Kid Moxie: Από το soundtrack του Cyberpunk 2077 στην Orion Pictures

Περίληψη: Μιλήσαμε με την Ελληνίδα Kid Moxie με αφορμή τη συνεργασία της με την Orion Pictures για τη δημιουργία της μουσικής των τίτλων αρχής του κινηματογραφικού στούντιο!

Η Έλενα, αποφάσισε πριν από κάποια χρόνια να μετακομίσει στο Los Angeles με σκοπό να κυνηγήσει το όνειρό της. Έκτοτε, έχουν συμβεί πολλά για την Ελληνίδα καλλιτέχνιδα, η οποία είναι ευρύτερα γνωστή με το όνομα Kid Moxie. Από τη συνεργασία της με τον τεράστιο Angelo Badalamenti (συνθέτη των soundtrack των δημιουργημάτων του David Lynch), μέχρι εμφανίσεις σε ταινίες του Hollywood δίπλα σε ονόματα όπως ο Al Pacino και ο Malcom McDowell.

Μάλιστα, τα τελευταία δυο χρόνια έχει πάρει «φωτιά». Ανέλαβε τη σύνθεση του soundtrack της ταινίας Δε Θέλω να Γίνω Δυσάρεστος Αλλά Πρέπει να Μιλήσουμε για Κάτι Πολύ Σοβαρό (λογικά έχετε ακούσει τη διασκευή της στο Big In Japan των Alphaville στο ραδιόφωνο), στη συνέχεια έδωσε τέσσερα κομμάτια για την τεράστια επιτυχία στον χώρο των video games που ακούει στο όνομα Cyberpunk 2077, κυκλοφόρησε το νέο της album και έντυσε μουσικά το logo του πασίγνωστου κινηματογραφικού στούντιο Orion Pictures (H Σιωπή των Αμνών, Platoon, Amadeus και άλλες πολλές ταινίες)!  

Με αφορμή όλα τα παραπάνω, επικοινωνήσαμε μαζί της για να μάθουμε περισσότερα για την ίδια, αλλά και τα μελλοντικά της σχέδια! 

Video Duration
3:10

Ας ξεκινήσουμε από τα πιο πρόσφατα και τη μεγάλη επιτυχία του να συνεργαστείς με την Orion Pictures, της οποίας το σήμα θα ντύνει πλέον η μουσική σου.

Ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι μας προσέγγισαν. Πριν από ένα χρόνο ήρθαν σε επαφή με τον ατζέντη μου και ζήτησαν να φτιάξω τη μουσική που θα συνδυάζεται με το logo της εταιρείας. Στην αρχή, ειλικρινά, πίστευα ότι έχει γίνει κάποιο λάθος, επειδή δεν είχα κάνει στο παρελθόν κάτι αντίστοιχο. Μου έκανε εντύπωση και με ενθουσίασε. Έπειτα από κάποια back and forth με το στούντιο καταλήξαμε στο τελικό αποτέλεσμα. Δεν μου έχει τύχει ξανά να συμμετάσχω σε ένα project το οποίο να είναι τόσο μικρό, μόλις 15 δευτερόλεπτα, κι όμως, τόσο μεγάλο.

Πώς αισθάνεσαι γι’αυτό;

Πραγματικά, δεν έχω συνειδητοποιήσει πόσο μεγάλο είναι όλο αυτό. Βγαίνει στους κινηματογράφους το φθινόπωρο και θα υπάρχει για δεκαετίες! Θα το συνηθίσουμε σιγά - σιγά, όπως έχουμε συνηθίσει τα σήματα όλων των μεγάλων στούντιο. Παρότι αποτελεί Hollywood History, ακόμη το μυαλό μου δεν έχει συλλάβει το πόσο μεγάλο είναι. Πιστεύω ότι αυτό θα γίνει όταν θα πάω στον κινηματογράφο και το δω.

Μιας και πιάσαμε τα κινηματογραφικά, θέλω να μου μιλήσεις και για το soundtrack που έχεις συνθέσει για την ταινία: Δε Θέλω να Γίνω Δυσάρεστος Αλλά Πρέπει να Μιλήσουμε για Κάτι Πολύ Σοβαρό.

Αυτή ήταν η πρώτη μου απόπειρα να κάνω ολόκληρο soundtrack μιας ταινίας και το φανταστικό ήταν ότι αυτό κυκλοφόρησε από τη Lakeshore Records, το label πίσω από τα soundtracks του Stranger Things. Αυτό συνέβη επειδή ένας πολύ καλός φίλος και μέντορας, στον οποίο χρωστάω πολλά, ο Clint Mansell (συνθέτης των soundtrack πολλών ταινιών του Darren Aronofsky), το άκουσε, έκανε κάποια τηλέφωνα και τελικά επικοινώνησε μαζί μας η Lakeshore. Παρότι μιλάμε για μια Ελληνική ανεξάρτητη ταινία, το soundtrack έφτασε εκεί και μου άνοιξε τελικά πολλές πόρτες.

Video Duration
3:32

Και μια σχετικά πρόσφατη επιτυχία σου είναι η συμμετοχή σου με τέσσερα κομμάτια στο soundtrack του video game Cyberpunk 2077.

Η αλήθεια είναι ότι από τη στιγμή που έκανα το προαναφερθέν soundtrack και μπήκα στη Lakeshore, άνοιξαν, όπως σου είπα, πολλές πόρτες. Για παράδειγμα, η συμμετοχή μου στο Cyberpunk 2077 προέκυψε από το label που επιμελήθηκε μουσικά όλο το παιχνίδι.

