Ημερολόγιο E3 2015: Ημέρα πρώτη

Περίληψη: Η πρώτη ημέρα της E3 παραδοσιακά ανοίγει αργότερα σε σχέση με τις δύο επόμενες: στις...

Η πρώτη ημέρα της E3 παραδοσιακά ανοίγει αργότερα σε σχέση με τις δύο επόμενες: στις 12 το μεσημέρι τα πλήθη ξεχύθηκαν στο Εκθεσιακό Κέντρο του Λος Άντζελες, άλλοι προσπαθώντας να πιάσουν πρώτοι θέση στις ουρές που οδηγούσαν στα ΑΑΑ παιχνίδια της έκθεσης, κι άλλοι θέλοντας να είναι στην ώρα τους για τα πρώτα ραντεβού τους. Νωρίτερα είχαν προηγηθεί οι συνεντεύξεις Τύπου των Square Enix και Nintendo. Η πρώτη μας μίλησε για τα τέσσερα μεγάλα πρότζεκτ της: Hitman, Just Cause 3, Deus Ex: Mankind Divided και το remake του Final Fantasy VII. Το Hitman συνεχίζει από εκεί απ’ όπου μας άφησε το Absolution, προσφέροντας άπειρες προσεγγίσεις από πλευράς gameplay, την ώρα που το Just Cause 3 είναι αρκετά πιο πολύπλοκο σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το καινούριο Deus Ex συνεχίζει στο ίδιο τέμπο με το Human Revolution ενώ για το remake του Final Fantasy VII δεν χρειάζεται να πούμε πολλά: 1080p, 60 fps και οι φίλοι του PlayStation ακόμα να συνέλθουν. Όσο για τη Nintendo, με 14 παιχνίδια όλα κι όλα, τα μισά στο Wii U και τα μισά στο 3DS, δεν είχε να μας πει και πολλά. Ξεχώρισαν πάντως το Star Fox Zero του Wii U και το The Legend of Zelda: Triforce Heroes στο 3DS.Από εκεί και πέρα, στα δύο μεγάλα halls του Εκθεσιακού Κέντρου γινόταν πραγματική… μάχη! Microsoft και Sony πλάι-πλάι να ανταγωνίζονται για το ποια θα καταφέρει να τραβήξει κοινό και εντυπώσεις. Η πρώτη μέρα της E3 είναι κι εκείνη που τα διάφορα Μέσα Ενημέρωσης από τον χώρο του gaming μοιράζουν τις υποψηφιότητες για τα βραβεία τους (καλύτερο παιχνίδι, καλύτερη εταιρεία, καλύτερο στούντιο κλπ). Γενικότερα πάντως επικρατούσε ο κακός χαμός, έστω κι αν από πλευράς πολυκοσμίας η κατάσταση δεν ήταν αποπνικτική. Στη Microsoft ο κόσμος περίμενε να πάρει μια γεύση από Halo 5 και Forza 6, παίζοντας μάλιστα με το καινούριο, Elite, χειριστήριο. Το δοκιμάσαμε και οι εντυπώσεις μας ήταν οι καλύτερες! Το νέο D-pad είναι εξαιρετικά βολικό ενώ και η προσθαφαίρεση των μοχλών γίνεται πανεύκολα χάρη σε ένα σύστημα με μαγνήτες. Όσο για τις πρόσθετες σκανδάλες στην «πλάτη» του, σημειώστε ότι πρόκειται για συντομεύσεις στα λεγόμενα “face buttons” (A, B, X, Y). Η τιμή του ναι, δεν είναι και η φθηνότερη ($150 στις ΗΠΑ οπότε υπολογίστε 120-150€ εδώ) αλλά για κάποιον που βλέπει το gaming… σοβαρά, αξίζει τον κόπο.IMG_1946  Η Ubisoft επίσης μάζεψε πολύ κόσμο στο booth της, και πώς να μην το κάνει άλλωστε με τόσες απίστευτες κυκλοφορίες. Δοκιμάσαμε τα Rainbow Six Siege και The Division ενώ παίξαμε και το ολοκαίνουριο For Honor. Το