Τι μάθαμε στο πρώτο Startup crash course by Public & emea.gr

Περίληψη: Τις εμπειρίες του από τη start up σκηνή "μοιράστηκε" χτες με τους παρευρισκόμενους στην αίθουσα...

Τις εμπειρίες του από τη start up σκηνή "μοιράστηκε" χτες με τους παρευρισκόμενους στην αίθουσα εκδηλώσεων του Public Συντάγματος ο Δημήτρης Τσίγκος, ιδρυτής της Virtual Trip, πρόεδρος του YES και του (Hellenic Startup Association (HSA) στο πρώτο start up crash course. Ως ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της StartTech Ventures, ο Δ. Τσίγκος περιέγραψε πώς από μία ομάδα φοιτητών στο Πολυτεχνείο της Κρήτης προέκυψε το 2000 μία "δυνατή" τεχνολογική εταιρεία με υψηλή εξειδίκευση, η οποία μετεξελίχθηκε σε έναν όμιλο άνω των 10 εταιρειών τεχνολογίας που σημειώνουν σημαντικές επιτυχίες σε διεθνές επίπεδο.

BLOG 1

Ξεχωρίσαμε κάποια σημαντικά αποσπάσματα της ομιλίας του:«Μία εταιρεία υπάρχει, γιατί υπάρχει έστω και ένας πελάτης. Μπορεί η επιχειρηματικότητα να είναι 'μόδα' ή να παρουσιάζεται σήμερα ως κάτι ελκυστικό, ωστόσο είναι ουσιαστικά μία νέα σχέση με την εργασία, είναι να κάνεις κάτι που σε κάνει ευτυχισμένο» «Μία startup είναι σημαντικό να έχει τεχνικές δεξιότητες, ωστόσο στις περισσότερες από τις ελληνικές startups λείπουν οι ικανότητες διοίκησης και πωλήσεων».«Η εξασφάλιση χρηματοδότησης, δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός για μία startup, καθώς οι περισσότεροι επενδυτές αναζητούν σε μία startup πολύ ικανό τεχνολογικό ή επιστημονικό ταλέντο. Ωστόσο αυτό από μόνο του δεν είναι ικανό για να βοηθήσει μία επιχείρηση να αναπτύξει τις δραστηριότητές της σε μεγαλύτερο μέγεθος». «Μην αναζητάτε ιδέες για να ξεκινήσετε μια επιχειρηματική δραστηριότητα ρωτώντας άλλους, αλλά δραστηριοποιηθείτε πάνω σε κάτι που σας αρέσει και που έχετε διαπιστώσει ότι είναι οικονομικά βιώσιμο».«Αν δεν πιστεύεις εσύ στην εταιρεία σου, δεν θα πιστέψει μία τράπεζα ή ένας επενδυτής»«Μην θεωρείτε κακή την αντιγραφή μίας άλλης ιδέας ή εταιρείας, αρκεί αυτό που κάνετε να είναι μία νέα, βελτιωμένη έκδοση του προηγούμενου. Άλλωστε ,ολόκληρος ο ανθρώπινος πολιτισμός έχει βασιστεί στην αντιγραφή και τη βελτίωση».«Η αγορά-στόχος της startup εταιρείας σας δεν πρέπει να είναι η Ελλάδα, αλλά η Ευρωπαϊκή Ένωση των 300 εκατ. πολιτών και στο επόμενο επίπεδο όλος ο κόσμος».Μείνετε συντονισμένοι γιατί το επόμενο σεμινάριο startup έρχεται στις 4 Μαρτίου! 

BLOG 2