Εκδόσεις Rosili: Ανακαλύπτουμε το επιχειρείν μέσα από βιβλία!

Περίληψη: Οι εκδόσεις Rosili ρίχνουν «φως» στα μυστικά του επιχειρησιακού τομέα με εξειδικευμένα βιβλία για επιχειρηματίες και όχι μόνο!

Το καλό βιβλίο εκτός από ένα μέσο που μας επιτρέπει να «ταξιδεύουμε» σε όλο τον κόσμο από την άνεση του σπιτιού μας είναι επίσης και ένα σημαντικό εργαλείο προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης. Καθώς χανόμαστε μέσα στις σελίδες ενός βιβλίου, όχι μόνο κατανοούμε τον κόσμο γύρω μας αλλά αποκτούμε πολύτιμες γνώσεις και δεξιότητες που μας βοηθούν να αντιμετωπίσουμε προκλήσεις τις οποίες συναντάμε στην καθημερινή μας ζωή. Στο δρόμο, στη σχολή και, φυσικά, στο γραφείο. Εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες οι εκδόσεις Rosili ειδικεύονται σε βιβλία μάρκετινγκ, διοίκησης επιχειρήσεων, οικονομικών, λογιστικής και επιστημονικών συγγραμμάτων που καλύπτουν ολους τους τομείς του σύγχρονου επιχειρείν. Ας τα ανακαλύψουμε!

Καν’ το όπως η Amazon – Natalie Berg & Miya Knights

Από διαδικτυακό βιβλιοπωλείο στον μεγαλύτερο εμπορικό κολοσσό του κόσμου. Αυτή η πρόταση συνοψίζει την ιστορία της Amazon, μιας εταιρείας που έμελλε να αλλάξει για πάντα τα δεδομένα στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ποιο είναι όμως άραγε το μυστικό της επιτυχίας της; Τι σχεδιάζει για την επόμενη μέρα και τι μπορούμε να διδαχθούμε οι ίδιοι από αυτό το μοναδικό στα χρονικά success story. Στο βιβλίο «Καν’ το όπως η Amazon», η Natalie Berg και η Miya Knights, δύο κορυφαίοι αναλυτές της αγοράς, αναλύουν βήμα βήμα την επιτυχημένη στρατηγική που χαρακτηρίζει την πορεία της Amazon από τη στιγμή που πρωτοξεκίνησε στο γκαράζ του Jeff Bezos το 1994.

ekdoseis-rosili-vivlia-01

Πώς να χειρίζεστε τους δύσκολους ανθρώπους – Roy Lilley

Ας το παραδεχτούμε. Είτε εργαζόμαστε σε κάποιο πόστο που απαιτεί συνεχώς συναναστροφή με κόσμο είτε remote από κάποιο εξωτικό νησί του Ειρηνικού, είναι σίγουρο πως κάποια στιγμή θα χρειαστεί να τα βγάλουμε πέρα με «δύσκολους» ανθρώπους. Πόσο εύκολο όμως είναι στα αλήθεια, να παραμείνουμε ήρεμοι, να αποφύγουμε δύσκολες καταστάσεις και να μείνουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας; Για τον Roy Lilley το «μυστικό» της επιτυχίας είναι να κατανοήσουμε τα κίνητρα πίσω από τη συμπεριφορά των δύσκολων ανθρώπων. Αυτά τα κίνητρα παρουσιάζει και αναλύει μέσα από καθημερινά περιστατικά στις σελίδες του βιβλίου «Πώς να χειρίζεστε τους δύσκολους ανθρώπους».

