What's new. Τεχνολογία.
Σύντομα θα μπορείς να κάνεις αγορές μέσα από το Instagram!
share mail icon share facebook icon share twitter icon share google plus icon
< Σύντομα θα μπορείς να κάνεις αγορές μέσα από το Instagram!
> Σύντομα θα μπορείς να κάνεις αγορές μέσα από το Instagram!
02 ΜΑΙΟΥ 2019

Σύντομα θα μπορείς να κάνεις αγορές μέσα από το Instagram!

Ένα νέο feature είναι εδώ και λίγο καιρό διαθέσιμο σε επιλεγμένους λογαριασμούς στο Instagram και τους δίνει την δυνατότητα να προsφέρουν προϊόντα προς πώληση. Η νέα λειτουργία ονομάζεται Instagram Checkout και, μέσω αυτής, ένας λογαριασμός μπορεί να κάνει tag συγκεκριμένα προϊόντα τα οποία στη συνέχεια ο χρήστης θα μπορεί να αγοράσει χωρίς να φύγει από το περιβάλλον του Instagram.

Σύντομα θα μπορείς να κάνεις αγορές μέσα από το Instagram!

Αν, για παράδειγμα, ένα κατάστημα ανεβάσει μία φωτογραφία από ένα μπλουζάκι, θα μπορεί να κάνει tag το είδος. Κάνοντας κλικ σε αυτό, θα μπορεί κάθε χρήστης να δει περισσότερες πληροφορίες για το αντικείμενο και να προχωρήσει σε αγορά αν το επιθυμεί.

Το μόνο που χρειάζεται για την αγορά είναι να συμπληρωθούν τα απαραίτητα στοιχεία. Μετά την πρώτη αγορά, τα στοιχεία παραμένουν αποθηκευμένα, οπότε με λίγα κλικ θα μπορείς να ολοκληρώσεις μία αγορά χωρίς ποτέ να χρειαστεί να βγεις από την εφαρμογή του Instagram.

Το Instagram Checkout έχει ξεκινήσει να προσφέρεται πιλοτικά από το Μάρτιο, σε συγκεκριμένους business λογαριασμούς. Το νέο χαρακτηριστικό βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστική φάση και είναι διαθέσιμο μόνο στις ΗΠΑ αλλά το Instagram αποσκοπεί στην γρήγορη εξέλιξή του.

Σύντομα θα μπορείς να κάνεις αγορές μέσα από το Instagram!

Το επόμενο βήμα είναι οι Influencers. Όπως και οι επιχειρησιακοί λογαριασμοί αρχικά, έτσι και λογαριασμοί χρηστών όπως η Kylie Jenner, η Gigi Hadid κ.α., μπορούν πλέον να κάνουν tag συγκεκριμένα προϊόντα προς πώληση.

Με αυτό τον τρόπο θα μπορούν όσοι διαφημίζονται μέσα από το Instagram να ενσωματώσουν τα προϊόντα που επιθυμούν μέσα στο post, και όχι να δημιουργήσουν ξεχωριστή διαφήμιση. Ήδη πολλοί λογαριασμοί Influencers έκαναν tag τις επιχειρήσεις τις οποίες προωθούσαν, οπότε η ενσωμάτωση προϊοντικών tag είναι η λογική συνέχεια αυτής της πρακτικής.

Όπως είπαμε και παραπάνω, το χαρακτηριστικό αυτό είναι ακόμα σε δοκιμαστική φάση, οπότε δεν διατίθεται στην Ελλάδα. Όταν κυκλοφορήσει πλήρως, τότε μπορούμε να το αναμένουμε και στην χώρα μας.

Σχετικές ειδήσεις

    Copyright © 2019 Publicworld S.A.
    Public Blog