Περίληψη: Με κεντρικό θέμα συζήτησης το «Customer Experience in eCommerce Fulfilment», διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Public Café το 3ο CX/GR Meetup.
11 Οκτωβρίου , 2023 • 3 MINS READ
11 Οκτωβρίου , 2023 • 3 MINS READ
Περίληψη: Με κεντρικό θέμα συζήτησης το «Customer Experience in eCommerce Fulfilment», διοργανώθηκε με μεγάλη επιτυχία στο Public Café το 3ο CX/GR Meetup.
Ο τομέας του Customer Experience (CX) βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο της συζήτησης για όλες τις εταιρείες, κλάδους αλλά και ειδικότητες, καθώς είναι πλέον κατανοητό ότι η εμπειρία του πελάτη δεν είναι ευθύνη μόνο ενός τμήματος. Αυτό βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της REBORRN, και με αφορμή το πάθος και το ενδιαφέρον της ομάδας για βέλτιστες πρακτικές, ξεκίνησαν με την ιδέα για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας συζήτησης.
Δεν μεσολάβησε πολύ χρόνος και η ιδέα μετατράπηκε στο CX/GR Community, μια ομάδα ανθρώπων που ανταλλάσσουν απόψεις και ιδέες γύρω από το customer experience. Σήμερα το CX/GR Community μετράει ήδη τρία επιτυχημένα meetups στο ενεργητικό του.
Τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το τρίτο CX/GR Meetup με την υποστήριξη του Public Group, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 80 experts του κλάδου, entrepreneurs και ιδρυτές από διάφορες start-ups και scale-ups.
Με τη ραγδαία ανάπτυξη του eCommerce, η θεματική της συνάντησης δεν θα μπορούσε να είναι άλλη παρά το “Customer Experience in eCommerce Fulfilment”, με το πάνελ των ομιλητών να έχει εκπροσώπους με διαφορετική οπτική στο συγκεκριμένο θέμα, καλύπτοντας έτσι όλο το φάσμα του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Για τις τρέχουσες τάσεις στο eCommerce και πώς οι επιχειρήσεις προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών, συζήτησαν οι ομιλητές Δημήτρης Ανδριώτης, Chief Executive Officer της BOX NOW, Μαντλέν Μπαλατλιάν, General Manager της e-satisfaction.com, και Μάριος Μπεζιούλας, General Manager του spitishop.gr. Ο Νίκος Βαρβαδούκας, VP Brand, Customer and Omnichannel του Public Group, συντόνισε τη συζήτηση, δημιουργώντας ένα κλίμα όπου ομιλητές και κοινό μπορούσαν να αλληλεπιδράσουν και να ανταλλάξουν απόψεις σε συχνούς προβληματισμούς και προκλήσεις.
Η Μαντλέν Μπαλατλιάν εκπροσώπησε την e-satisfaction.com, τον κορυφαίο οργανισμό στην Ελλάδα με εξειδίκευση στο consumer feedback & survey, έχοντας μία βάση περίπου 5.500.000 απαντήσεων τον μήνα από έρευνες πελατών. Η ίδια έπαιξε σημαντικό ρόλο στη συζήτηση, δίνοντας τη γενικότερη οπτική που επικρατεί στις εμπειρίες που λαμβάνουν οι πελάτες σε διαφορετικά industries.
Μιλώντας για προϊόντα και παραγγελίες, βασικός πυλώνας αποτελεί ο τρόπος και ο χρόνος αποστολής των προϊόντων. Τη δική του εμπειρία και γνώση αναφορικά με τον ρόλο του last-mile delivery παρουσίασε ο Δημήτρης Ανδριώτης, CEO της BOX NOW, της αναπτυσσόμενης tech-startup για την τοποθέτηση έξυπνων lockers, συνδέοντας το Customer Experience με τα Logistics.
Τέλος, την οπτική μιας εταιρείας που πραγματοποιεί καθημερινά εκατοντάδες παραγγελίες κάλυψε ο Μάριος Μπεζιούλας, General Manager του spitishop.gr, του κορυφαίου e-shop στην Ελλάδα για είδη σπιτιού.
Κλείνοντας το meetup και με αφορμή τη δυναμική που η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έχει αποκτήσει, ανακοινώθηκε η δημιουργία του CX/GR Slack community (εδώ), μια πλατφόρμα όπου ειδικοί, entrepreneurs και ενδιαφερόμενοι στον τομέα του Customer Experience μπορούν να ανταλλάσσουν ιδέες, στρατηγικές και best practices για να προωθήσουν το κίνημα για βέλτιστες εμπειρίες πελατών στην Ελλάδα.
Έπειτα από το fireside chat, κοινό και ομιλητές είχαν τη δυνατότητα να συνεχίσουν τις συζητήσεις τους κατά τη διάρκεια των networking drinks.
Η δυναμική του CX Greece community αυξάνεται ραγδαία, με τα επόμενα meetups και δράσεις να προετοιμάζονται ήδη. Οι ενδιαφερόμενοι στον τομέα μπορούν να μείνουν ενημερωμένοι για νέα άρθρα, reports και τα βίντεο των meetups κάνοντας εγγραφή στο Linkedin Community εδώ και στο Substack εδώ.