Black Friday made in Greece: Ποιες προσφορές ψάχνουν οι Έλληνες;

Περίληψη: Ηλεκτρονικές συσκευές κατέχουν τη μερίδα του λέοντος και ακολουθούν ρούχα και παπούτσια, ενώ η πεντάδα συμπληρώνεται με καλλυντικά, αρώματα και οικιακές συσκευές!

Μπορεί η Black Friday να είναι σχετικά νέο φαινόμενο στην ελληνική αγορά, αλλά έχει καταφέρει -μέσα σε μόλις 4 χρόνια- να γίνει μια από τις σημαντικότερες καταναλωτικές ημέρες του χρόνου. Η πρώτη «Μαύρη Παρασκευή» διεξήχθη το 2016 από το Public και από τότε κάθε χρόνο γίνεται όλο και μεγαλύτερη!

Όπως δείχνουν οι αναζητήσεις, οι οποίες ξεκινούν από νωρίς, οι καταναλωτές έμαθαν... γρήγορα για τη Black Friday. Σύμφωνα με το Black Friday Global, το οποίο διεξήγαγε σχετική έρευνα για το 2018, το 85% των καταναλωτών γνωρίζει την Black Friday και περίπου το 40% προχώρησε σε αγορές την ημέρα αυτή - τόσο σε φυσικά όσο και σε ηλεκτρονικά καταστήματα.

Και αφού βρισκόμαστε μια ανάσα πριν τις μεγάλες προσφορές, πάμε να δούμε τι αναζητούν οι Έλληνες, πού έχουν στραμμένη την προσοχή τους: Ηλεκτρονικές συσκευές -και ειδικά smartphones και τηλεοράσεις- κατέχουν τη μερίδα του λέοντος και ακολουθούν ρούχα και τα παπούτσια, ενώ η «χρυσή» πεντάδα συμπληρώνεται με καλλυντικά, αρώματα και οικιακές συσκευές!

Αν ετοιμάζεσαι κι εσύ να κάνεις τις αγορές σου την ερχόμενη Black Friday, μείνε σε ετοιμότητα: Ακολούθησε τα χρήσιμα tips που συγκεντρώσαμε και κάνε εγγραφή στην ειδική ενότητα του public.gr, να μαθαίνεις πρώτος τις προσφορές που σε ενδιαφέρουν και να βγεις υπερ-κερδισμένος!