλύτερη δυνατή λύση.
 

Σε ό,τι αφορά το ίδιο το PS5, κάθε report που θα γίνεται στη Sony θα μπορεί να περιλαμβάνει ένα ηχητικό clip διάρκειας έως και 40 δευτερολέπτων. Η ιαπωνική εταιρεία ξεκαθάρισε ωστόσο πως οι συζητήσεις ανάμεσα στους παίκτες δεν θα παρακολουθούνται και η ίδια δεν θα έχει πρόσβαση σε αυτές.

Αυτά τα 40 δευτερόλεπτα θα μπορούν να περιλαμβάνουν 20 δευτερόλεπτα από μια συζήτηση, καθώς και δέκα πριν και δέκα μετά. Το λειτουργικό της κονσόλας θα κρατάει αποθηκευμένα μόνο τα τελευταία 5 λεπτά ενός voice chat, οπότε ουσιαστικά οι παίκτες καλούνται να κάνουν άμεσα τα reports τους, αν εντοπίσουν ανάρμοστη συμπεριφορά από κάποιον άλλο.

Stay tuned στο Public blog για όλα τα PS5 news!