Πολύ θα θέλαμε αυτά τα διάφανα AirPods να κυκλοφορούν επίσημα!

Περίληψη: Θυμάσαι τότε που πολλά gadgets ήταν διάφανα; Κι εμείς! Τα AirPods που θα δούμε σήμερα θυμίζουν εκείνη την εποχή, αλλά δυστυχώς δεν μπορείς να τα αποκτήσεις.

Στα 90s τα διάφανα ή ημιδιάφανα gadgets ήταν κάτι συνηθισμένο. Με τα χρόνια αυτή η σχεδιαστική τάση χάθηκε και σήμερα πλέον σπάνια κυκλοφορούν tech προϊόντα που μας επιτρέπουν να ρίξουμε μία ματιά στο εσωτερικό τους χωρίς να χρειαστεί να ψάξουμε για κατσαβίδια. Κι αν οι κατασκευαστές ξεπέρασαν αυτή τη φάση, εμείς την αναπολούμε και θα θέλαμε να κυκλοφορούν ακόμα τέτοια gadgets. Γι’ αυτό και όταν είδαμε στο Twitter πως υπάρχουν AirPods που αντί για άσπρα είναι ημιδιάφανα, ενθουσιαστήκαμε.

Δυστυχώς για εμάς, και για όλους όσους θα ήθελαν την 90s αισθητική να επανέλθει, αυτά τα AirPods δεν είναι εμπορικά διαθέσιμα. Τα ακουστικά που βλέπεις είναι πρωτότυπα μοντέλα από την εποχή που η Apple ήταν σε φάση ανάπτυξης των AirPods. Αυτή η πρακτική, η χρήση διάφανου περιβλήματος σε πρωτότυπα μοντέλα κατά την περίοδο ανάπτυξης, είναι αρκετά συνηθισμένη καθώς είναι πολύ εξυπηρετική μιας και επιτρέπει να βλέπεις το εσωτερικό της συσκευής ανά πάσα στιγμή.

Τις εικόνες των μοναδικών αυτών AirPods μοιράστηκε στο λογαριασμό του στο Twitter ο συλλέκτης Giulio Zompetti. Μάλιστα, τα AirPods δεν είναι τα μόνα ιδιαίτερα Apple gadgets που έχει στη συλλογή του. Στην κατοχή του έχει και έναν αντάπτορα φόρτισης 29W για MacBook, ο οποίος είναι κι αυτός διάφανος!

Ως πρωτότυπες συσκευές που δημιουργήθηκαν κατά την περίοδο ανάπτυξης των εκάστοτε προϊόντων, τα διάφανα gadgets που είδες παραπάνω δεν προορίζονταν ποτέ για κυκλοφορία στην αγορά. Τα διάφανα AirPods και ο φορτιστής MacBook ήταν μόνο για εσωτερική χρήση από τις ομάδες ανάπτυξης της Apple. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα θέλαμε να δούμε τα AirPods να κυκλοφορούν με διάφανο περίβλημα όμως! Αν και κάτι τέτοιο μοιάζει αδύνατο, να σου θυμίσουμε πως και η Apple είχε τα δικά της ημιδιάφανα προϊόντα κάποτε, όπως ο πολύχρωμος iMac G3 που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1998. Μήπως είναι καιρός για ένα comeback αυτής της αισθητικής λοιπόν; Από εμάς είναι ΝΑΙ!