Περίληψη: Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου F8 του Facebook, η Αμερικανική εταιρία ανακοίνωσε ένα νέο χαρακτηριστικό...
9 Μαΐου , 2019 • 1 MIN READ
9 Μαΐου , 2019 • 1 MIN READ
Περίληψη: Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου F8 του Facebook, η Αμερικανική εταιρία ανακοίνωσε ένα νέο χαρακτηριστικό...
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου F8 του Facebook, η Αμερικανική εταιρία ανακοίνωσε ένα νέο χαρακτηριστικό για επιχειρήσεις που θα κάνει τη ζωή των χρηστών ακόμα πιο εύκολη. Μέσα από τις εφαρμογές του Instagram και το Facebook μπορείς πλέον να κλείσεις ραντεβού σε επιχειρήσεις.
Πόσες φορές σου έχει τύχει να ψάξεις τα στοιχεία ενός κομμωτηρίου στο Facebook, για να μπορέσεις να κανονίσεις ένα κούρεμα; Τώρα, με την νέα λειτουργία, κάθε επιχείρηση που λειτουργεί με ραντεβού θα μπορέσει να παρέχει ακόμα πιο ολοκληρωμένη πληροφόρηση στους πελάτες της.
Κάθε χρήστης θα μπορεί να κλείσει απευθείας ραντεβού μέσα από την εφαρμογή και να συνομιλήσει μέσω messenger με την επιχείρηση για όλες τις λεπτομέρειες. Πατώντας πάνω στην επιλογή «Book Now» μπορείς να δεις ένα κατάλογο με τις υπηρεσίες κάθε επιχείρησης και να επιλέξεις αυτή που χρειάζεσαι. Στο επόμενο βήμα επιλέγεις ημερομηνία και ώρα και ολοκληρώνεις τη διαδικασία κάνοντας το σχετικό request. Μόλις η επιχείρηση επιβεβαιώσει την κράτησή σου θα ενημερωθείς μέσα από το Facebook Messenger.
Το χαρακτηριστικό αυτό δοκιμαζόταν από το Facebook εδώ και αρκετούς μήνες και τώρα έφτασε η ώρα να γίνει διαθέσιμο παντού. Οι business σελίδες θα μπορούν να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα προγραμματισμού ραντεβού τόσο μέσα από το Facebook app αλλά και μέσα από το Instagram. Οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το ημερολόγιο που παρέχει το Facebook για τα ραντεβού, αλλά μπορούν να εξάγουν τις πληροφορίες και σε προγράμματα της επιλογής τους.
Την ίδια δυνατότητα θα έχουν και οι χρήστες, που με την επιβεβαίωση ενός ραντεβού, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Facebook Calendar αν το επιθυμούν. Το Facebook φαίνεται πως δίνει πλέον μεγάλη έμφαση στις αγορές μέσα από τις πλατφόρμες του, αφού πρόσφατα εισήγαγε τη δυνατότητα ολοκλήρωσης αγορών απευθείας από το Instagram.