Siege, λοιπόν, είναι ένα καθαρόαιμο tactical shooter. Οι αποστολές του εξελίσσονται ως επί το πλείστον σε κλειστούς χώρους, γι’ αυτό και η συνεργασία μεταξύ των παικτών είναι απαραίτητη. Παίξαμε δύο παιχνίδια: ένα στο οποίο ο καθένας έκανε του κεφαλιού του και ένα όπου είχαμε έναν άνθρωπο της Ubisoft να μας συντονίζει. Μιλάμε για τη μέρα με τη νύχτα: με τους σωστούς συμπαίκτες, το παιχνίδι απογειώνεται. Το The Division μας έπεισε για ακόμα μια φορά πως προσφέρει την καλύτερη απεικόνιση της Νέας Υόρκης που έχουμε δει ποτέ σε παιχνίδι. Και αυτό ενσωματώνει πολλά στοιχεία τακτικής, ωστόσο ο ανοιχτός κόσμος του είναι το κάτι άλλο. Το For Honor, τέλος, είναι ένα «Call of Duty αλλά με σπαθιά», όπως μας το περιέγραψαν οι δημιουργοί του. Η «καρδιά» του είναι οι ξιφομαχίες: είτε με σαμουράι, είτε με βίκινγκ, είτε με ιππότη, θα δείτε πως το παιχνίδι είναι τόσο ρεαλιστικό, που σε κάθε χτύπημα που δέχεται ο χαρακτήρας σας, θα πονάτε κι οι ίδιοι!IMG_1980Η Square Enix μας κάλεσε για να μας δείξει το νέο Hitman στο οποίο ο Agent 47 συνεχίζει τις περιπέτειές του μετά τα γεγονότα του Hitman: Absolution. Αν και προσφέρει άπειρες επιλογές ως προς την προσέγγιση της κάθε αποστολής, το Hitman επιβραβεύει τους παίκτες που θα ενεργήσουν σαν πραγματικά… φαντάσματα και θα εκτελέσουν τις διαταγές τους χωρίς να τους αντιληφθεί κανείς. Οι άνθρωποι της IO Interactive, δημιουργού του παιχνιδιού, πάντως, μας προετοίμασαν για πολλά ταξίδια ανά τον κόσμο καθώς σκοπεύουν να τροφοδοτούν το Hitman με νέες αποστολές που θα εξελίσσονται σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη. Την ημέρα μας, την κλείσαμε με χαλαρή μουσική, ποτάκι και… άπλετο Tomb Raider στο booth της Microsoft, όταν η έκθεση είχε πια κλείσει! Η Lara Croft ταξιδεύει στη Σιβηρία και έχει να αντιμετωπίσει για άλλη μια φορά τους πάντες και τα πάντα. Οι κινήσεις της και ο τρόπος που αποκρίνεται η ηρωίδα στις εντολές του παίκτη είναι πραγματικά το κάτι άλλο: δεν μιλάμε πλέον για έναν χαρακτήρα φτιαγμένο από pixels αλλά για μια κανονική ερμηνεία! Η Lara υιοθετεί τακτικές ανταρτοπόλεμου προκειμένου να εξοντώσει τους διώκτες της ενώ αλληλεπιδρά άψογα με το περιβάλλον γύρω της, ενισχύοντας τον εξοπλισμό της και βρίσκοντας τον τρόπο να ξεπερνά κάθε λογής δυσκολία.Με την πρώτη μας μέρα στο Εκθεσιακό Κέντρο να έχει ολοκληρωθεί και τους Golden State Warriors να κατακτούν το φετινό πρωτάθλημα στο NBA, το πρόγραμμα έδειχνε αναχώρηση. Η αυριανή μέρα είναι ήδη γεμάτη: επισκέψεις στη Warner Bros., την Activision και την EA, κουβέντα με ανθρώπους της αγοράς για το μέλλον του VR (εικονική πραγματικότητα) και ακόμα περισσότερο παιχνίδι. Μείνετε συντονισμένοι: η E3 2015 είναι Public! IMG_2054