Περίληψη: Τα Public βραβεύτηκαν ως η Ομάδα της χρονιάς στη Διαχείριση Αιτημάτων Πελατών...
23 Δεκεμβρίου , 2014 • 2 MINS READ
23 Δεκεμβρίου , 2014 • 2 MINS READ
Περίληψη: Τα Public βραβεύτηκαν ως η Ομάδα της χρονιάς στη Διαχείριση Αιτημάτων Πελατών...
Τα Public βραβεύτηκαν ως η Ομάδα της χρονιάς στη Διαχείριση Αιτημάτων Πελατών στην 5η απονομή των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2014.
Τα βραβεία του ΕΙΕΠ (Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών) έλαβαν φέτος χώρα στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού παρουσία στελεχών της αγοράς και ακαδημαϊκών.
Πιο συγκεκριμένα: η ομάδα των Public τιμήθηκε με το βραβείο «Ομάδα της χρονιάς- Διαχείριση Παραπόνων» επιτυγχάνοντας να διακριθεί μεταξύ πολυεθνικών εταιρειών στον χώρο των τηλεπικοινωνιών και μεταφορών χάρη στην πολυπλοκότητα των δραστηριοτήτων της και την ευελιξία, προσαρμοστικότητα και συνέπεια με την οποία αντιμετωπίζει σε ετήσια βάση τα πάνω από 560.000 διαφορετικά αιτήματα των πελατών της.[caption id="attachment_9623" align="aligncenter" width="461"]