Το YouTube αλλάζει οριστικά εμφάνιση τον Μάρτιο

Περίληψη: Οι σχεδιαστικές αλλαγές, που εισήγαγε η Google στο YouTube το 2017, γίνονται σύντομα υποχρεωτικές και αλλάζει εμφάνιση για όλους μέσα στον επόμενο μήνα.

Μέσα στα χρόνια το YouTube έχει αλλάξει σχεδίαση ουκ ολίγες φορές. Το τελευταίο redesign έγινε το 2017 και τον Νοέμβριο του 2019 το ίδιο λογότυπο τροποποιήθηκε ελαφρώς. Ο σχεδιασμός της μεγαλύτερης video streaming σελίδας του κόσμου ακολουθεί πλέον τις επιταγές του Material Design, της σχεδιαστικής γλώσσας που έχει υιοθετήσει η Google.

Στην νέα σελίδα τα thumbnails είναι πλέον μεγαλύτερα, οι τίτλοι εμφανίζουν περισσότερους χαρακτήρες, τα channel icons έχουν μεγαλύτερο μέγεθος και υπάρχει ακόμα και η επιλογή για dark theme. Η επανασχεδιασμένη σελίδα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες, οι οποίοι, αν το επιθυμούν, μπορούν να χρησιμοποιήσουν το καινούργιο design. Η χρήση του καινούργιου layout όμως δεν είναι υποχρεωτική. Αν έχεις συνηθίσει την προηγούμενη σχεδίαση, έχεις ακόμα τη δυνατότητα να την χρησιμοποιήσεις.

Αυτή η δυνατότητα, ωστόσο, δεν θα είναι για πολύ καιρό διαθέσιμη. Σύντομα δεν θα υπάρχει η επιλογή ως προς το θέμα και η προτροπή «Switch to the new YouTube», που σίγουρα έχεις δει στην αρχική σελίδα αν χρησιμοποιείς το παλιό design, γίνεται τώρα υποχρέωση. Σχεδόν τρία χρόνια μετά το λανσάρισμά του, το redesign του YouTube γίνεται υποχρεωτικό για κάθε χρήστη της πλατφόρμας.

Video Duration
0:51

Συγκεκριμένα, η Google ανακοίνωσε μέσω ενός blog post, πως το νέο design του YouTube θα γίνει υποχρεωτικό στο Μάρτιο. Ο νέος σχεδιασμός αφορά όλους του desktop χρήστες, οπότε δεν έχει σημασία αν έχεις Windows ή MacOS υπολογιστή. Το μόνο που ίσως χρειαστεί, για να συνεχίσει να δουλεύει η σελίδα, είναι να κάνεις κάποιο update τον browser σου. Η Google δεν όρισε την ακριβή ημερομηνία της αλλαγής, αλλά, όποια κι αν είναι αυτή, από τον Απρίλιο οι χρήστες του YouTube θα έχουν πρόσβαση μόνο στην επανασχεδιασμένη σελίδα.

Αν είσαι κι εσύ ένας από τους χρήστες που ακόμα «κρατάνε γερά» και δεν ενδίδουν στις προτροπές της Google, πιστεύουμε πως ήρθε η ώρα να κάνεις την αλλαγή. Το redesign θα γίνει υποχρεωτικό, οπότε, είναι καλύτερα να αρχίσεις να το συνηθίζεις από τώρα.