Περίληψη: «Ως συγγραφέα, με ενδιαφέρει περισσότερο τι θα αφηγηθούν οι άνθρωποι ότι συνέβη, παρά αυτό που...
11 Οκτωβρίου , 2017 • 1 MIN READ

11 Οκτωβρίου , 2017 • 1 MIN READ
Περίληψη: «Ως συγγραφέα, με ενδιαφέρει περισσότερο τι θα αφηγηθούν οι άνθρωποι ότι συνέβη, παρά αυτό που...



Το 2005, ο Άιβορι και ο Ισιγκούρο θα συνεργάζονταν ξανά για την ταινία Η Κοντέσσα της Σαγκάης, με τον τελευταίο να γράφει ένα πρωτότυπο σενάριο, αποκλειστικά για το σινεμά. Την ίδια χρονιά, ο Ισιγκούρο κυκλοφόρησε το Μη Μ’ Αφήσεις Ποτέ. Η ιστορία ενηλικίωσης τριών φίλων μέσα στις πιο αντίξοοες συνθήκες, ενέπνευσε τον Μαρκ Ρομάνεκ να μεταφέρει το μυθιστόρημα στο σινεμά πέντε χρόνια αργότερα, σε ένα ρομαντικό δράμα με πρωταγωνιστές τους Κίρα Νάιτλι, Κάρεϊ Μάλιγκαν και Άντριου Γκάρφιλντ, που σημείωσε μεγάλη επιτυχία και έλαβε πολύ θερμές κριτικές. «Είναι η δύναμη της αρχικής ιδέας του Ισιγκούρο» έγραψε τότε ο φημισμένος κριτικός Κένεθ Τούραν «που μας κρατάει τελικά στην ταινία».Κάπου ανάμεσα στα παραπάνω φιλμ, το 2003 ο ιαπωνικής καταγωγής Βρετανός λογοτέχνης συμμετείχε ενεργά και στη σεναριακή ομάδα του The Saddest Music in the World. Το πρόσφατο Νόμπελ βέβαια, δεν αποκλείεται να φέρει στη μεγάλη οθόνη και άλλα έργα αυτού του συγγραφέα που δεκαετίες τώρα παραμένει ήσυχα προσηλωμένος στη δουλειά του, εξακολουθώντας να μην ενδιαφέρεται πολύ για την πραγματικότητα.