«Το Instagram δεν είναι πλέον εφαρμογή φωτογραφιών» δηλώνει ο επικεφαλής του

Περίληψη: Όλοι μάθαμε το Instagram ως μία εφαρμογή φωτογραφιών. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του, όμως, το Instagram δεν είναι πια ένα app για φωτογραφίες αλλά για ψυχαγωγία.

Το Instagram δεν είναι πια μία εφαρμογή για διαμοιρασμό φωτογραφιών. Αυτό δήλωσε πρόσφατα ο Adam Mosseri, επικεφαλής της πλατφόρμας. Σε βίντεο που ανέβασε στους προσωπικούς του λογαριασμούς στο Instagram και στο Twitter, ο Mosseri αναφέρει πως οι χρήστες έρχονται στο Instagram πρωτίστως για να ψυχαγωγηθούν, και όχι για να δουν φωτογραφίες. Αυτό έχουν δείξει οι έρευνες που έχει πραγματοποιήσει το κοινωνικό δίκτυο σε χρήστες. Σαν αποτέλεσμα, το Instagram κλίνει πλέον προς αυτή την κατεύθυνση, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην ψυχαγωγία και στο βίντεο εντός του app.

Στο βίντεο που μπορείς να δεις παρακάτω, ο Adam Mosseri περιγράφει μερικές από τις αλλαγές επάνω στις οποίες εργάζεται το Instagram. Οι τέσσερεις πυλώνες στους οποίους εστιάζει το Instagram για να χτίσει τα νέα του χαρακτηριστικά είναι οι δημιουργοί, το βίντεο, το shopping και το messaging. Μία από τις πρώτες αλλαγές που ετοιμάζει το Instagram είναι περισσότερες προτάσεις, στο feed σου ή σε άλλα σημεία εντός του app, έτσι ώστε να ανακαλύπτεις νέο περιεχόμενο πιο εύκολα.

Ο Adam Mosseri αναφέρθηκε επίσης και στις αλλαγές που θέλει να φέρει στο Instagram σχετικά με το κομμάτι του βίντεο, έναν τομέα που θέλει να αγκαλιάσει η πλατφόρμα. Το Instagram σκοπεύει να κάνει τα βίντεο full screen, περισσότερο διασκεδαστικά, πιο ξεχωριστά και με προτεραιότητα την εμπειρία στα smartphones.

Οι λόγοι για αυτή την αλλαγή κατεύθυνσης από το Instagram δεν είναι μόνο τα αποτελέσματα ερευνών. Η σημερινή στρατηγική της εταιρίας είναι απόρροια και του έντονου ανταγωνισμού που αντιμετωπίζει το κοινωνικό δίκτυο. Το TikTok αναπτύσσεται ραγδαία, ενώ το YouTube παραμένει ένας κορυφαίος αντίπαλος στο χώρο της ψυχαγωγίας online, υιοθετώντας μάλιστα χαρακτηριστικά όπως τα stories και τα shorts. Οπότε, με λίγα λόγια, θα πρέπει να ξεχάσουμε το Instagram που γνωρίζαμε καθώς το κοινωνικό δίκτυο βαδίζει πλέον στα χνάρια εφαρμογών όπως το TikTok.