Tokyo Game Show 2016 – Ημέρα 3η: Κόσμος. Πολύς!

Περίληψη: Ήμασταν προετοιμασμένοι για την τρίτη μέρα του Tokyo Game Show 2016: οι πύλες της έκθεσης...

Ήμασταν προετοιμασμένοι για την τρίτη μέρα του Tokyo Game Show 2016: οι πύλες της έκθεσης άνοιγαν και για το κοινό και όταν μιλάμε για ένα event που προσελκύει 250.000-300.000 κόσμου μέσα σε ένα διήμερο, τότε τα πράγματα είναι σοβαρά. Μια ματιά στη λαοθάλασσα στις αίθουσες που βρίσκονταν τα booths, ανάμεσα στα οποία «σουλατσάραμε» ανενόχλητοι το προηγούμενο διήμερο, αρκούσε για να καταλάβει κανείς πως ακόμα και για να φτάσει απλώς από τη μία άκρη τους στην άλλη περπατώντας, χρειαζόταν υπερπροσπάθεια. Ευτυχώς όμως είχαμε φροντίσει να μάθουμε όλα τα… μυστικά περάσματα που μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε χάρη στο πάσο μας τις προηγούμενες μέρες κι έτσι φτάσαμε σε λογικά χρονικά πλαίσια στο booth της Capcom για μια πρώτη γεύση από το επερχόμενο…2Resident Evil 7: BiohazardΗ αλήθεια είναι ότι ήμασταν κομματάκι επιφυλακτικοί με το Resident Evil 7: Biohazard και ο λόγος ήταν πως τα τελευταία επεισόδια της σειράς δεν ήταν τόσο… Resident Evil όσο τα πρώτα και το franchise έμοιαζε σαν να έχει χάσει τον προσανατολισμό του. Από πλευράς ατμόσφαιρας πάντως, οι άνθρωποι της Capcom δεν τα πήγαν καθόλου άσχημα: έστησαν μια μίνι… έπαυλη, σαν και αυτή της οικογένειας Baker στη Λουιζιάνα όπου και διαδραματίζεται το παιχνίδι. Εκεί μέσα λοιπόν δώσαμε τη μάχη μας με τη Marguerite Baker, μία γραία κραδαίνουσα ένα φανάρι που μας σκότωσε με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο!Η Capcom δεν πρωτοτύπησε στο φετινό TGS αφού ουσιαστικά έφερε μαζί της μια διευρυμένη έκδοση του Lantern” demo που είχε δείξει και στην περυσινή gamescom. Ακόμα κι έτσι όμως είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση από την αρρωστημένη ατμόσφαιρα του παιχνιδιού με το σκηνικό της έπαυλης να παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό. Οι λήψεις σε κάθε σκηνή είναι τέτοιες που ανεβάζουν την αδρεναλίνη με τα πάσης φύσεως εφέ να κάνουν την τρίχα να σηκώνεται κάγκελο. Και να φανταστείτε ότι δεν δοκιμάσαμε το VR demo του παιχνιδιού, όχι λόγω της αναμονής (κοτζάμ Καβάτα μας προσκάλεσε χθες!) αλλά διότι πολύ απλά δεν είχαμε το θάρρος!Εσείς πάντως μπορείτε να μπείτε στο PS Store και να κατεβάσετε στο PS4 σας τη νέα έκδοση του Beginning Hour” demo για να σχηματίσετε ιδίαν άποψη για το παιχνίδι.5To Nioh κυκλοφορεί μετά από… δέκα χρόνια!Καλά διαβάσατε! Ο λόγος για το Nioh, τον τίτλο που ανακοινώθηκε ως Ni-Oh το 2004 από την Koei –πριν καν αυτή μετατραπεί σε Koei Tecmo- για να συνοδεύσει το PS3 που μόλις είχε κυκλοφορήσει! Ο στόχος του 2006 δεν επετεύχθη ποτέ με την Koei να επιβεβαιώνει τρία χρόνια αργότερα πως το παιχνίδι βρισκόταν κανονικά υπό ανάπτυξη! Το 2010 ανακοινώθηκε πως τη δημιουργία θα υπέγραφε εν τέλει το στούντιο της Team Ninja, το 2012 ολοκληρώθηκε η “alpha” έκδοση του παιχνιδιού και πλέον, θαυμάσαμε και πάλι το Nioh στο περυσινό TGS για να μάθουμε στο φετινό πως κυκλοφορεί στις 9 Φεβρουαρίου του 2017!Ως προς το παιχνίδι τώρα, μιας που το δοκιμάσαμε κιόλας, είναι ένα action hack & slash τρίτου προσώπου που θυμίζει σε στυλ τα Dark Souls. Είναι απαιτητικό, δύσκολο και δεν συγχωρεί τα λάθη, κάτι που σημαίνει πως ετοιμαστείτε να πεθάνετε ξανά και ξανά και ξανά! Οι μηχανισμοί των κινήσεων είναι αρκετά έξυπνοι και επιβραβεύουν τους παίκτες που προσεγγίζουν προσεκτικά κάθε μάχη και δεν πατούν κουμπιά ανεξέλεγκτα. Με τα δε skill points που κερδίζουν παίζοντας, μπορούν να ξεκλειδώσουν νέες κινήσεις, τεχνικές και μαγείες για να κάνουν τη ζωή τους ακόμα ευκολότερη.Τον Φεβρουάριο λοιπόν που τα Dark Souls III και Bloodborne θα μοιάζουν με… μακρινές αναμνήσεις, ετοιμαστείτε για μια εξίσου «χορταστική» και βάναυση εμπειρία, αυτή τη φορά διά χειρός Koei Tecmo.4Χαζεύοντας «καλούδια»: προπόνηση εν όψει ΑκιχαμπάραΤη σημερινή –και την αυριανή- μέρα άνοιξαν στο Makuhari Messe” τρία επιπλέον “halls” στα οποία οι επισκέπτες έβρισκαν μεταξύ άλλων και άπλετο merchandising, καλούδια δηλαδή από πλήθος εταιρειών και παιχνιδιών για να προσθέσουν στη συλλογή τους. Είμαστε βέβαιοι ότι αρκετά απ’ αυτά θα τα βρούμε και στην αυριανή μας βόλτα στην Ακιχαμπάρα, την πιο “geek” συνοικία του πλανήτη, όμως ακόμα κι έτσι δεν μπορούσαμε να μην πάθουμε την πλάκα μας με το ειδικό booth που είχε στήσει η Square Enix για τα soundtracks (!) των παιχνιδιών της ή τα παπούτσια-Saturn για τους πραγματικούς λάτρεις της SEGA. Ευτυχώς ο ελεύθερος χώρος που –δεν- υπάρχει στις βαλίτσες μας, γλίτωσε τις πιστωτικές μας κάρτες από την υπερχείλιση και εμάς από πιθανά εμφράγματα.Αύριο είναι τα δύσκολα όμως…