Ο Δημήτρης Μακαλιάς από albums είναι το «Thriller» του M.Jackson

Περίληψη: Κάναμε δέκα τρομερές ερωτήσεις στον ηθοποιό και πρωταγωνιστή της παράστασης «Σεσουάρ για Δολοφόνους» Δημήτρη Μακαλιά.

Είμαστε στο τρίτο κουδούνι. Τα φώτα έχουν πάρει το δρόμο της προσωπικής τους σιωπής. Κάποια κινητά τηλέφωνα, ευτυχώς κλείνουν. Τα σούσουρα σταματούν. Το μόνο που ακούγεται είναι αυτό το σύρσιμο του κόκκυγα μέχρι να βολευτεί στο ενίοτε βελούδινο καθισματάκι. Η παράσταση αρχίζει. Ο Δημήτρης Μακαλιάς έχει πάρει το φονικό του όπλο ανά χείρας και έχει ξεκινήσει να εξιχνιάζει το έγκλημα που μυρίζει ακόμα λακ. Α, ναι. Είμαστε στο «Σεσουάρ για Δολοφόνους». Το μακροβιότερο θεατρικό έργο της ελληνικής θεατρικής σκηνής.

Ο Νικορέστης Χανιωτάκης που ειδικά μετά από το «Γίδα ή ποια είναι η Σύλβια» απέκτησε -και όχι άδικα τους δικούς του φαν σκηνοθετεί μία παράσταση που «σκοτώνει» από κάθε πιθανή και απίθανα διασκεδαστική άποψη. Γιατί αν υπάρχει μία χρονιά που έχουμε πραγματική ανάγκη το γέλιο, τότε αυτή είναι σίγουρα η τρέχουσα (πιάνεται και το 2021 ακόμα, Φεβρουάριο έχουμε). Και ο θίασος της παράστασης «Σεσουάρ για Δολοφόνους» στο Θέατρο Λαμπέτη το ξέρει πολύ καλά αυτό και από Τετάρτη μέχρι Κυριακή σπεύδει να μας το αποδείξει.

 

Όποιος έχει τις αμφιβολίες του επ’αυτού τότε μπορεί να μπει στο Public Tickets να αγοράσει το εισιτήριό του για την παράσταση και να μας πει μετά τη γνώμη του και αν έπεσε και μέσα στο δολοφόνο. Να, ορίστε το λένε και ο Δημήτρης Μακαλιάς με τον Ζήση Ρούμπο πώς μπορεί να συμβεί:

Video Duration
0:25

Public Figures

Στην καινούργια στήλη του Public Blog «Public Figures», κάθε Πέμπτη θα ζητάμε από έναν καλλιτέχνη ή και ολόκληρη την ομάδα του να μας απαντήσει σε δέκα διαφορετικές ερωτήσεις έτσι ώστε να μπούμε έστω και για λίγα δευτερόλεπτα στα παπούτσια του ρόλου του και όχι μόνο. Γι αυτό πάμε σε διάλειμμα για να διαβάσουμε τις απαντήσεις του Δημήτρη Μακαλιά:

Είσαι θεατής στην παράστασή σου, ποια θέση επιλέγεις;

Πρώτη σειρά και δε σταματάω να μας μιλάω. Έχω μαζί μου και ένα μπλοκάκι για να σημειώνω λεπτομέρειες για να μην τις ξεχάσω μετά στην ανάκριση των υπόπτων. Στην ανάγκη φέρνω και έναν φίλο για να μοιραζόμαστε τις πληροφορίες!

Ποια σκηνή/ ποιες σκηνές θα έλεγες ότι είναι η κορυφαία/κορυφαίες της παράστασης και γιατί; (Χωρίς σπόιλερ)

Η σκηνή της αποκάλυψης του ενόχου ανάλογα με το τι έχει ψηφίσει το κοινό. Είναι μια στιγμή ακραίου ρεαλισμού. Ο Οικονομίδης θα το τραβούσε με μια κάμερα και θα το έστελνε στο πρώτο διαθέσιμο φεστιβάλ.

 

Τι κάνεις μισή ώρα πριν ξεκινήσει η παράσταση;

Καθαρίζω το όπλο μου, ξαναδιαβάζω τον αστυνομικό κανονισμό και κάνω ασκήσεις ώστε να κρατάω σε αφύπνιση τη σκέψη μου. Κάποιες φορές παρακολουθώ κρυφά τους θεατές που μπαίνουν στην αίθουσα.

