Public Insights: H νέα πρωτοποριακή υπηρεσία του Public Group για Brands & Προμηθευτές

Περίληψη: Σε συνεργασία με την Convert Group λανσάρουμε την υπηρεσία «Public Insights», που επιτρέπει την βέλτιστη και από κοινού με τους προμηθευτές γνώση των δεδομένων της αγοράς.

Ως ο No1 retailer σε online επισκεψιμότητα σε Ελλάδα και Κύπρο (στοιχεία Similar Web 2022) προσφέρουμε στους προμηθευτές μας ακόμη καλύτερη γνώση της αγοράς, με απώτερο στόχο την ανάπτυξή τους, την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών και την ενίσχυση της βιωσιμότητας του επιχειρηματικού τους μοντέλου. Πλέον πάνω από 500 προμηθευτές προϊόντων Public θα έχουν real-time πρόσβαση σε στατιστικά δεδομένα πωλήσεων λιανικής, δεδομένα καλαθιού, ανώνυμης πλοήγησης χρηστών και ποσοστά απόδοσης προωθητικών ενεργειών στα 60 φυσικά καταστήματα και στα αντίστοιχα ecommerce

Στο Public Group, αναπτύσσοντας ισχυρές σχέσεις διαφάνειας & εμπιστοσύνης με τους προμηθευτές μας σε όλα τα κανάλια εξυπηρέτησης, παρουσιάζουμε την πλατφόρμα «Public Insights». Η πρωτοποριακή για τα ευρωπαϊκά δεδομένα πρωτοβουλία -ιδιαίτερα για τους κλάδους Τεχνολογίας, Ψυχαγωγίας και Ηλεκτρικών/Οικιακών συσκευών- επιτρέπει την βέλτιστη και από κοινού με τους προμηθευτές γνώση των δεδομένων της αγοράς, πάντα με σεβασμό στην ισχύουσα νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η νέα υπηρεσία βασίζεται στην τεχνολογία eRetail Audit Marketplace της Convert Group, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο του eMarket Intelligence και Data & Analytics

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η πλατφόρμα, ενδυναμώνουμε ακόμα περισσότερο τις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους προμηθευτές και βελτιώνουμε την ακρίβεια και ταχύτητα της πληροφορίας που φτάνει σε αυτούς, δημιουργώντας ευκαιρίες αμοιβαίας ανάπτυξης. Αναδεικνύοντας με ακρίβεια τις τάσεις των καταναλωτών, η πρωτοβουλία ενισχύει περαιτέρω και τη δέσμευση του Ομίλου για ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο, σύμφωνα με τις αρχές του Green Commerce

Ένα κοινό επιχειρηματικό πλάνο (joint business plan) μεταξύ Public Group & Προμηθευτή θα μπορεί από σήμερα πλέον να βασιστεί σε στατιστικά δεδομένα όπως:

  • λιανικές πωλήσεις (τζίρος, παραγγελίες, τεμάχια, μέση τιμή)
  • αποθέματα φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων
  • στοιχεία 24 μηνών
  • σύγκριση πωλήσεων σε φυσικά / ηλεκτρονικά καταστήματα (omni-channel effect)
  • ανάλυση του ταξιδιού του καταναλωτή στα ηλ. καταστήματα (browsing experience)
  • ανάλυση καλαθιού και συσχέτιση προϊόντων
  • όροι αναζήτησης των καταναλωτών ανά κατηγορία και κωδικό (σε ποσοστιαία ανάλυση)
  • e-visibility και e-merchandising κωδικών στα ηλ. καταστήματα
  • ποσοστά απόδοσης ενεργειών marketing στα ηλ. καταστήματα (retail media)

Ο διαμοιρασμός των παραπάνω γίνεται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο μέσω της εύχρηστης πλατφόρμας της Convert Group, η οποία εκτός από την πρωτοποριακή τεχνολογία της, συνεισφέρει στην υποστήριξη των Προμηθευτών μας με την εξειδικευμένη ομάδα της, τη διεθνή εμπειρία της και τις δοκιμασμένες σε 21 χώρες πρακτικές της