Public Uncover II: Η Ομάδα Εκπαίδευσης αποκαλύπτει τα μυστικά της

Περίληψη: Δεκέμβριος, γιορτές και η Ομάδα Εκπαίδευσής μας βγάζει φωτιές αγάπης και ευγένειας σε κάθε ένα από τα καταστήματα Public.

Έχεις προσέξει πως όσες απορίες κι αν έχεις πριν μπεις σε ένα κατάστημα Public, πάντα υπάρχει κάποιος εκεί για να σου τις λύσει; Αν ναι, τότε είμαστε στην ίδια σελίδα. Αν πάλι όχι, τότε η Ομάδα Εκπαίδευσής μας είναι εδώ, να σε ακούσει, να σου μιλήσει, να σε εξυπηρετήσει. Γιατί είναι τρομερά ωραίο να αναγνωρίζουμε ότι μόλις βγήκες από ένα κατάστημα Public πρώτα από το χαμόγελο της ικανοποίησής σου και μετά από την πορτοκαλί σακούλα που κρατάς στα χέρια σου. Είναι φανταστικό να μπορούμε να μοιραζόμαστε μαζί σου όμορφες στιγμές, και ειδικά τώρα, που βρισκόμαστε λίγο πριν τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Μια περίοδο που μας βρίσκει όλους πιο ανάλαφρους και πιο αγχωμένους ταυτόχρονα, να ψάχνουμε να βρούμε το ιδανικό δώρο που θα μοιραστούμε με τα αγαπημένα πρόσωπα και τους χώρους που θα το γιορτάσουμε μαζί τους. «Rings a bell to you» η τελευταία αυτή πρόταση; Τότε σίγουρα, η βοήθεια και η εμπειρία των «πορτοκαλί» ανθρώπων μας θα σου είναι πραγματικά χρήσιμη κι αυτό γιατί έχουν εκπαιδευτεί και εκπαιδεύονται συνεχώς από τους καλύτερους.

Όπως σου υποσχεθήκαμε στο πρώτο άρθρο της στήλης Public Uncover, κάθε μήνα θα είμαστε εδώ για να γνωριστούμε καλύτερα, συζητώντας με τους ανθρώπους μας και ακούγοντας τις εμπειρίες τους. Θέλουμε μέσα από αυτή τη στήλη να συγκεντρώσουμε όλες τις συμβουλές τους σε ένα σημείο, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας οδηγός με ιδέες θετικής ενέργειας, στον οποίο να μπορείς να ανατρέξεις όποτε νιώσεις ότι τον έχεις ανάγκη. 

Σήμερα είναι εκείνη η μέρα που μαθαίνουμε μαζί με ποιον τρόπο οι άνθρωποί μας απολαμβάνουν τις στιγμές τους, τόσο στη δουλειά όσο και εκτός δουλειάς. Σήμερα λοιπόν, είναι μια καλή μέρα, γιατί μαθαίνουμε μαζί: Τι είναι αυτό που τους κάνει να νιώθουν όμορφα και να αντιμετωπίζουν με χαμόγελο κάθε πρόκληση με την πολυαγαπημένη μας Ομάδα Εκπαίδευσης!

Κώστας και Νίκος, Νίκος και Κώστας από την Ομάδα Εκπαίδευσης λοιπόν έρχονται στη στήλη Public Uncover για να μας μιλήσουν για την έννοια της εξυπηρέτησης και της φιλοξενίας που θέλουμε να νιώθεις σε κάθε Public εκεί εξω. Μαζί με τη δουλειά, μαθαίνουμε πράγματα για την καθημερινότητά τους αλλά και το πώς κάνουν κάθε στιγμή καλύτερη, για να πάρεις κι εσύ ιδέες που θα προσθέσουν χαμόγελο στη μέρα σου.

The Public Questionnaire

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις πριν πας στο γραφείο;

Κώστας: Παίρνω έναν 4πλο (τουλάχιστον) καφέ και ακούω podcast στην διαδρομή μέχρι να φτάσω στο γραφείο.

Νίκος: Ακούω τον αγαπημένο μου σταθμό στο αυτοκίνητο για να ξεκινήσει ωραία η μέρα και να ξεχαστώ από την κίνηση που υπάρχει στους δρόμους.

Ποιο είναι το πιο Public στοιχείο της καθημερινότητάς σου;

Κώστας/Νίκος: Ό,τι κάνουμε, το κάνουμε με τον δικό μας τρόπο, όπως ακριβώς ενθαρρύνουμε και τους πελάτες μας να απολαμβάνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας με τον δικό τους τρόπο.

Πώς επιδιώκεις να «περάσεις» στον πελάτη τον Public way;

Κώστας/Νίκος: Όλη μας η εκπαιδευτική δραστηριότητα έχει επικεντρωθεί στον Public τρόπο εξυπηρέτησης. Μέσα από τις εκπαιδεύσεις, προσπαθούμε να ενθουσιάσουμε τους συναδέλφους και να τους μυήσουμε στον Public τρόπο, για να μπορέσουν να προσφέρουν από τις πρώτες κιόλας ημέρες προσωποποιημένες εμπειρίες εξυπηρέτησης και να ενθαρρύνουν τους πελάτες μας να απολαύσουν τη ζωή με τον δικό τους τρόπο.

