Η Sony επενδύει στη backwards compatibility - πιθανότατα για το PS5

Περίληψη: Η αγορά των videogames άλλαξε και τα τελευταία χρόνια είδαμε ξανά τις εταιρείες να ασχολούνται...

Η αγορά των videogames άλλαξε και τα τελευταία χρόνια είδαμε ξανά τις εταιρείες να ασχολούνται με τη συμβατότητα των νέων συστημάτων με τα παλαιότερα.

Λόγω πολλών τεχνικών αλλαγών, τα παιχνίδια κάθε γενιάς δεν ήταν εύκολα συμβατά με την επόμενη, κάτι στο οποίο επένδυσε αρκετά η Microsoft και έχει ενισχύσει κατά πολύ τη γκάμα παιχνιδιών του Xbox One. Για να είμαστε ακριβείς, πάνω από 500 παιχνίδια του Xbox 360 και του αρχικού Xbox παίζουν αυτή τη στιγμή στο Xbox One και φαίνεται πως ο αριθμός θα ενισχύεται ολοένα και περισσότερο, όσο βαδίζουμε προς την επόμενη γενιά.

Η Sony είχε δείξει να μη δίνει ιδιαίτερη σημασία στη λειτουργία, ωστόσο πλέον τα πράγματα (ενόψει και του PS5) δείχνουν να αλλάζουν.

Συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία κατοχύρωσε μια πατέντα, η οποία θα επιτρέπει στο hardware μελλοντικών συστημάτων μια τέτοια συμβατότητα. Υπεύθυνος για την πατέντα είναι ο Mark Cerny, ο άνθρωπος πίσω από την αρχιτεκτονική του PS4, με όσα αυτό συνεπάγεται.

Η πατέντα δείχνει πως υπάρχει τρόπος να εξαλειφθούν προβλήματα συγχρονισμού παλιών και νέων συστημάτων και ίσως με την κυκλοφορία του PS5, οι gamers να μπορέσουν να απολαύσουν ξανά τα αγαπημένα παιχνίδια τους από τις παλιότερες κονσόλες της Sony, όπως το PS3.