Πώς δουλεύεις αυτά τα μεγάλα project;

Πάντα υπάρχει μεγάλη μυστικότητα. Τις περισσότερες φορές μπορεί να δουλεύεις για μήνες βασιζόμενη σε Spotify Playlists με αναφορές, χωρίς να γνωρίζεις για ποιο παιχνίδι μπορεί να γράφεις μουσική! Όταν το ανακοίνωσε ο Keanu Reeves, μας είπαν ότι τελικά δουλεύουμε πάνω σε αυτό και άρχισαν να μας στέλνουν οπτικές αναφορές, όπως εικόνες και μικρά βίντεο από το game.

Πόσο σημαντικό ρόλο έχει παίξει στην καριέρα σου η μετακόμισή σου στο Los Angeles;

Ενώ μπορείς να γράψεις μουσική από παντού και φυσικά με το internet να έρθεις σε επαφή με όλους, σε ό,τι αφορά το business κομμάτι, οι προσωπικές σχέσεις που αναπτύσσεις και καταλήγουν σε επαγγελματικές (και το δίκτυο που χτίζεις μέσα από αυτές), γίνονται μόνο από κοντά. Είναι πολύ δύσκολο να έχεις μια πραγματική επαφή με κάποιον που έχεις μιλήσει μόνο μέσω Zoom ή τηλεφώνου. Πολλά από όσα έχω πετύχει δεν θα είχαν γίνει αν δεν είχα έρθει εδώ!

Kid Moxie - 01

Έχει αρνητικά το να βρίσκεσαι εκεί;

Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Το να έρθεις στο Los Angeles και να ποντάρεις στην τέχνη σου είναι τζόγος. Τζογάρεις με τη ζωή σου, θέλει γερά νεύρα και πολλή αφέλεια. Να πιστεύεις ότι θα είσαι από αυτούς που θα κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα. Εγώ, ήμουν πάντα αφελής. Πίστευα πράγματα που ίσως να μην πίστευαν άλλοι για μένα και αυτό με βοήθησε πολύ. Δεν σου λέω ότι έχω καταφέρει όλα όσα ήθελα έτσι; Αλλά σίγουρα έχω φτάσει σε ένα σημείο. Η μητέρα μου πάντα με αποκαλούσε -και με αποκαλεί- «ούφο», επειδή πάντα πίστευα στα όνειρα. Αυτό ήταν που με βοήθησε. Αν πατούσα στη γη θα είχα φύγει από εδώ!

Αυτή τη στιγμή δουλεύεις σε κάποιο project;

Κάνω τη μουσική για τη σειρά του Βασίλη Κεκάτου, το Milky Way, η οποία θα παίξει το φθινόπωρο στο Mega Channel. Παράλληλα, έχω ηχογραφήσει μια διασκευή του Creep των Radiohead, το οποίο, ακούγεται στο trailer της νέας σειράς του Χριστόφορου Παπακαλιάτη - το Maestro.

Video Duration
3:30

Μέσα σε όλον αυτό τον χαμό κυκλοφόρησες φέτος και το νέο σου album με τίτλο: Better Than Electric.

Το μεγαλύτερο μέρος του γράφτηκε μέσα στην πανδημία, εδώ, στο downtown L.A., αλλά τον τελείωσα στη Γερμανία. Είναι ένας πολύ ρομαντικός δίσκος, ο οποίος, όμως, είναι σερβιρισμένος με αρκετά σκοτεινά ηχοχρώματα. Θεματικά έχει να κάνει με την αγάπη μου για το Los Angeles και την αγάπη μου για το σεξ. Είναι σαν mixtape, δεν έχει ομοιομορφία και είναι πιο σκληρός ηχητικά σε σχέση με ό,τι έχω κάνει στο παρελθόν. Σε όλο τον δίσκο υπάρχει η τριλογία: «Αγάπη - Σεξ - Φαντασίωση».

Σε έχουμε δει και μπροστά από τις κάμερες ως ηθοποιό, αυτό είναι κάτι που θα συμβεί ξανά;

Η αλήθεια είναι ότι η υποκριτική δεν μου αρέσει τόσο. Μου προκαλεί άγχος και δεν μου δίνει την ελευθερία που μου προσφέρει η μουσική. Δεν θα πάω από μόνη μου σε κάποια οντισιόν, αλλά αν μου πει κάποιος φίλος να παίξω έναν ρόλο θα το κάνω.

Τώρα που έχεις νέο δίσκο και κάπως αφήνουμε πίσω την πανδημία, έχεις σκεφτεί να επιστρέψεις στις live εμφανίσεις;

Σίγουρα, απλά είναι πολύ λίγες αυτές που πραγματικά θέλω να κάνω. Για μένα πρέπει να υπάρχει ένα concept, δεν με ενδιαφέρει να παίζω απλά για να παίζω, ποτέ δεν μου άρεσε αυτό. Προφανώς, είναι πολύ δύσκολο να υπάρχει συγκεκριμένο concept και αισθητική και γι’ αυτό παίζω λιγότερο. Ωστόσο, θα το κάνω πολύ σύντομα στην Ελλάδα. Μέχρι το τέλος του χρόνου.

Οι φωτογραφίες του άρθρου είναι του George Tripodakis.