Δώσε μας ένα παράδειγμα για το παραπάνω.

Κώστας/Νίκος: Μέσα από τα role plays που πραγματοποιούμε στις εκπαιδεύσεις μας, προσπαθούμε να περάσουμε στην νοοτροπία των συναδέλφων μας το να κάνουν ερωτήσεις στους πελάτες μας, για να μπορέσουν να μάθουν τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής τους, έτσι ώστε να προτείνουν το κατάλληλο προϊόν για αυτούς, που θα καλύπτει τις ανάγκες τους και θα κάνει την ζωή τους καλύτερη. Είναι πολύ σημαντικό να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας όπως θα θέλαμε να εξυπηρετηθούμε και εμείς σαν πελάτες σε κάποιο κατάστημα.

Τι περιμένουμε από την ομάδα σου το επόμενο διάστημα, θα μας κάνετε ένα spoiler;

Κώστας/Νίκος: Στην εκπαίδευση ενηλίκων χρειάζονται φρέσκες και αποτελεσματικές ιδέες και να υπάρχει συστηματική επανάληψη. Σαν ομάδα Εκπαίδευσης μας αρέσει να είμαστε αρκετά δημιουργικοί, για αυτό και κάθε χρόνο προσπαθούμε να εντάξουμε στις διαδικασίες της εκπαίδευσης αρκετά καινοτόμα και διαδραστικά εργαλεία για να κάνουμε την εκπαίδευση πιο σύγχρονη και πιο ευχάριστη προς τους συναδέλφους μας. Δεν θα σας τα μαρτυρήσουμε όλα, αλλά ένα από αυτά που θα αλλάξουμε τη νέα χρονιά, είναι ότι θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τις εκπαιδεύσεις μας με τέτοιο τρόπο που θα δίνεται η δυνατότητα σε κάθε συνάδελφο, να τις παρακολουθεί όποτε και όπως επιθυμεί.

Ποιος είναι ο ρόλος σου στην ομάδα;

Κώστας: Είμαι Sales Trainer για το δίκτυο καταστημάτων Ελλάδας και Κύπρου. Ο ρόλος μου περιλαμβάνει την δημιουργία εκπαιδευτικών υλικών, τον προγραμματισμό και την πραγματοποίηση εκπαιδεύσεων στους συναδέλφους της πρώτης γραμμής αλλά και να κάνω την ομάδα μου να γελάει (ή τουλάχιστον προσπαθώ!)

Νίκος: Είμαι υπεύθυνος της ομάδας εκπαίδευσης η οποία είναι αρμόδια για την υποστήριξη των καταστημάτων του δικτύου μας. Οι αρμοδιότητές μας είναι πολύ απαιτητικές για ένα τόσο μεγάλο δίκτυο όπως το δικό μας και καθημερινός μου προσωπικός στόχος είναι η ομάδα μας να είναι χαρούμενη και ήρεμη. Πιστεύω ότι κάθε μέρα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι και αυτό προσπαθώ να μεταδώσω σε όλους! Είναι το κοινό χαρακτηριστικό της ομάδας μας ότι αγαπάμε να γινόμαστε καλύτεροι και με αυτή τη λογική προσεγγίζουμε οτιδήποτε μας ζητείται!

Δώσε μας πέντε χαρακτηριστικά της ομάδας σου.

Νίκος:

  • Ομαδικότητα/Συνεργασία
  • Αμεσότητα
  • Επιμονή (στην εκπαίδευση ενηλίκων χρειάζεται για να μπορείς να καταφέρεις τους στόχους σου)
  • Δημιουργικότητα
  • Προτεραιότητά μας η υποστήριξη των ανθρώπων του δικτύου μας

Πώς σου αρέσει να ζεις το γραφείο με τον δικό σου τρόπο;

Κώστας: Με έναν κουβά καφέ, πολύ brainstorming με την ομάδα για νέες ιδέες και πειράγματα στα τριγύρω γραφεία.

Νίκος: Με χαμόγελο και θετική διάθεση, δεχόμενος τα πειράγματα του Κώστα! Γιατί όταν περνάς καλά και κάνεις κάτι με αγάπη πάντα το τελικό αποτέλεσμα είναι όμορφο!

Ποια είναι η so far αγαπημένη σου Public ενέργεια;

Νίκος: Η δημιουργία της ομάδας We are Public2 στο FB, γιατί δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσουμε και να μοιραστούμε εμπειρίες με όλους τους συναδέλφους μας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και της Κύπρου. Είμαστε μια μεγάλη οικογένεια και ενέργειες όπως αυτή μας φέρνουν πιο κοντά και μας κάνουν ακόμα πιο δυνατή ΟΜΑΔΑ.

Ποιο είναι το motto σου όταν ξεκινάς τη μέρα;

Νίκος: Let’s go Train(g)ers ! Έτσι ονομάζεται η ομάδα μας, από το Trainers και το Avengers, επειδή μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα..(γέλια)

Κώστας: Καλή Δευτερούλα, καλή Τριτούλα κοκ. πάντα με χαμόγελο και ενέργεια για να έχουμε μια καλή μέρα