32 φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε – Θέμης Σαρανταένας

«Είστε ακριβός!», «ρώτησα έναν φίλο που ξέρει!», «αυτά δεν είναι για εμάς». Αυτές και πολλές άλλες κοινότυπες φράσεις αγαπούν να… μισούν όσοι δουλεύουν με πελάτες. Φράσεις άλλοτε εκνευριστικές και άλλοτε παντελώς απρόσμενες. Το βιβλίο «32 φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε» αναλύει φράσεις που καλύπτουν αρκετές πτυχές της σκοτεινής, φιλοχρήματης ή απλά αστείας όψης των επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων, συζητήσεων και συναλλαγών, που δεν σταματούν στιγμή να μας ψυχαγωγούν. Βασισμένος στην πολυετή εμπειρία του, ο Θέμης Σαρανταένας δίνει έξυπνα business tips, προτείνοντας τους καλύτερους τρόπους διαχείρισης πελατών ώστε να ξεπεράσουμε τις όποιες δύσκολες - και άβολες - καταστάσεις.

ekdoseis-rosili-vivlia-03

Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου – Patrick Forsyth

Για τη μεγάλη πλειοψηφία των ανθρώπων που ζουν σήμερα στον πλανήτη η διαχείριση του χρόνου αποτελεί ένα στοίχημα. Η καριέρα, η οικογένεια, τα χόμπι, οι δραστηριότητες και κάθε πτυχή της σύγχρονης ζωής έχει πλέον έναν κοινό παρονομαστή. Το χρόνο. Στο βιβλίο «Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου», ο ειδικός σε θέματα στρατηγικής και business, Patrick Forsyth, παρουσιάζει πρακτικές ιδέες, εργαλεία και φόρμες ώστε να αξιοποιούμε πιο αποτελεσματικά το χρόνο μας. Να συγκεντρωνόμαστε ευκολότερα, να δουλεύουμε εξυπνότερα, να πετυχαίνουμε περισσότερα, να αγχωνόμαστε λιγότερο, κάνοντας τη ζωή μας να πηγαίνει…ρολόι.

Εξυπηρέτηση πελατών σε φιλοξενία & εστίαση – Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Θα ακούσεις συχνά τον κλάδο της φιλοξενίας και της εστίασης να αποκαλείται και ως «βαριά βιομηχανία» της χώρας μας. Εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι και επιχειρηματίες απασχολούνται σε αυτό τον κλάδο, στον οποίο τον πρώτο ρόλο διαδραματίζει η εξυπηρέτηση πελατών. Στο βιβλίο «Εξυπηρέτηση πελατών σε φιλοξενία & εστίαση», ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης μέσα από παραδείγματα, πρακτικές εφαρμογές και case studies, δείχνει τον δρόμο στους επαγγελματίες του κλάδου ώστε να αποκτήσουν ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού που δεν είναι άλλο από την υποδειγματική εξυπηρέτηση των πελατών.

ekdoseis-rosili-vivlia-04

Εκδόσεις Rosili: Βιβλία για επιχειρήσεις… και όχι μόνο!

Το λεγόμενο «επιχειρησιακό βιβλίο» που στηρίζουν εδώ και 25 χρόνια οι εκδόσεις Rosili, δεν απευθύνονται αποκλειστικά σε επίδοξους επιχειρηματίες και στελέχη που θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα στην καριέρα τους. Διαβάζοντας βιβλία από όσους τόλμησαν, ρίσκαραν και τα κατάφεραν, μαθαίνουμε πολλά παραπάνω από επιχειρησιακές συμβουλές και ιστορίες επιτυχίας. Ανοίγουμε τους ορίζοντές μας, μαθαίνουμε να επικοινωνούμε καλύτερα και εμπνεόμαστε από την τεχνογνωσία και τις εμπειρίες ανθρώπων που έκαναν το όνειρό τους πραγματικότητα, συχνά κόντρα στις πιθανότητες. Στα Public θα βρεις την πληρέστερη γκάμα επιχειρησιακών βιβλίων με την υπογραφή των Εκδόσεων Rosili, για τον καθηγητή, τον φοιτητή, τον επιχειρηματία αλλά και κάθε άνθρωπο που απολαμβάνει τη χαρά της ανάγνωσης!