Έκθεση Αειφορίας, Κοινωνικής Ευθύνης και Διακυβέρνησης (ESG) 2023

Περίληψη: Στο ΕSG Report 2023 καταγράφουμε την πρόοδό μας στο Green Commerce, μέσα από ενέργειες και πρωτοβουλίες με γνώμονα το περιβάλλον και τους ανθρώπους μας. 

Στη δημοσιότητα έδωσε το Public Group τη δεύτερη Έκθεση Αειφορίας, Κοινωνικής Ευθύνης & Διακυβέρνησης (ESG). Η έκθεση είναι βασισμένη στα πρότυπα του GRI (Global Reporting Initiative) με έτος αναφοράς το 2023. Όπως δείχνουν και τα ευρήματα της έκθεσης, το 2023 αποτέλεσε έτος «ορόσημο» για τα Public, σημειώνοντας σημαντικά βήματα προς την επίτευξη των στόχων μας με βάση τα πρότυπα της κυκλικής οικονομίας και του Green Commerce.

Η ESG στρατηγική μας

Το επιχειρηματικό μοντέλο και η ESG στρατηγική του Public Group στηρίζεται στη δημιουργία αξίας για τους ανθρώπους μας, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές, πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον. Οι βασικοί πυλώνες του επιχειρηματικού μας μοντέλου επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή μας να εγκαινιάσουμε μια νέα εποχή αξίας για όλους, βασισμένη στα οφέλη της κυκλικής οικονομίας.

esg-report-2023-01
  • Πελατο-κεντρική προσέγγιση: Στόχος μας να παρέχουμε στον πελάτη μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών με έμφαση στην εξυπηρέτηση, την προσαρμοσμένη υποστήριξη και την παροχή εξατομικευμένων επιλογών.
  • Ψηφιακός μετασχηματισμός: Επενδύουμε σημαντικά στην ψηφιακή μας πλατφόρμα, αναπτύσσοντας ένα επιχειρηματικό μοντέλο που επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν αγορές με γρήγορους και εύκολους τρόπους.
  • Καινοτομία προϊόντων & υπηρεσιών: Προσφέρουμε μία ολοένα αυξανόμενη γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, οικιακών συσκευών και lifestyle σε συνεργασία με κορυφαία brands, μαζί με καινοτόμες υπηρεσίες και προγράμματα.
  • Βιωσιμότητα & Υπευθυνότητα: Εφαρμόζουμε υπεύθυνες επιχειρηματικές πρακτικές, υιοθετώντας πρωτοβουλίες ανακύκλωσης και μείωσης του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος.
  • Ανθρώπινο Δυναμικό: Επενδύουμε στη συνεχή εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη του προσωπικού μας, δημιουργώντας ένα φιλικό περιβάλλον εργασίας.

Πρωτοβουλίες για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη

Το 2023 εφαρμόσαμε με επιτυχία ακόμα περισσότερες «πράσινες» στρατηγικές, συμβάλλοντας στην παγκόσμια προσπάθεια για την άμβλυνση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής. Ενσωματώνοντας τη φιλοσοφία του Green Commerce σε κάθε πτυχή της επιχειρηματικής μας λειτουργίας, μειώσαμε τη συνολική κατανάλωση ενέργειας του ομίλου κατά 12,63%. Διψήφιο ήταν επίσης το ποσοστό των άμεσων/έμμεσων εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, οι οποίες μειώθηκαν συνολικά κατά 22,12%. Εκτός από το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, το Public Group εισήγαγε μια εκτενή σειρά πρωτοβουλιών κυκλικής οικονομίας, για την ανακύκλωση και διαχείριση αποβλήτων (Love Toys), την επισκευή και αντικατάσταση ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών και την προστασία των φυσικών πόρων. Ενδεικτικά, αξίζει να αναφέρουμε πως το 2023 ανακυκλώθηκαν 166 τόνοι μη επιβλαβών αποβλήτων - αύξηση 108% σε σχέση με το 2022.

esg-report-2023-02

Public λύσεις με φόντο τη βιώσιμη ανάπτυξη

Η δέσμευση του Public Group για το περιβάλλον, περιλαμβάνει την προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών στους καταναλωτές που προάγουν την ευαισθητοποίηση και τη βιώσιμη κατανάλωση, διευκολύνοντάς τους να κάνουν επιλογές που μειώνουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Η προσέγγισή μας βασίζεται στην παροχή οδηγιών και πληροφοριών για την ορθολογική χρήση και συντήρηση συσκευών. Στις προϊοντικές μας προτάσεις ενσωματώνουμε συσκευές υψηλής ενεργειακής απόδοσης που φέρουν φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες. Εφαρμόζοντας λύσεις όπως οι ηλεκτρονικές αποδείξεις, βοηθούμε τους καταναλωτές να μειώσουν τη σπατάλη πόρων και να υιοθετήσουν πιο υπεύθυνες πρακτικές. Εγκαινιάζοντας την προσφορά ανακατασκευασμένων συσκευών και μέσα από συνεργασίες (BOX NOW, Svuum κ.α.) καλούμε τους καταναλωτές να συμπράξουν μαζί μας στην κοινή προσπάθεια για ένα πιο βιώσιμο μέλλον. 

Τι κάναμε για τους ανθρώπους μας

Για τα σημαντικά αυτά επιτεύγματα, πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραμάτισαν οι άνθρωποί μας, κάνοντας πράξη το όραμά μας για ένα δυναμικό οικοσύστημα με επίκεντρο την omnichannel στρατηγική, τη βιωσιμότητα και την καινοτομία. Δε θα μπορούσαμε παρά να επιβραβεύσουμε έμπρακτα τις προσπάθειες των ανθρώπων μας. Το 2023, 26% των εργαζομένων μας έλαβαν bonus, το οποίο σε απολύτους αριθμούς ήταν αυξημένο κατά 108% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Για μία ακόμα χρονιά επενδύσαμε σημαντικά στην επαγγελματική ανάπτυξη του προσωπικού, προσφέροντας πάνω από 21.000 ώρες εκπαίδευσης. Το 81% των εργαζομένων αναφέρουν πως νιώθουν ότι επιβραβεύονται για όσα κάνουν, αποδεικνύοντας στην πράξη τη δέσμευσή μας για τη δημιουργία ενός ευχάριστου, συνεργατικού και ισότιμου εργασιακού περιβάλλοντος.

esg-report-2023-03

Οι πράξεις μιας ολόκληρης χρονιάς αποτελούν την αρχή για ένα καλύτερο μέλλον. Το 2023 κάναμε ακόμα περισσότερα στο κομμάτι της βιώσιμης ανάπτυξης μέσα από σημαντικές επενδύσεις και στρατηγικές συνεργασίες σύμφωνα με τα πρότυπα του Green Commerce. Εδώ θα βρεις ολόκληρη τη δεύτερη Έκθεση Αειφορίας, Κοινωνικής Ευθύνης & Διακυβέρνησης του Public Group, όπου αναφέρονται συγκεκριμένες ενέργειες και μετρήσιμα αποτελέσματα.