Το Squid Game είναι η πιο επιτυχημένη πρεμιέρα σειράς στο Netflix

Περίληψη: Το Netflix ανακοίνωσε τα νούμερα τηλεθέασης για το Squid Game. Με 111 εκατομμύρια προβολές, η νέα σειρά έκανε το πιο πετυχημένο ντεμπούτο στην πλατφόρμα.

Το Squid Game είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο “hot” θέματα συζήτησης αυτή τη στιγμή. Άνοιξε την αγαπημένη σου social media πλατφόρμα και θα δεις παντού memes εμπνευσμένα από τη σειρά. Άνοιξε το Netflix στο smartphone, την τηλεόραση ή τον υπολογιστή σου και θα το δεις στην κορυφή των προτάσεων. Η νέα σειρά του Netflix δεν είναι απλώς δημοφιλής, είναι η πιο δημοφιλής πρεμιέρα σειράς που έχει καταγραφεί ποτέ στην πλατφόρμα!

Η Νοτιοκορεάτικη σειρά έγινε διαθέσιμη για streaming στις 17 Σεπτεμβρίου και μέσα στις πρώτες 28 μέρες από το ντεμπούτο της έχει προβληθεί από 111 εκατομμύρια λογαριασμούς! Αυτό σημαίνει πως το Squid Game ξεπέρασε κατά πολλά εκατομμύρια προβολές το Bridgerton, το οποίο στο ίδιο διάστημα πέρσι είχε συγκεντρώσει 82 εκατομμύρια προβολές. Χαρακτηριστικό της τεράστιας επιτυχίας της νέας σειράς είναι πως αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη νούμερο ένα θέση του top 10 σε 94 διαφορετικές χώρες.

Αν δεν έχεις δει ακόμα το Squid Game τότε ας συνοψίσουμε τι σε περιμένει στην οθόνη σου μόλις πατήσεις play. Η σειρά ακολουθεί μία ομάδα ανθρώπων που παίρνουν μέρος σε έναν θανατηφόρο διαγωνισμό, με την υπόσχεση πως μπορεί να κερδίσουν ένα τεράστιο χρηματικό ποσό αν βγουν νικητές. Η πρώτη σεζόν αποτελείται από 9 επεισόδια και έχει αποσπάσει και εξαιρετικές κριτικές, πέρα από υψηλά νούμερα τηλεθέασης. Αυτή τη στιγμή, η πρώτη σεζόν του Squid Game έχει 91% και 85% ποσοστό θετικών αξιολογήσεων στο Rotten Tomatoes, από κριτικούς και κοινό αντίστοιχα.

Video Duration
2:18


Εδώ πρέπει να υπενθυμίσουμε τον τρόπο που το Netflix μετρά την θεαματικότητα των σειρών του. Για να μετρήσει μία προβολή, ένας λογαριασμός πρέπει να έχει δει τουλάχιστον 2 λεπτά από την αντίστοιχη σεζόν της εκάστοτε σειράς. Άρα, τα 111 εκατομμύρια account που παρακολούθησαν το Squid Game δεν σημαίνει ότι έχουν δει και τα 9 επεισόδια. Με τα ίδια κριτήρια μετρά τη θεαματικότητα και για τις υπόλοιπες σειρές όμως, άρα είναι ξεκάθαρο πως το Squid Game έχει καταφέρει το πιο επιτυχημένο ντεμπούτο σειράς στο Netflix.

Το Netflix μετρά τις προβολές ανά σεζόν κατά τις 28 πρώτες μέρες προβολής διότι όλα τα επεισόδια προστίθενται ταυτόχρονα στην πλατφόρμα, άρα δεν έχει νόημα η σύγκριση μεταξύ επεισοδίων. Το εύλογο ερώτημα σε αυτό το σημείο είναι πότε έρχεται η δεύτερη σεζόν του Squid Game. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν σχέδια για επόμενη σεζόν. Παρόλα αυτά, ο δημιουργός της σειράς, Hwang Dong-hyuk, δήλωσε πρόσφατα σε συνέντευξη πως αν ποτέ δημιουργήσει δεύτερη σεζόν, έχει μερικές ιδέες για το ποιες ιστορίες θα ήθελε να αναπτύξει σε αυτή.

Αν έχεις ήδη κάνεις binge και τα 9 επεισόδια του Squid Game αλλά θέλεις κι άλλο, τότε μπορείς να παρακολουθήσεις το behind the scenes video που έδωσε το Netflix στη δημοσιότητα και το οποίο μας παρουσιάζει το πως γυρίστηκε η σειρά.

Video Duration
7:55