Συνάντηση κορυφαίων στελεχών στο 3ο CX/GR Meetup!

Περίληψη: Με κεντρικό θέμα συζήτησης το «Customer Experience in eCommerce Fulfilment», διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Public Café το 3ο CX/GR Meetup.

Ο τομέας του Customer Experience (CX) βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο της συζήτησης για όλες τις εταιρείες, κλάδους αλλά και ειδικότητες, καθώς είναι πλέον κατανοητό ότι η εμπειρία του πελάτη δεν είναι ευθύνη μόνο ενός τμήματος. Αυτό βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της REBORRN, και με αφορμή το πάθος και το ενδιαφέρον της ομάδας για βέλτιστες πρακτικές, ξεκίνησαν με την ιδέα για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας συζήτησης.

Δεν μεσολάβησε πολύ χρόνος και η ιδέα μετατράπηκε στο CX/GR Community, μια ομάδα ανθρώπων που ανταλλάσσουν απόψεις και ιδέες γύρω από το customer experience. Σήμερα το CX/GR Community μετράει ήδη τρία επιτυχημένα meetups στο ενεργητικό του.

Τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το τρίτο CX/GR Meetup με την υποστήριξη του Public Group, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 80 experts του κλάδου, entrepreneurs και ιδρυτές από διάφορες start-ups και scale-ups.

Με τη ραγδαία ανάπτυξη του eCommerce, η θεματική της συνάντησης δεν θα μπορούσε να είναι άλλη παρά το “Customer Experience in eCommerce Fulfilment”, με το πάνελ των ομιλητών να έχει εκπροσώπους με διαφορετική οπτική στο συγκεκριμένο θέμα, καλύπτοντας έτσι όλο το φάσμα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Για τις τρέχουσες τάσεις στο eCommerce και πώς οι επιχειρήσεις προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών, συζήτησαν οι ομιλητές Δημήτρης Ανδριώτης, Chief Executive Officer της BOX NOW, Μαντλέν Μπαλατλιάν, General Manager της e-satisfaction.com, και Μάριος Μπεζιούλας, General Manager του spitishop.gr. Ο Νίκος Βαρβαδούκας, VP Brand, Customer and Omnichannel του Public Group, συντόνισε τη συζήτηση, δημιουργώντας ένα κλίμα όπου ομιλητές και κοινό μπορούσαν να αλληλεπιδράσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σε συχνούς προβληματισμούς και προκλήσεις.

Το προφίλ των ομιλητών

Η Μαντλέν Μπαλατλιάν εκπροσώπησε την e-satisfaction.com, τον κορυφαίο οργανισμό στην Ελλάδα με εξειδίκευση στο consumer feedback & survey, έχοντας μία βάση περίπου 5.500.000 απαντήσεων τον μήνα από έρευνες πελατών. Η ίδια έπαιξε σημαντικό ρόλο στη συζήτηση, δίνοντας τη γενικότερη οπτική που επικρατεί στις εμπειρίες που λαμβάνουν οι πελάτες σε διαφορετικά industries.

Μιλώντας για προϊόντα και παραγγελίες, βασικός πυλώνας αποτελεί ο τρόπος και ο χρόνος αποστολής των προϊόντων. Τη δική του εμπειρία και γνώση αναφορικά με τον ρόλο του last-mile delivery παρουσίασε ο Δημήτρης Ανδριώτης, CEO της BOX NOW, της αναπτυσσόμενης tech-startup για την τοποθέτηση έξυπνων lockers, συνδέοντας το Customer Experience με τα Logistics.

Τέλος, την οπτική μιας εταιρείας που πραγματοποιεί καθημερινά εκατοντάδες παραγγελίες κάλυψε ο Μάριος Μπεζιούλας, General Manager του spitishop.gr, του κορυφαίου e-shop στην Ελλάδα για είδη σπιτιού.

Key Learnings από τη συζήτηση

  1. Οι ομιλητές μοιράστηκαν insights και στοιχεία ερευνών που καταδεικνύουν την προσοχή που δίνουν οι πελάτες σε όλες τις φάσεις μιας παραγγελίας ή υπηρεσίας, αναφέροντας τη σημασία του customer loyalty, του τρόπου με τον οποίο αυτό χτίζεται, αλλά και την σημασία της σωστής διαχείρισης των detractors.
  2. Παρά το digital transformation και την αλλαγή στις συνήθειες των καταναλωτών, έγινε αισθητή η σημασία της προσωπικής επικοινωνίας με τον πελάτη, η οποία μπορεί να αποτελέσει ακρογωνιαίο λίθο στη βελτίωση της εμπειρίας σε τομείς του retail όπως τα super markets.
  3. Η αξιοποίηση των lockers προσφέρει αυξημένη αποτελεσματικότητα στη διαδικασία αποστολής.
  4. Οι εταιρείες που διαθέτουν μεγάλο όγκο παραγγελιών και έχουν την ευκαιρία να αντιμετωπίσουν διαφορετικές κριτικές, πρέπει να τις λαμβάνουν υπόψη και να δημιουργούν την στρατηγική τους αντίστοιχα.
  5. Για την αποτελεσματική ανταπόκριση στις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών, ανάλογα με το μέγεθός τους, οι εταιρείες μπορεί να χρειαστούν να χτίσουν το δικό τους σύστημα διαχείρισης αποθήκης.

Ένα δυναμικό community

Κλείνοντας το meetup και με αφορμή τη δυναμική που η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έχει αποκτήσει, ανακοινώθηκε η δημιουργία του CX/GR Slack community (εδώ), μια πλατφόρμα όπου ειδικοί, entrepreneurs και ενδιαφερόμενοι στον τομέα του Customer Experience μπορούν να ανταλλάσσουν ιδέες, στρατηγικές και best practices για να προωθήσουν το κίνημα για βέλτιστες εμπειρίες πελατών στην Ελλάδα.

Έπειτα από το fireside chat, κοινό και ομιλητές είχαν τη δυνατότητα να συνεχίσουν τις συζητήσεις τους κατά τη διάρκεια των networking drinks.

Η δυναμική του CX Greece community αυξάνεται ραγδαία, με τα επόμενα meetups και δράσεις να προετοιμάζονται ήδη. Οι ενδιαφερόμενοι στον τομέα μπορούν να μείνουν ενημερωμένοι για νέα άρθρα, reports και τα βίντεο των meetups κάνοντας εγγραφή στο Linkedin Community εδώ και στο Substack εδώ.