Περίληψη: Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και η μητρική εταιρία του Facebook άλλαξε όνομα. Το νέο όνομα είναι το “Meta” και παρακάτω θα αναλύσουμε τους λόγους για την αλλαγή.
1 Νοεμβρίου , 2021 • 1 MIN READ
1 Νοεμβρίου , 2021 • 1 MIN READ
Περίληψη: Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και η μητρική εταιρία του Facebook άλλαξε όνομα. Το νέο όνομα είναι το “Meta” και παρακάτω θα αναλύσουμε τους λόγους για την αλλαγή.
Το rebranding που περιμέναμε είναι γεγονός! Το Facebook αλλάζει όνομα, όπως ανακοίνωσε ο Mark Zuckerberg στα πλαίσια του Facebook Connect. Και το όνομα αυτού… Meta! Η αλλαγή του ονόματος συνοδεύεται και από αλλαγή στρατηγικής για την εταιρία. Ας αναλύσουμε τους λόγους που έφεραν την αλλαγή της ονομασίας σε Meta.
Αρχικά, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως το όνομα Meta αφορά την μητρική εταιρία τεχνολογίας και όχι το κοινωνικό δίκτυο. Η εταιρία Facebook μετονομάζεται σε Meta, η social media πλατφόρμα συνεχίζει να λέγεται Facebook.
Ο πρώτος λόγος που η εταιρία αποφάσισε να αφήσει πίσω της το όνομα Facebook είναι η στενή σύνδεσή του με τα κοινωνικά δίκτυα. Παρότι τα social media παραμένουν η κύρια δραστηριότητα της Meta, δεν είναι η μόνη. Η Meta δραστηριοποιείται εδώ και καιρό στο χώρο του VR, έχει δημιουργήσει τις συσκευές επικοινωνίας Portal και εξαπλώνεται συνεχώς σε νέους τομείς. Οπότε, το παλιό όνομα δεν αντικατοπτρίζει με ακρίβεια την ταυτότητα της εταιρίας, καθώς παραπέμπει άμεσα στα social media.
Σε επιστολή του σχετικά με την αλλαγή ονομασίας της εταιρίας, ο CEO Mark Zuckerberg γράφει: «Σήμερα θεωρούμαστε μία εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το Facebook είναι ένα από τα πιο χρησιμοποιημένα προϊόντα τεχνολογίας στην ιστορία του κόσμου. Είναι μια εμβληματική επωνυμία μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτή τη στιγμή η επωνυμία μας είναι τόσο στενά συνδεδεμένη με ένα προϊόν που δεν μπορεί να αντιπροσωπεύει όλα όσα κάνουμε σήμερα, πόσο μάλλον το μέλλον.»
Η λέξη-κλειδί στην παραπάνω πρόταση είναι το «μέλλον». Το rebranding σε Meta δεν έγινε απλώς για να αποσυνδεθεί το όνομα της εταιρίας από το χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Έγινε, επίσης, για να αντικατοπτρίζει το όραμα της εταιρίας για το αύριο, το οποίο συνοψίζεται σε μία λέξη: metaverse. Το metaverse είναι η επόμενη εξέλιξη της κοινωνικής διασύνδεσης σύμφωνα με τη Meta και η εταιρία θέλει να φέρει αυτό το μέλλον πιο σύντομα στον κόσμο.
«Από εδώ και πέρα, θα είμαστε πρωτίστως metaverse, όχι πρωτίστως Facebook» δήλωσε επίσης ο Mark Zuckerberg. Μην ανησυχείς όμως, το αγαπημένο κοινωνικό δίκτυο δεν πάει πουθενά, απλώς η Meta θέλει να είναι η εταιρία που θα κάνει το πρώτο και ίσως καθοριστικό βήμα στο χώρο του metaverse.