Τι κάνεις μισή ώρα αφού τελειώσει η παράσταση;

Προσπαθώ να καταλάβω τι πήγε λάθος και τι ακριβώς είδαν οι θεατές στον ύποπτο που ψήφισαν με πλειοψηφία.

Με ποιον (μουσικό)δίσκο θα συνδύαζες το χαρακτήρα που ενσαρκώνεις;

Με το κομμάτι της σειράς του Benny Hill.

Ποιο βιβλίο θα διάβαζε ο ήρωάς σου;

«Πώς να εξιχνιάσετε ένα φόνο σε 7 εύκολα βήματα»

Αν ήσουν εσύ ένα album, τι album θα ήσουν (φωτογραφικό, μουσικό,κτλ) και ποιο συγκεκριμένα;

Θα ήμουν το Thriller του Michael Jackson.

Ποιο επιτραπέζιο θα έπαιζες ανά πάσα ώρα και στιγμή;

Cluedo; Μάντεψε ποιός; Μυστήρια στο Πεκίνο; Πέφτει η νύχτα στο Παλέρμο;

Αν μπορούσατε να βγείτε για ένα ποτό εσύ και αυτός (ο ήρωας), τι θα τον ρωτούσες;

Τι κάνει στον ελεύθερο του χρόνο.

Πες μας τρεις λέξεις που χαρακτηρίζουν το θέατρο αλλά εσύ αντιπαθείς

Φως, αλήθεια, κάθαρση. Δε μου αρέσουν οι ταμπέλες. Σιχαίνομαι τις κλισέ φράσεις που δεν πηγάζουν ειλικρινά από μέσα μας. Μ’αρέσει η σκληρή αλήθεια. Με ό,τι κι αν περιλαμβάνει.

Ποια ατάκα θα σκεφτόμαστε φεύγοντας από την παράσταση;

«Γαριδούλα»…

Γιατί χειροκροτάς αυτό το έργο;

Γιατί γελάω με την ψυχή μου. Κι εγώ και το κοινό. Και το γέλιο είναι αντανακλαστικό, δεν έχει σκέψη. Συμβαίνει. Έτσι αυτόματα, το χειροκροτώ κιόλας.

Διαγωνισμός για την παράσταση

Δεν έχει σημασία αν νιώθετε υψηλά τα επίπεδα της τύχης σας ή όχι. Γι αυτό λέγεται και τύχη άλλωστε γιατί είναι απρόβλεπτη. Οπότε αν θέλετε μπορείτε να μπείτε στο διαγωνισμό για δύο διπλές προσκλήσεις της παράστασης «Σεσουάρ για Δολοφόνους» στο Θέατρο Λαμπέτη και να εξιχνιάσει το έγκλημα με τον δικό σας μοναδικό και ευρηματικό τρόπο. Δηλώστε συμμετοχή εδώ μέχρι την Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου. 

Λίγα λόγια για την παράσταση «Σεσουάρ για δολοφόνους»

 

Η πλοκή:

Το έργο εκτυλίσσεται στο κομμωτήριο «Studio Antony». Κάπου στην Αθήνα. Μία μέρα η ιδιοκτήτρια του κτιρίου, που ζει στον πάνω όροφο, βρίσκεται δολοφονημένη και οι υποψίες πέφτουν στους εργαζόμενους και τους πελάτες του κομμωτηρίου. Οι θεατές της παράστασης καλούνται να βρουν τον δολοφόνο, με αποτέλεσμα κάθε βράδυ το έργο να έχει διαφορετικό φινάλε.

Οι συντελεστές:

Πρωταγωνιστούν (αλφαβητικά) :Ιωάννης Απέργης, Τζένη Θεωνά, Δημήτρης Μακαλιάς, Δανάη Μιχαλάκη, Ζήσης Ρούμπος, Χάρης Χιώτης

Απόδοση-Διασκευή: Θοδωρής Πετρόπουλος
Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης
Σκηνικά-Κοστούμια: Αρετή Μουστάκα
Βοηθός σκηνογράφου: Φραντζέσκα Μπούτση
Μουσική επιμέλεια: Ο θίασος
Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης
Γραφιστική επιμέλεια: The Button