TikTok for Business / Η διαφημιστική πλατφόρμα του TikTok είναι εδώ!

Περίληψη: Το TikTok έχει... εκτοξευθεί το τελευταίο διάστημα, οπότε μάλλον έφτασε η ώρα να κάνει το επόμενο βήμα. Αυτό θα γίνει μέσω της πλατφόρμας marketing TikTok for Business - πάμε να μάθουμε περισσότερα!

Ο χώρος των «μεγάλων» στα social media τελευταία έχει αποκτήσει έναν ακόμη δυνατό «παίκτη». Το TikTok έχει ανέβει θεαματικά σε χρήση και η ανοδική του πορεία συνεχίζεται! Αυτό με τη σειρά του έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών εταιριών, που ψάχνουν τρόπους να προσεγγίσουν μεγαλύτερο κοινό. Το TikTok δεν θα μπορούσε φυσικά να αφήσει αυτή την ευκαιρία να πάει χαμένη και έτσι δημιούργησε το TikTok for Business, τη δική του πλατφόρμα για διαφημιζόμενους.

Οι διαφημίσεις που θα μπορούν να δημιουργηθούν μέσα από το TikTok for Business έχουν πολλές μορφές. Το Top View, ένας από τους κύριους τρόπους προβολής που προσφέρονται, είναι η διαφήμιση που εμφανίζεται μόλις ανοίγεις την εφαρμογή. Άλλα marketing εργαλεία που υπάρχουν είναι: Brand Takeovers, In-Feed Videos, Hashtag Challenges και Branded Effects.

Τα Brand Takeovers είναι σύντομες διαφημίσεις 3 έως 5 δευτερολέπτων και μπορούν να είναι βίντεο ή εικόνες. Τα In-Feed Videos θα είναι βίντεο μέχρι και 1 λεπτό, τα οποία θα μπορούν να έχουν και ήχο. Τα Hashtag Challenges αναφέρονται σε «προκλήσεις», όπου ένας διαφημιζόμενος θα μπορεί να προσκαλέσει τους χρήστες να δημιουργήσουν περιεχόμενο το οποίο θα σχετίζετε με συγκεκριμένο hashtag.

Το πιο εντυπωσιακό εργαλείο, όμως, είναι τα Branded Effects. Πρόκειται για γραφικά στοιχεία, τα οποία μπορούν να προστεθούν από τους χρήστες στα βίντεο τους. Αυτά μπορεί να είναι 2D, 3D ή ακόμα και εφέ επαυξημένης πραγματικότητας, που θα τοποθετούνται στο προσκήνιο ή το παρασκήνιο ενός βίντεο.

Πολλά από τα παραπάνω εργαλεία ήταν ήδη διαθέσιμα αλλά η δημιουργία μιας ξεχωριστής πλατφόρμας για τη διαχείριση βοηθάει στην οργάνωσή τους. Επιπλέον το TikTok for Business δεν θα είναι μόνο μια πλατφόρμα διαφημίσεων. Μέσω αυτής οι διαφημιζόμενοι θα έχουν περισσότερα εργαλεία παρακολούθησης των ενεργειών τους, ενώ η σελίδα θα περιλαμβάνει και βοηθητικό υλικό σχετικά με τις διαφημίσεις στο TikTok.

Τι σημαίνει αυτό για εσένα; Για το smartphone app μην περιμένεις σημαντικές αλλαγές. Όπως είπαμε, ήδη υπήρχαν πολλά είδη διαφημίσεων τα οποία εμφανίζονταν στην εφαρμογή. Άρα η εμπειρία χρήσης δεν αναμένεται να αλλάξει σημαντικά. Αυτό που φαίνεται να αλλάζει είναι η φιλοσοφία της εταιρίας, η οποία θέλει να προσεγγίσει ακόμα περισσότερους διαφημιζόμενους στο TikTok.

Για ακόμα περισσότερα social media news & tips μείνε συντονισμένος στο Public Blog!