6 Βραβεία για τα Public!

Περίληψη: Διακρίθηκαν στους τομείς του Ανθρώπινου Δυναμικού, της Εξυπηρέτησης Πελατών & των Εταιρικών Υποθέσεων Τα Public βραβεύτηκαν...

Διακρίθηκαν στους τομείς του Ανθρώπινου Δυναμικού, της Εξυπηρέτησης Πελατών & των Εταιρικών ΥποθέσεωνΤα Public βραβεύτηκαν σε 3 σημαντικούς εγχώριους θεσμούς για την άρτια Εξυπηρέτηση Πελατών, τις πρωτοπόρες δράσεις στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού,  αλλά και στις Εταιρικές Υποθέσεις παραλαμβάνοντας συνολικά 6 βραβεία. Αναλυτικά τα Public κατέκτησαν τα εξής βραβεία:12Θεσμός Sales Excellence Awards (Διοργανωτής: Boussias Communications)Χρυσό βραβείο (GOLD) στην κατηγορία Εξυπηρέτηση – Ικανοποίηση Πελατών Με την πληρέστερη γκάμα προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, τα Public κάνουν προσιτά περισσότερα από 1.000.000 προϊόντα σε κάθε Έλληνα καταναλωτή ενώ μόνο το 2015 υποδέχτηκαν συνολικά πάνω από 25 εκατομμύρια επισκέπτες!  Στόχος των Public είναι οι επισκέπτες τους να απολαμβάνουν το συνδυασμό της μοναδικής ατμόσφαιρας και της βέλτιστης εξυπηρέτησης με προϊόντα τεχνολογίας ή ψυχαγωγίας σε ένα περιβάλλον που τους φτιάχνει τη διάθεση και τους κάνει να χαμογελούν!Θεσμός HR Excellence Awards (Διοργανωτής: ΕΕΔΕ)
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Συστήματα & Πρακτικές Διοίκησης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού (HR Systems & Practices).
  • Τιμητική διάκριση στην κατηγορία Οργανωσιακή Αλλαγή & Καινοτομία (Organizational Change & Innovation)
Τα Public τιμήθηκαν με bronze βραβείο γιατί κατάφεραν το 2015 μέσα σε μια δύσκολη περίοδο για την ελληνική οικονομία την επιτυχημένη στελέχωση, ένταξη και ενσωμάτωση στα καταστήματα τους νέων εργαζομένων. Ενδεικτικά μόνο την περίοδο των Χριστουγέννων, το προσωπικό της εταιρείας ενισχύθηκε  με την πρόσληψη  417 νέων εποχικών υπαλλήλων. Επιπλέον τα Public απέσπασαν τιμητική διάκριση στην κατηγορία Οργανωσιακή Αλλαγή και Καινοτομία γιατί μέσα στο 2015 πέτυχαν μέσα από πληθώρα πρωτοβουλιών τον επαναπροσδιορισμό της κουλτούρας του οργανισμού, τη βελτίωση της καθημερινότητας των εργαζομένων και την ενίσχυση της  εσωτερικής επικοινωνίας.13Θεσμός Corporate Affairs Awards (Διοργανωτής: ΕΕΔΕ)
  • Βραβείο στην κατηγορία Brand PR- Έμμεση Επικοινωνία προϊόντος για τον θεσμό των Βραβείων Βιβλίου Public
  • Βραβείο στην κατηγορία Δράση/Πρόγραμμα Χαμηλού Κόστους (Low Budget) για τον θεσμό των Λογοτεχνικών Περιπάτων
  • Βραβείο για την Καλύτερη Χρήση των Social Media για την καμπάνια Back to School
14